2024-09-21, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Håller inte du med? Om inte, varför?

Aldrig att jag skulle heja på er som dagligen sitter och ringer soc, skolor, ska sätta upp bilder på rask i skolan där det står att han spelar in porrfilm.
Ni är så mycket för att rädda barnen men det är ju ni som förstör för barnen, det är ni som krossar deras liv.
Dom älskar sin pappa, dottern avgudar sin pappa låt henne få göra de låt dom få flytta vart dom vill, när ska ni fatta att allt som görs påverkar barnen mest i slutändan.
Finns inte en god tanke om barnen här inne.
Citera
2024-09-21, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Om du backar bak lite så ser du att annonsen har legat i tråden. Dessa människor har koll på allt Rask gör.

Annonsen dök väl upp här efter hans video? Samtidigt som det framkom att det var ett flerfamiljshus? Eller fanns den innan menar du?
Citera
2024-09-21, 00:42
Medlem
abvs avatar
Citat:
Aldrig att jag skulle heja på er som dagligen sitter och ringer soc, skolor, ska sätta upp bilder på rask i skolan där det står att han spelar in porrfilm.
Ni är så mycket för att rädda barnen men det är ju ni som förstör för barnen, det är ni som krossar deras liv.
Dom älskar sin pappa, dottern avgudar sin pappa låt henne få göra de låt dom få flytta vart dom vill, när ska ni fatta att allt som görs påverkar barnen mest i slutändan.
Det är typ 1-3 personer som frekvent skriver om det du nämner och jag håller med om att det är beklagligt och de verkar ha problem. Svara på frågan istället.

Jag tycker också det är jävligt tufft att barnen ska bli lidande för att rask har valt en kass livsstil.
Citera
2024-09-21, 00:44
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Jag håller inte alls med dig. Tänk dig själv om man inser att hyresgästen är kriminell eller något liknande, då drar man sig ur oavsett vad man har lovat. Det är ju ett vettigt drag att göra, inget dickhead move.

Lek med tanken att du råkade lova baronen din egen lägenhet med allt vad det innebär, men du har fortfarande chansen att stoppa det, då står du alltså ditt kast och låter familjen flytta in? Det tror jag inte på, vill inte låta drygt men.

Ursäkta två svar, men blir provocerad.
Om hyresgästen heter Alexander Johansson och har tre barn, och en fru som heter Therese, lycka till att få reda på i förväg att personen på sitt jobb gnäller KONSTANT över allt. Inklusive sin totalt orimliga privata hyresvärd, sina grannar som gör spektakulära saker som vänligen frågar om du kan elda mindre rökelser inomhus osv.

Men nu är det inte så att du måste koppla på totalt SÄPO-mode för att få veta samma sak om Alexander Rask. Det är rakt under ögonen på dig.
Citera
2024-09-21, 00:44
Medlem
Citat:
Om man är en av Sveriges mest föraktade offentliga personer kanske man ska lugna sig med att lova sina barn en flytt innan kontraktet är påskrivet. Det är fortfarande bara rasks egna påhitt att någon här ska ha kontaktat hyresvärden. Om vi leker med tanken att så är fallet, vad skulle denne ha sagt till hyresvärden som fått honom att tvärvända? Vad tror du?

Tror inte han är den mest föraktade personen på nätet det kan man se på både kommentarer på youtube och instagram. Många som faktiskt vill hjälpa honom på alla sätt. Däremot finns det andra som är mycket mer hatade.
Dom som föraktar honom sitter ju här innne och ni är inte särskilt många. Tycker det mest samma personer som skriver jämt.
Citera
2024-09-21, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Annonsen dök väl upp här efter hans video? Samtidigt som det framkom att det var ett flerfamiljshus? Eller fanns den innan menar du?

Det stämmer de du säger, kanske någon annan från trosa som inte ville godkänna detta och var tvungen att lägga sig i.
Citera
2024-09-21, 00:50
Medlem
abvs avatar
Citat:
Tror inte han är den mest föraktade personen på nätet det kan man se på både kommentarer på youtube och instagram. Många som faktiskt vill hjälpa honom på alla sätt. Däremot finns det andra som är mycket mer hatade.
Dom som föraktar honom sitter ju här innne och ni är inte särskilt många. Tycker det mest samma personer som skriver jämt.
Skitkul för honom att han har folk som stöttar honom på youtube och instagram. Det kanske var hårt att kalla honom den mest föraktade offentliga personen men vilken svensk youtuber är mer kritiserad för alla sina tokiga snedstek än rask?

Citat:
Då hoppas jag att du blir mer drivande i denna tråd och stöttar barnen varenda gång det tas upp, för detta har gått för långt.
De allra flesta vill nog faktiskt barnen gott och kritiserar mest deras farsas märkliga beslut. Och jag frågar igen, vad tror du att den här galningen som kontaktade hyresvärden har skrivit som fått honom att backa?
Senast redigerad av abv 2024-09-21 kl. 00:54.
Citera
2024-09-21, 00:50
Medlem
Citat:
Att pappa rask är en oduglig stor skit råder inga tvivel om... Men att folk bara vill att barnen ska få ett normalt hem med kärlek och kostcirkeln rätt är inte fel... Rask spelar ju in porrfilmer har dildosar synligt i hemmet, delar ut sexleksaker till sin familj till jul filmar och visar oss alla när mormor får löskuk...
Att barnen älskar rövhålet till pappa är inte sunt, då barnen är uppväxt med en narcisist till pappa.. Dom vet helt inte vad kärlek är.....
Att sluta visa medkänsla & kärlek till dessa plågade & utsatta barn ska inte motarbetas❤️
#soctrosahämtabarnen❤️❤️❤️
Citera
2024-09-21, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Jag lovar inte mina barn att vi ska åka till Disneyland innan jag kollat att vi faktiskt har tid och råd att åka. Det vore bara dumt att göra det.

Bara en riktig dålig ursäkt från din sida, i vissa familjer delat man saker med varandra dom trodde det var klart han hade betlat en del, man gör olika i olika familjer.
Är det någon man ska skylla på så är det ju den som har pratat med hyresvärden vilket jag är säker på att de är. Ska forska vidare i de imorgon och ringa några samtal. Detta måste lösas
Citera
2024-09-21, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Det är så uppenbart att det inte ens är kul. Sjuka individer. Man får hoppas på karma.

Den kommer tro mig, imorgon ska jag sätta mig och ringa runt lite och hoppas på att veta lite mer om detta, för barnens skull.
Citera
2024-09-21, 00:59
Medlem
Citat:
Skitkul för honom att han har folk som stöttar honom på youtube och instagram. Det kanske var hårt att kalla honom den mest föraktade offentliga personen men vilken svensk youtuber är mer kritiserad för alla sina tokiga snedstek än rask?

De allra flesta vill nog faktiskt barnen gott och kritiserar mest deras farsas märkliga beslut

Chrippa är mer föraktad vilket inte e konstigt.
Så rädda kampanjer om barnen som står några sidor bak är okej?
Hur tror du barnen mår när dom läser om sin mamma & pappa här inte tänk så ledsna dom kommer blir, inte för för vad som gjorts utanför hur deras föräldrar behandlas.
Eller ännu värre kompisar ser det och börjar mobba barnen för tex sexfilmen. Tror du barnet mår bra då?
Citera
2024-09-21, 01:03
Medlem
Citat:
Det stämmer de du säger, kanske någon annan från trosa som inte ville godkänna detta och var tvungen att lägga sig i.

Ja det kan vi inte veta. Vi vet inte heller om det Alex berättade stämmer för tyvärr har han misslyckats med att hålla sig till sanningen/sina ord alldeles för många gånger vilket ju per automatik gör att man ifrågasätter honom. Han har liksom ropat varg för många gånger.
Vi vet inte vad hyresvärden faktiskt sagt och varför han valde att neka Alex.
Det kan ju ha varit så att han sagt att skulder och att filma är inga problem och att det inte skulle vara några hinder men att han ville göra en bakgrundskoll och kolla med de tilltänkta grannarna först men att det var något de missade för att de stirrade sig blinda på att det var okej att filma efter nederlaget med huset innan??

Vi vet som sagt inte och därför är det svårt och orättvist att peka finger här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in