Citat:
Ursprungligen postat av
Kickassfarsan
Snyggt jobbat! Det är långt ifrån alla som är starka nog att kicka heroinet

Välkommen tillbaka!
Man måste dock ha i åtanke att Alexanders missbruk är så mycket mer än "bara" 120 Chrippavideos under ett års tid. Nu har han tagit bort mycket, haft flera kanaler, sålt kanaler osv men detta beteende är något han hållit på med i över 10 års tid.
Det är hundratals brottsoffer han aldrig ens har träffat som han sitter och svartmålar framför sin kamera i sovrummet, man blir liksom inte mer störd än så. Jag hoppas att han får hjälp med det men då måste han vilja förändras också och som alla vet så är hans självinsikt mer eller mindre obefintlig, han kommer att bli en oerhört svår person för psykologerna att hjälpa. Det bästa för samhället och familjen är om vi låser in honom på rättpsyk med särskilt utskrivningsplan, då kommer han åtminstone inte kunna skada fler personer iaf.
Tack kompis, jag tänkte lägga en disclaimer att jag inte ville snacka om knark för det är OT men dina ord värmde fan gott
Jag håller helt med att Rasks missbruk är helt otroligt omfattande. Det som jag stör mig mest på är hans urkassa försök till manipulation och härskartekniker. Han kan säga någonting som:
Citat:
Clue har pratat om det här vilket inte är schysst, det tillhör ju någon annans privatliv och sådant bör man inte prata om på youtube, och nu sitter nån där och aaamen durå Rask du läcker ju privat information hela tiden uuululuu, vet du va? Visst jag har också pratat om andras privatliv, men jag har gjort det med goda intentioner. När Clue gör det så ser man hur hans ögon lyser röda av hat, hans pupiller står som råttpittar, vad är han för jävla skräpmänniska egentligen, hur kass pappa är han troligtvis med tanke på hur han beter sig, och nu sitter nån där och säger amen Rask du har ju för fan inte ett jobb och dina barn får inte åka utomlands öööööh, vet du vaaa, våra barn vill inte åka utomlands, dom vill inte ens gå utomhus, dom vill inte göra någonting, det har dom sagt sedan innan dom kunde prata.
Så först och främst så kan han påpeka vad någon annan har gjort som må vara fel eller rentav olagligt, och varje gång Rask gör detta så inser han först efteråt att det han precis anklagade någon för, har han själv gjort sig skyldig till om och om igen. Och då sätter han ögonen i kors och drar till den där CP-rösten och imiterar en tittare (som enbart finns i hans fantasti, INGEN uttrycker sig så som han "imiterar"). Sedan bagatelliserar han såklart det han själv är skyldig till och säger att det var motiverat för Rask att agera på det sättet men det är aldrig motiverat för någon annan att göra det.
Han satt flera videos i rad för bara en vecka sedan eller två och sade upprepade gånger att Chrippa uttryckt sig rasistiskt, homofobiskt och sexistiskt "i alla år", och sedan byter han snabbt ämne så att han slipper komma med underlag på att Chrippa faktiskt har gjort det. Som tittare med IQ över Therese's bodycount så ställer man ju omedelbart frågan:
Jaha Rask, du säger att Chrippa har uttryckt sig på dom sätten "i alla år", men hur kunde du då hänga med honom och vilja vara hans vän i alla år, fram tills nu? Är du likadan själv eller?
Men vi alla vet att skulle man faktiskt ställa frågan så skulle han direkt kontra med:
Om ni ska ställa såna frågor så får ni ställa upp med namn och bild och personnummer, så det inte är några anonyma troll som bara vill trolla och hata mig. Alla som ställer frågor blir blockade.
Jag såg nyss videon där Rask sitter och pratar om att Chrippa skulle ha läckt någon porrvideo på hans fru. Först och främst så stämmer ju inte det, det var Rask som spred porrklippet till Chrippa. Det enda Chrippa gjorde var att visa hur CP Rask är som skickar vuxensnusk PÅ SIN FRU till sin värsta fiende?! Alltså NEGATIVT IQ!!!!!!!!!!!!! Sedan sitter Rask och pratar om att både Rask och Therese har varit otrogna för länge sedan men dom lärde sig mycket och idag är allt mycket bättre för dom kan nu kommunicera och Rask älskar att Therese ser ut som en mamma, en QUINNA, mmmm, "mogen lixom". Jag som tittare sneglar ner och tittar på när videon postades, ja självklart Augusti 2024, samma månad som idioten alltså var otrogen mot sin fru med en random hora från Instagram. Sedan när man precis läst klart datumet så kläcker idioten ur sig: "Jag blir hård bara jag tänker på henne..."
Alltså Rask du är SÅ dålig på manipulation, det är SÅ genomskinligt varje gång du gör det. Du har lagt upp videos där du spårar någon bedragare på Facebook som sa att deras CP-son var sjuk och behövde donationer och du spred en insamling som visade sig vara en scam. Du säger i denna video att du har hur många Instagram-konton som helst, så när den här bedragaren blockade dig så loggade du bara in på ett nytt. Du hävdar att det bara tar en sekund för dig att byta konto, och du har "hur många som helst". Sedan flera månader efteråt så sitter du och säger "Clue har blockat mig,
men flera av mina tittare har skickat bilder på Clues stories så jag kan se och diskutera dom ändå!"
... Och så såg vi att Clue följdes av Mortiner Johansson eller vad Rasks pedofil-persona nu heter. Så JÄVLA pinsamt.
Förresten, i videon där han pratar om bedragerskan så säger någonting i stil med: "Jag loggade in på mitt andra konto som heter 'Rask.se' tror jag", VADÅ "TROR JAG"?!?! Säger du "trorja" i slutet av varenda mening en enda jävla gång till så blir jag jävligt förbannad. Vad Rask än pratar om, vad han än vill komma fram till, så lägger han alltid med "ellenåsåntdär" samt "trorja". Säger han 100 ord så är minst 10% såna där filler-ord. Så om 6 månader när någon går tillbaka och påpekar att Rask minsann sagt såhär, då kommer Rask kontra med "Nee om du lyssnar noga så säger jag ju att jag TRODDE att det var så!"
Manipulation på ett barns nivå. Det stämmer ju iofs överens med hur utvecklad hans hjärna är. Nej jag tänkte ju gå och lägga mig men jag behövde verkligen ösa ur mig "hat", i egenskap av "anonym Flashbackare". Jag sover iallafall om nätterna, låter mina medmänniskor vara och betalar skatt. Jag såg min lönespec idag och längst ner stod det att jag betalat 150 tusen skatt i år. Jag vet inte om det är jättemycket, mycket eller normalt, men jag vet att det inte är lite iallafall. Är jag en hjälte för det? Eeeh, nej? Jag är en vanlig människa som äter pizza ibland och ser på film och skriver skit här, precis som jättemånga andra människor, som också betalar skatt, och det vi alla har gemensamt är att när vi i slutet av tonåren eller någonstans i 20-års åldern så fick vi en uppenbarelse, att vi kan fan inte se oss själva i spegeln längre förrän vi börjar göra någon jäkla nytta! Och sedan bar det av därifrån. Men Rask, han är över 30 år gammal och han kom aldrig till den insikten. Han frös in bajskorvar och pillade upp dom i analen på sina polare, sedan skröt om det i storytimes, sedan i takt med åren gick, #metoo osv, så ändrades historian till att det var en kompis som tryckt upp den frysta skitkorven i en annan kompis och Rask minns inte vilken kompis det var. ALLTSÅ du ljuger så jävla dåligt, du ljuger fan sämre än en AI som är designad för att ljuga så dåligt som möjligt. Om du och världens sämsta AI hade en ljug-battle så skulle du bli vårat främsta försvar mot Skynet.
Förresten angående den där stekta skitkorven, jag har hört att han nu på senare tid påstår att han gjorde det när han var 6-7-8 år gammal. Kul att 10 år bara försvann där. Hur förklarar han alkoholintaget som 6-7-8 åring? Eller är det nu man blir anklagad för att vara en dum anonym hatare och man blir blockad? Ja därför hänger man väl här. Nej nu drar jag elsladden ur datorn innan jag börjar med ett nytt A4, men om det gick någon förbi så förtydligar jag: JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ RASK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!