Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Det är högst troligt att det är någon som känner till terrängen dvs bor i området som kontaktade husägaren. Fegt och otroligt elakt mot barnen. Vilken träskpadda gör så?!
Visst kan man tycka att det var klantigt att berätta om detta innan allt var i hamn men alla som känt bubblande lycka vet hur svårt det är att inte dela med sig av den
Det är lätt att sitta med pekpinnar och tala om för andra hur de ska bete sig, men det säger mest om avsändaren.
Denna tråden är i särklass den vidrigaste jag har läst. Bara det jättelånga moderatormeddelandet i början talar sitt tydliga språk.
Det är troligt, att hyresvärden inte visste mer om Rask än de själva berättade, och att ett positivt första intryck vändes efter rekande.
- Vi har skulder. Vi har inkomst. Vi har pengar på banken. Vi har sagt upp vårt hyreskontrakt, för skulle hyra ett hus. Vi fick inte filma i huset, min make är youtuber och arbetar hemifrån. Vi är så gott som nykterister. Vi har inga husdjur. Vi röker aldrig inomhus.
- Toppen, när vill ni flytta in?
- Omgående. Som alla offentliga personer har min man haters.
- Jag förstår, inga problem. Jag
LOVAR att ni får hyra.
Det fetmarkerade är ett bedrövligt svek, inget snack om saken. Och det är synd om barnen, ja hela familjen Men, jag tror att denna hyresvärden utgick från att saker som "förra hyresvärden villkorade i efterhand" sades i förtroende som en förklaring till varför de var extra angelägna att flytta in. Inte att det skulle bli content på youtube.