Citat:
Ursprungligen postat av
FarliKorv
Mycket psykiskt illamående i den här "chatten" !
Men Rasken är typ 30? Det är väl snart dags att mogna, såg en av hans senaste videor då satt han och spydde över sin far med ett hänglås runt halsen!?
Finns det ingen i hans familj som sätter ner foten, nu är det dags att du skärper till dig och slutar skylla ditt sjuka beteende på din far.
Han är knappast ensam om att växa upp i en tokig familj där någon super eller knarkar eller både och, problemet är att han har det som en ursäkt för att bete sig illa och dessutom hänga ut sin egen far gång på gång på gång på gång, det är inte okej, men det ursäktas med att fadern varit dum och knarkar.
Ett tips till både folk som skriver i den här chatten och Rask är att ta tag i era egna problem ist för att peka på andras, det blir så sjukt och sen är ni bara in the loop ... LÄGG AV!
Trevlig helg!
Det är många som försökt hjälpa Rasken till ett bättre liv genom åren men ingen har lyckas. Han lyssnar inte på någon och är immun mot kritik, allt är alltid alla andras fel hela tiden. På senare år har han också kommit på att han kan skuldbelägga sig själv för saker han gjort, fast det va gamla Rask. Idag är han en ny människa och avsäger sig allt ansvar för vad han gjorde igår.
Den här tråden består av väldigt många anonyma människor och jag kan bara prata för mig själv. Mitt liv flyter på rätt bra. Uppstår problem i min tillvaro försöker jag lösa det. Det förhindras inte av att jag är inne och skriver i tråden ibland.
För mig är det bara underhållande att diskutera denne aktuella e-kändis med andra, då han är så otroligt störd och gör bort sig i vad han än försöker ta sig an. En tragikomisk realityserie i världsklass som bara fortsätter att leverera!
Edit:
Han är inte immun mot kritik, snarare extremt känslig för kritik. Men samtidigt helt oförmögen att ta till sig den.
Trevligt helg