Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-27, 14:44
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Hyfsat vet jag inte. Min uppfattning är att Baronen är den Youtuber som filmar sina barn som mest. Det finns Youtube-profiler som har barn som ingen vet hur de ser ut. För Rask har det alltid varit en självklarhet att trycka upp kameran i ansiktet på ungen, helst så fort ungen sett dagens ljus. Vid dotterns födelse hade han till och med den goda smaken att livestreama förlossningen. Han berättar även ingående om ungarna, vad de heter, vad de tycker om att göra, vad som händer på deras skolor, vilka diagnoser och sjukdomar de har.

Det är ungefär lika smart som att sätta upp ett bildkollage på ens barn i centrala stan för alla att beskåda, som det Rask gör.
Citera
2024-09-27, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Hahaha..

Ja du har förmodligen rätt. Jag får be den yngre generationen om ursäkt.

En annan jag sett som ibland reagerar på Baronens låtar och verkar gilla dem är den här tjommen:

https://www.youtube.com/watch?v=MTlorgHMvcg

https://www.youtube.com/watch?v=YVIWZ265_nQ

Oklart om han är utvecklingsstörd eller ej.
Citera
2024-09-27, 14:51
Avstängd
FarliKorvs avatar
Mycket psykiskt illamående i den här "chatten" !

Men Rasken är typ 30? Det är väl snart dags att mogna, såg en av hans senaste videor då satt han och spydde över sin far med ett hänglås runt halsen!?

Finns det ingen i hans familj som sätter ner foten, nu är det dags att du skärper till dig och slutar skylla ditt sjuka beteende på din far.

Han är knappast ensam om att växa upp i en tokig familj där någon super eller knarkar eller både och, problemet är att han har det som en ursäkt för att bete sig illa och dessutom hänga ut sin egen far gång på gång på gång på gång, det är inte okej, men det ursäktas med att fadern varit dum och knarkar.

Ett tips till både folk som skriver i den här chatten och Rask är att ta tag i era egna problem ist för att peka på andras, det blir så sjukt och sen är ni bara in the loop ... LÄGG AV!

Trevlig helg!
Citera
2024-09-27, 15:22
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv

Men Rasken är typ 30? Det är väl snart dags att mogna, såg en av hans senaste videor då satt han och spydde över sin far med ett hänglås runt halsen!?

Finns det ingen i hans familj som sätter ner foten, nu är det dags att du skärper till dig och slutar skylla ditt sjuka beteende på din far.

Han är knappast ensam om att växa upp i en tokig familj där någon super eller knarkar eller både och, problemet är att han har det som en ursäkt för att bete sig illa och dessutom hänga ut sin egen far gång på gång på gång på gång, det är inte okej, men det ursäktas med att fadern varit dum och knarkar.

Ett tips till både folk som skriver i den här chatten och Rask är att ta tag i era egna problem ist för att peka på andras, det blir så sjukt och sen är ni bara in the loop ... LÄGG AV!

Trevlig helg!
Jag ser rask som ett komiskt sjukhuvud som är intressant att följa, inte för att han gör något bra eller vettigt utan just för att han är helt jävla galen. Det är förstås beklagligt att han förstör livet för sin familj men det är idioterna på Youtube som hejar på hans sjuka beteende och ser till att han kan fortsätta, inte folk som diskuterar här i tråden.

Edit: trevlig helg förresten
Senast redigerad av abv 2024-09-27 kl. 15:27.
Citera
2024-09-27, 15:44
Medlem
Citat:

Trevlig helg!

Det är många som försökt hjälpa Rasken till ett bättre liv genom åren men ingen har lyckas. Han lyssnar inte på någon och är immun mot kritik, allt är alltid alla andras fel hela tiden. På senare år har han också kommit på att han kan skuldbelägga sig själv för saker han gjort, fast det va gamla Rask. Idag är han en ny människa och avsäger sig allt ansvar för vad han gjorde igår.

Den här tråden består av väldigt många anonyma människor och jag kan bara prata för mig själv. Mitt liv flyter på rätt bra. Uppstår problem i min tillvaro försöker jag lösa det. Det förhindras inte av att jag är inne och skriver i tråden ibland.

För mig är det bara underhållande att diskutera denne aktuella e-kändis med andra, då han är så otroligt störd och gör bort sig i vad han än försöker ta sig an. En tragikomisk realityserie i världsklass som bara fortsätter att leverera!

Edit:
Han är inte immun mot kritik, snarare extremt känslig för kritik. Men samtidigt helt oförmögen att ta till sig den.

Trevligt helg
Senast redigerad av Ralfhead 2024-09-27 kl. 15:50.
Citera
2024-09-27, 15:44
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
En annan jag sett som ibland reagerar på Baronens låtar och verkar gilla dem är den här tjommen:

https://www.youtube.com/watch?v=MTlorgHMvcg

https://www.youtube.com/watch?v=YVIWZ265_nQ

Oklart om han är utvecklingsstörd eller ej.

Något fel är det ju uppenbarligen eftersom han verkar gilla Rask.
Citera
2024-09-27, 16:21
Medlem
Djungelskribentens avatar
Alltså, det rubiks kub-baronen håller på med just nu är ju EXAKT varför en hyresvärd gör helt rätt i att avstå från att hyra ut till honom.

Baronens modus operandi är att känna sig orättvist behandlad och sen prata om det på sin pissiga youtubekanal. En välbeprövad metod som använts på bilaffärer TVÅ gånger, hyresavtal, första flytten, catering på bröllop och kall Max-mat på BB, bland annat. Det är inte konstigt att folk inte vill ha något med honom att göra. Han är ju en lös kanon.

Men sååååklart är det flashbacks fel!

Till sist - finns ranten om den kalla Max-maten någonstans? Den skulle man gärna vilja se igen. Jävla foodora!
Citera
2024-09-27, 17:57
Medlem
Citat:
Jag är rätt så trygg i mig själv.

Jag pissar inte på flasbackare jag pissar inte alls jag förklarar bara saker och ting från ett vuxet perspektiv.

Det ni håller på med är sjukt.

Du verkar missförstå en sak. Det här är ett internetforum, där man diskuterar olika ämnen. Det är liksom hela poängen med flashback, att uttrycka vad man tycker och tänker. Ha de gott!
Senast redigerad av Ralfhead 2024-09-27 kl. 18:00.
Citera
2024-09-27, 18:37
Medlem
Faltas avatar
I den senaste videon så är det uppenbart för alla att rask är en sjuk människa. ANALYSEN angående en husägare som har full rätt att välja vem han hyr ut till. Några följare börjar faktiskt att ifrågasätta Rask angående pengarna som har skänktes till rask och som skulle betala therese skulder. Tänk vad invånarna i Trosa pratar om denna man! Skulle du hyra ut ett hus till familjen Rask? Men vi på flashback får passa oss, det är kanske vi som ligger bakom husägaren beslut att ändra sig. Det kanske kommer upp en ny video ikväll! Jag går och poppar popcornen så länge.
Citera
2024-09-27, 18:45
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Okej.

Förklara dig, din analys av mitt inlägg var att jag är autistisk?

Utveckla och förklara!

Lycka till med livet <3

Edit: Jag kommer inte sitta här och härja med folk som mår dåligt och har som specialitet att hata i trådar på flashback.

Så ni vet.

Nej det handlade om att inlägget du kommenterade var skrivet med ironi.

Inget att hetsa upp sig över eller må dåligt av.

Trevlig helg
Citera
2024-09-27, 18:55
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5

Vissa i den här tråden hade haft en normal årslön på kontot om de blev avlönade per inlägg för det som de projicerar ut i denna och liknande trådar.

Man mår inte bra när man varje dag kollar på Youtubers som man avskyr och sen skriver av sig sitt hat i en tråd där ryggdunkare hänger.

En gång är ingen gång, två gånger är en gong-gong. Om du förstår liknelsen.

Kollar man din posthistorik verkar det som du vet det mesta om den saken.
Citera
2024-09-27, 19:06
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Han är en motbjudande idiot.

Där är vi överens!

Och att han frånsäger sig sin fadersroll och föräldraansvar pga av att hans pappa knarkar är helt sjukt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in