2024-08-20, 15:12
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det där ser ut som ett fejkat mail tycker jag. Det där fixar man på vilket textdokument som helst. Det är ju bara att skriva in adresser och datum och lägga på annan färg.
Oavsett så är det ju inget "utpressningsmail" som han hävdat. Det bevisar ingenting.
Det där är förmodligen tasken själv som skrivit. Det är det typiska WT beteendet. Som sagt textdokument och saken är biff. Som vanligt så går följarna på vad som helst.
Citera
2024-08-20, 15:45
Medlem
Borka88s avatar
Jag tror inte den i tråden uppvisade handlingen är riktig, saknar underskrift och tydligen ska den innehålla felaktiga uppgifter som personnummer och Tessans telefon nummer stämmer inte. Typsnittet ser konstigt ut med, det som talar för att den skulle kunna vara äkta är hans svala intresse att belysa handlingen. Hen borde ju sett den med tanke på hens skara av flashback läsare som skickar hen prints av det som behandlas i tråden.

ANALYS: Jag har en tes om att det är Livros som trollar eller sitter på informationen angående Cluee och Olofs intervju, vad tror vi om det i tråden. Baron Af färgat-Räv-skägg har kopplat mycket till Livros på senaste i sitt babbel om Escobar valutan osv.

Till sist: Har någon sett min kanonkula? Den flög förbi här förut med ett bevis sms..
Citera
2024-08-20, 15:45
Medlem
Läste i tråden att Pappsen & Mammsen Rask skulle ha gjort porrfilmer, stämmer det?
Är det verkligen så fattigt så mor & far i huset måste sälja sex genom porrfilm?
I så fall så gick det något år fortare än vad jag trodde att sjuka så långt ner i wt träsket...
Är det blackjim som filmar eller är det raskens pappa?Klart man undrar vad det är som händer, inget förvånar mig längre...

Sitter någon inne på information om just porrfilmerna??

Snälla socialtjänsten ta barnen från denna dysifunktionella familjen 😢😭❤️❤️❤️
Citera
2024-08-20, 15:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Om det nu är så att carl planerar lite ekonomisk brottslighet i vanlig ordning, vet han inte när hans egna barn är födda? Med det säger jag inte att det inte är han som skickat in den för jag hade inte blivit förvånad. Är det någon som bommar sina barns födelsedatum så är det kolla upp-baronen.
Han kan ju ha skrivit fel helt enkelt och inte korrekturläst innan han skickade.
Nu vet jag inte när barnen är födda - men antar att två av datumen stämmer, och den ena fått sitt syskons datum men eget födelseår.
Citera
2024-08-20, 15:58
Medlem
HotPopcorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Jag tror inte den i tråden uppvisade handlingen är riktig, saknar underskrift och tydligen ska den innehålla felaktiga uppgifter som personnummer och Tessans telefon nummer stämmer inte. Typsnittet ser konstigt ut med, det som talar för att den skulle kunna vara äkta är hans svala intresse att belysa handlingen. Hen borde ju sett den med tanke på hens skara av flashback läsare som skickar hen prints av det som behandlas i tråden.

Tycker det ser ut som ett billigt försökt till trolleri, d.v.s. någon har fyllt i blanketten på sin dator och skickat in bara för att skapa lite drama. Tror t.o.m. bajset borde förstå att man måste skriva under en sådan handling. Det är ju möjligt att han inte uppmärksammat dess existens ännu, men när han väl gör det kommer det 30-40 tjackvideos.
Citera
2024-08-20, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Vad sa black Jim?

På Baronens senaste video, där Rask pratade om Cluees dåliga egenskaper, så skrev Jim "Det låter som att du pratar om dig själv.". Något jag själv reflekterade över när jag kollade på videon. Carl-Fredrik pratade bl.a om att Cluee ljuger, och genom lögnen får han den andre som säger motsatsen att se ut som en lögnare. I det här fallet att Cluee sagt att om Baronen presenterar bevis, då tar han bort sin Youtube-kanal. Att han så självsäkert kan sitta och ljuga får då Baronen att se ut som en lögnare när han säger att han har bevis.

Detta har man sett att Baronen själv gjort i Chrippa-drevet. Han sitter självsäkert och pratar om att Chrippa pratat illa om hela hans släkt i flera år, alla som inte varit med från första början tror på det. Det får Chrippa att se väldigt dålig ut, och drevet Baronen utsätter Chrippa för kan tyckas vara rättfärdigat, om man sätter det i kontext att det är ett svar på att Baronen blivit utsatt för samma sak.

Det som är intressant är dock att det är Jim som skriver det. Eftersom Baronen alltid gjort en stor sak av att man inte kan göra en korrekt bedömning av honom genom att följa honom på internet. Man kan med andra ord inte se att Baronen är en ohederlig skithög som projicerar sina dåliga egenskaper på andra. Men här har vi trots allt en person som känt Baronen i typ 15-20 år, som säger att han gör det. Hans åsikt kan man alltså även enligt Carl-Fredrik själv ta fasta på.
Citera
2024-08-20, 16:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Läste i tråden att Pappsen & Mammsen Rask skulle ha gjort porrfilmer, stämmer det?
Är det verkligen så fattigt så mor & far i huset måste sälja sex genom porrfilm?
I så fall så gick det något år fortare än vad jag trodde att sjuka så långt ner i wt träsket...
Är det blackjim som filmar eller är det raskens pappa?Klart man undrar vad det är som händer, inget förvånar mig längre...

Sitter någon inne på information om just porrfilmerna??

Snälla socialtjänsten ta barnen från denna dysifunktionella familjen 😢😭❤️❤️❤️
Dem har gjort filmer för att själva kolla på, rask påstår att någon annan läckt deras privata filmer, många tror dock att det är Rask själv som läckt dem.
Citera
2024-08-20, 16:04
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotPopcorn
Tycker det ser ut som ett billigt försökt till trolleri, d.v.s. någon har fyllt i blanketten på sin dator och skickat in bara för att skapa lite drama. Tror t.o.m. bajset borde förstå att man måste skriva under en sådan handling. Det är ju möjligt att han inte uppmärksammat dess existens ännu, men när han väl gör det kommer det 30-40 tjackvideos.
Men man måste ju logga in med bank-id för att ens komma åt sidan.
https://www.domstol.se/amnen/familj/...om-skilsmassa/

Men man kan tydligen skicka in en blankett också,så det måste ha skett om det är troll i farten.
Citera
2024-08-20, 16:10
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
På Baronens senaste video, där Rask pratade om Cluees dåliga egenskaper, så skrev Jim "Det låter som att du pratar om dig själv.". Något jag själv reflekterade över när jag kollade på videon. Carl-Fredrik pratade bl.a om att Cluee ljuger, och genom lögnen får han den andre som säger motsatsen att se ut som en lögnare. I det här fallet att Cluee sagt att om Baronen presenterar bevis, då tar han bort sin Youtube-kanal. Att han så självsäkert kan sitta och ljuga får då Baronen att se ut som en lögnare när han säger att han har bevis.

Detta har man sett att Baronen själv gjort i Chrippa-drevet. Han sitter självsäkert och pratar om att Chrippa pratat illa om hela hans släkt i flera år, alla som inte varit med från första början tror på det. Det får Chrippa att se väldigt dålig ut, och drevet Baronen utsätter Chrippa för kan tyckas vara rättfärdigat, om man sätter det i kontext att det är ett svar på att Baronen blivit utsatt för samma sak.

Det som är intressant är dock att det är Jim som skriver det. Eftersom Baronen alltid gjort en stor sak av att man inte kan göra en korrekt bedömning av honom genom att följa honom på internet. Man kan med andra ord inte se att Baronen är en ohederlig skithög som projicerar sina dåliga egenskaper på andra. Men här har vi trots allt en person som känt Baronen i typ 15-20 år, som säger att han gör det. Hans åsikt kan man alltså även enligt Carl-Fredrik själv ta fasta på.
Fick Jimpan något svar på det eller? En lång utläggning om hur mycket shadow work han gjort kanske?

Undrar hur relationen tog slut. Det jag har hört är att dom skulle festat ihop en kväll då det försvann en ansenlig mängd amfetamin. Han brås på pundarfarsan, sådan far sådan son

Knarktjuvar är det värsta jag vet, köp ert egna jävla knark
Citera
2024-08-20, 16:25
Medlem
abvs avatar
Så det nya offret verkar alltså vara prefabandreas. Får se hur det går.
Citera
2024-08-20, 16:27
Medlem
Hahaha nu ska Baronen ta sig an Prefab Andreas!
Där finns det intressanta saker att plocka upp för Rasken. Fängelsetiden, stalkande av Jocke och Chrippa utanför deras bostäder.
Samt hans dejtande med Julia senaste 1-2 månaderna.
Detta såg man inte komma att det skulle bli honom av alla!

Satan vilka analyser det har potential att bli.
Citera
2024-08-20, 16:34
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Så det nya offret verkar alltså vara prefabandreas. Får se hur det går.
Det där bör han ta det lite lugnt med. Han har nämligen riktiga kontakter i den undre världen och det är inga söndagsskolepojkar om man säger så.

Har han hängt ut honom på insta? Andreas lär redan inte vara ett sånt fan av dynghögen efter hur han behandlat Julia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in