Citat:
Ursprungligen postat av
abv
Ja han påstår att han inte vet vem det är men ska kolla upp det för "många har tjatat på honom" följt av löjliga imitationer. Kriminella damp-knarkare kanske man ska ta det lugnt med.
Edit: YOLO
Själv bråkar jag endast om någon ger sig på mig fysiskt för att försvara mitt liv, det är ju livsfarligt man vet aldrig vad folk går för, om dom har något att förlora, om det finns vapen med i bilden. Nu verkar ju Andreas vara genomsnäll men som sagt, alla har ju en gräns.
Får mig att tänka på snubben som sålde amg mercan, då var Rask inte så jävla kaxig trots ansiktstatueringarna
Hoppas på lite riktigt karma, skulle vara kul att se svinpälsen få vad han förtjänar för en gångs skull
Citat:
Ursprungligen postat av
LGD
Shadow work går väl ut på att finna och arbeta delar med sig själv som man undantränger och förnekar?
Det är väl precis motsatsen till vad Baronen gör. Det handlar inte om att ligga och lyssna på hårdrock och gråta lite.
Ja precis, Rask är liksom motsatsen till shadow work, han gömmer sitt riktiga jag i skuggan och drar på sig någon mask som passar för dagen, en riktig skräpmänniska är han
Citat:
Ursprungligen postat av
Detkanvadu
Låt han hålla på. Till slut inser man att man gör grova fel när man möter sin överman.
Enda sättet Baronen ska lära sig att starta drev, nätmobbning, trakasserier, förtal och uthängning är hemskt och vidrigt.
Tror verkligen inte att Anjo och Jocke blir så värst glada om Baronen ska vrida och vända och kolla inre och yttre faktorer på Prefab Andreas. Dom vet nog om hans historik och hur många kontakter han har som man inte leker Allan ballan med.
När Anjo får reda på detta så är det nog ingen ”I DON’T GIVE A FUCK” mentalitet iaf

Som sagt, skulle gärna se honom få ett välförtjänt hembesök, han skulle inte våga gå ut på månader. Rask du vet väl att låspistoler är vanligt hos kriminella? Fast du har väl säkerhetsdörr + gallerdörr efter alla "dödshot"?
En vacker dag kommer du få så mycket stryk att du inte kommer våga visa dig ute på ett halvår