2024-08-20, 16:39
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det där bör han ta det lite lugnt med. Han har nämligen riktiga kontakter i den undre världen och det är inga söndagsskolepojkar om man säger så.

Har han hängt ut honom på insta? Andreas lär redan inte vara ett sånt fan av dynghögen efter hur han behandlat Julia.
Ja han påstår att han inte vet vem det är men ska kolla upp det för "många har tjatat på honom" följt av löjliga imitationer. Kriminella damp-knarkare kanske man ska ta det lugnt med.

Edit: YOLO
Citera
2024-08-20, 16:40
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Fick Jimpan något svar på det eller? En lång utläggning om hur mycket shadow work han gjort kanske?

Undrar hur relationen tog slut. Det jag har hört är att dom skulle festat ihop en kväll då det försvann en ansenlig mängd amfetamin. Han brås på pundarfarsan, sådan far sådan son

Knarktjuvar är det värsta jag vet, köp ert egna jävla knark

Shadow work går väl ut på att finna och arbeta delar med sig själv som man undantränger och förnekar?
Det är väl precis motsatsen till vad Baronen gör. Det handlar inte om att ligga och lyssna på hårdrock och gråta lite.
Citera
2024-08-20, 16:41
Medlem
Djungelskribentens avatar
Fan vad provocerad jag blir av att han ska lägga ett hjärta efter allt han skriver. Vad tror han att det ska bidra till? Att han ska verka vara en gemytlig människa?

Less is more. Mupp.

Edit; något som är ännu mer provocerande är när han läxar upp folk om att livet minsann är VARDAGEN, och att man inte ska bli deppig för att semestern eller sommaren är slut. De flesta sliter, på olika sätt, på ett jobb fem dagar i veckan 9-17. Klart Kickass-farsan tycker om vardagen, då kan han ju ta sovmorgon, skrolla instagram och förtala folk medan de ouppfostrade ungarna är i skolan. Sommarloven måste vara outhärdliga för honom…
Senast redigerad av Djungelskribenten 2024-08-20 kl. 16:46.
Citera
2024-08-20, 16:42
Medlem
Citat:
Det där bör han ta det lite lugnt med. Han har nämligen riktiga kontakter i den undre världen och det är inga söndagsskolepojkar om man säger så.

Har han hängt ut honom på insta? Andreas lär redan inte vara ett sånt fan av dynghögen efter hur han behandlat Julia.
Låt han hålla på. Till slut inser man att man gör grova fel när man möter sin överman.
Enda sättet Baronen ska lära sig att starta drev, nätmobbning, trakasserier, förtal och uthängning är hemskt och vidrigt.

Tror verkligen inte att Anjo och Jocke blir så värst glada om Baronen ska vrida och vända och kolla inre och yttre faktorer på Prefab Andreas. Dom vet nog om hans historik och hur många kontakter han har som man inte leker Allan ballan med.

När Anjo får reda på detta så är det nog ingen ”I DON’T GIVE A FUCK” mentalitet iaf
Citera
2024-08-20, 16:44
Medlem
Citat:
Fick Jimpan något svar på det eller? En lång utläggning om hur mycket shadow work han gjort kanske?

Undrar hur relationen tog slut. Det jag har hört är att dom skulle festat ihop en kväll då det försvann en ansenlig mängd amfetamin. Han brås på pundarfarsan, sådan far sådan son

Knarktjuvar är det värsta jag vet, köp ert egna jävla knark

Nej. Carl-Fredrik sa i gårdagens live att han inte haft tid att läsa igenom kommentarerna och därför inte hade koll på all kritik som framförts. Givetvis en efterhandskonstruktion, då alla vet att Carl-Fredrik sitter med telefonen i näven hela sin vakna tid, och ständigt scrollar igenom kommentarsfältet, tittar sin statistik och myser över hur mycket tummar upp han lyckats skaka ihop.

Om ni vill undersöka hur besatt Carl-Fredrik är av sin telefon, så prova att skicka ett DM till honom på Instagram och se hur snabbt han svarar. Testa exempelvis att svara något syrligt på något han lagt upp på story. Många offentliga personer är svåra att nå via sociala medier. Carl-Fredrik hör inte till den skaran.
Citera
2024-08-20, 16:49
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nej. Carl-Fredrik sa i gårdagens live att han inte haft tid att läsa igenom kommentarerna och därför inte hade koll på all kritik som framförts. Givetvis en efterhandskonstruktion, då alla vet att Carl-Fredrik sitter med telefonen i näven hela sin vakna tid, och ständigt scrollar igenom kommentarsfältet, tittar sin statistik och myser över hur mycket tummar upp han lyckats skaka ihop.

Om ni vill undersöka hur besatt Carl-Fredrik är av sin telefon, så prova att skicka ett DM till honom på Instagram och se hur snabbt han svarar. Testa exempelvis att svara något syrligt på något han lagt upp på story. Många offentliga personer är svåra att nå via sociala medier. Carl-Fredrik hör inte till den skaran.
Det var kul när universum pratade med honom och klockan visade xy:xy hela tiden. Då såg man hur mycket batteri han förbrukade på telefonen på väldigt kort tid.
Citera
2024-08-20, 16:51
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Så det nya offret verkar alltså vara prefabandreas. Får se hur det går.

Haha har han börjat jiddra med Andreas nu?

Undrar hur länge han vågar göra det. För Andreas är till skillnad från Rask en hårding.
Senast redigerad av LGD 2024-08-20 kl. 16:56.
Citera
2024-08-20, 16:52
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Ja han påstår att han inte vet vem det är men ska kolla upp det för "många har tjatat på honom" följt av löjliga imitationer. Kriminella damp-knarkare kanske man ska ta det lugnt med.

Edit: YOLO
Själv bråkar jag endast om någon ger sig på mig fysiskt för att försvara mitt liv, det är ju livsfarligt man vet aldrig vad folk går för, om dom har något att förlora, om det finns vapen med i bilden. Nu verkar ju Andreas vara genomsnäll men som sagt, alla har ju en gräns.

Får mig att tänka på snubben som sålde amg mercan, då var Rask inte så jävla kaxig trots ansiktstatueringarna

Hoppas på lite riktigt karma, skulle vara kul att se svinpälsen få vad han förtjänar för en gångs skull
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Shadow work går väl ut på att finna och arbeta delar med sig själv som man undantränger och förnekar?
Det är väl precis motsatsen till vad Baronen gör. Det handlar inte om att ligga och lyssna på hårdrock och gråta lite.
Ja precis, Rask är liksom motsatsen till shadow work, han gömmer sitt riktiga jag i skuggan och drar på sig någon mask som passar för dagen, en riktig skräpmänniska är han
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Låt han hålla på. Till slut inser man att man gör grova fel när man möter sin överman.
Enda sättet Baronen ska lära sig att starta drev, nätmobbning, trakasserier, förtal och uthängning är hemskt och vidrigt.

Tror verkligen inte att Anjo och Jocke blir så värst glada om Baronen ska vrida och vända och kolla inre och yttre faktorer på Prefab Andreas. Dom vet nog om hans historik och hur många kontakter han har som man inte leker Allan ballan med.

När Anjo får reda på detta så är det nog ingen ”I DON’T GIVE A FUCK” mentalitet iaf
Som sagt, skulle gärna se honom få ett välförtjänt hembesök, han skulle inte våga gå ut på månader. Rask du vet väl att låspistoler är vanligt hos kriminella? Fast du har väl säkerhetsdörr + gallerdörr efter alla "dödshot"?

En vacker dag kommer du få så mycket stryk att du inte kommer våga visa dig ute på ett halvår
Citera
2024-08-20, 16:55
Medlem
abvs avatar
Citat:
Själv bråkar jag endast om någon ger sig på mig fysiskt för att försvara mitt liv, det är ju livsfarligt man vet aldrig vad folk går för, om dom har något att förlora, om det finns vapen med i bilden. Nu verkar ju Andreas vara genomsnäll men som sagt, alla har ju en gräns.

Får mig att tänka på snubben som sålde amg mercan, då var Rask inte så jävla kaxig trots ansiktstatueringarna

Hoppas på lite riktigt karma, skulle vara kul att se svinpälsen få vad han förtjänar för en gångs skull

Ja precis, Rask är liksom motsatsen till shadow work, han gömmer sitt riktiga jag i skuggan och drar på sig någon mask som passar för dagen, en riktig skräpmänniska är han

Som sagt, skulle gärna se honom få ett välförtjänt hembesök, han skulle inte våga gå ut på månader. Rask du vet väl att låspistoler är vanligt hos kriminella? Fast du har väl säkerhetsdörr + gallerdörr efter alla "dödshot"?

En vacker dag kommer du få så mycket stryk att du inte kommer våga visa dig ute på ett halvår
Hörru carl ber till sina döda släktingar varje dag och deras vridningar i gravarna genererar en spirituell barriär som omsluter leopardkojan och skyddar honom mot allt ont. Resten av lägenheten är skitsamma.
Citera
2024-08-20, 17:06
Rask börjar mer och mer påminna om gamla Rask, med sina timmes långa videos i bilen där han bara sitter och rantar. Tyckte han gjorde bort sig rejält i sin senaste video mot Cluee, det märks om inte annat i hans kommentarsfält.
Citera
2024-08-20, 17:08
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Hahaha nu ska Baronen ta sig an Prefab Andreas!
Där finns det intressanta saker att plocka upp för Rasken. Fängelsetiden, stalkande av Jocke och Chrippa utanför deras bostäder.
Samt hans dejtande med Julia senaste 1-2 månaderna.
Detta såg man inte komma att det skulle bli honom av alla!

Satan vilka analyser det har potential att bli.

Fast dom dejtar inte, dom gick på En dejt, sen verkade Andreas inte speciellt intresserad längre.
Citera
2024-08-20, 17:14
Medlem
Krakatoas avatar
Från Insta:

https://ibb.co/2FRDSgG
https://ibb.co/LYGPB77
https://ibb.co/mywcZXb

Klar lögn att hans tantföljare bett om att han ska "analysera" PrefabAndreas.
De vill väl att han ska analysera spåkulor och deras läkarjournaler om påhittat elallergi.

(FB) Skvaller om Prefab-Teknik

Är det den mannen vi pratar om alltså? Jag hade ingen aning om vem det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in