Flashback bygger pepparkakshus!
2024-02-14, 20:38
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
En ny video av grismannen, om ingen mindre än Chrippa. Högst oväntat att kreatören fortsätter att mjölka ett döende drama för att få in lite extra slantar.

En härlig 1 timmes analys om Chrippas 15 minuters video där grisen tycker, tänker & tror.

Grisen är sur för att Chrippa anklagat andra kreatörer för att tjäna pengar på hans missöde.

Kan bara tänka mig vad utåtagerande grisen hade varit om det gjorts videor om honom.

Han mår riktigt bra ser man i ansiktet. Han döljer sin psykiska ohälsa riktigt bra, för han skulle definitivt inte ljuga om en sådan sak, inte grismannen, en hederligare människa får man leta efter.

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Drömmen från barndomen om att stå på scen framför tusentals skrikande fans är högst levande för Carl-Fredrik.
Pengarna som kanalen drar in går inte till honom själv utan till Livros som han i desperation sålde sin kanal till förut. Farsan som var tvungen att skicka en halv mille från en bortgången släkting på "det mest akuta" kanske var i behov av lite snabb brandsläckning tidigare också för att slippa skaffa sig ett jobb men vem fan vet egentligen? Han ska nu ha fått tillbaka kanalen på avbetalning där intäkterna från kanalen går till Livros tills förlustaffären är i hamn. Kan ni tänka er att han sitter och mjölkar den här skiten för 0 (noll) kronor bara för att få synas och höras. Jag hade verkligen velat veta hur han motiverar sitt lekande framför datorn för familjen, det är verkligen helt jävla sinnessjukt.
Citera
2024-02-14, 20:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Pengarna som kanalen drar in går inte till honom själv utan till Livros som han i desperation sålde sin kanal till förut. Farsan som var tvungen att skicka en halv mille från en bortgången släkting på "det mest akuta" kanske var i behov av lite snabb brandsläckning tidigare också för att slippa skaffa sig ett jobb men vem fan vet egentligen? Han ska nu ha fått tillbaka kanalen på avbetalning där intäkterna från kanalen går till Livros tills förlustaffären är i hamn. Kan ni tänka er att han sitter och mjölkar den här skiten för 0 (noll) kronor bara för att få synas och höras. Jag hade verkligen velat veta hur han motiverar sitt lekande framför datorn för familjen, det är verkligen helt jävla sinnessjukt.
Han mjölkar inte för 0 kronor.
Pengar som kommer in och betalar skulder är också intjänade pengar - så man får väl hoppas att han deklarerar för inkomsterna eftersom han berättar om dem på nätet.
Citera
2024-02-14, 20:57
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Pengar som kommer in och betalar skulder är också intjänade pengar - så man får väl hoppas att han deklarerar för inkomsterna eftersom han berättar om dem på nätet.
Ber om ursäkt chefen. Ge det sju år till så har han lyckats betala av kanalen med köpta följare.
Citera
2024-02-14, 21:16
Medlem
knark-kungens avatar
Hörrni allesammans håll käften, för nu pratar pappa och då är det bäst ni lyssnar

Någon som orkat traggla sig igenom senaste? Man får väl hoppas att ingen normal människa tycker det är ett lämpligt tidsfördriv att traggla sig igenom 60 minuter av Bajsbaronens upprepningar.
Citera
2024-02-14, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Åh nej vad cringe, han tycker alltså sin skitmusik som gå ner i källaren, vitlökslåten, Pontus R och div annan skit är på samma lever som fröken snusk och rid mig som en dalahäst Jorden anropar Rask, det är dags att landa nu!

Fantastiska nyheter att skiten är borta, jag mailade själv in ett klagomål för som det skrevs så fint däruppe, i slutet av dagen vill vi alla samma sak, högen av bajs måste stoppas och helst fängslas, men först ska han förudmjukas

Var inte Fröken snusk med i mello? Kollar inte sån skit men tror jag läst, Rask tror alltså att även han har vad som krävs för den scenen, tillåt mig att asgarva!

Tyvärr så lever han i en fantasivärld. Han är fast övertygad om att han är en fantastisk människa och bara gör saker som är av väldigt hög kvalitet. Såg i en live att han satt och spelade upp alla sina jättedåliga låtar tillsammans med följarna, en efter en, med ett brett smil på läpparna. Man bara märkte att han satt där och tänkte för sig själv: "Jag är bäst!". Han verkligen älskar att höra sin egen röst. Eftersom han inte har empati för andra människor kan han inte förstå att någon tycker annorlunda. Han tror på allvar att det är hans egen åsikt om sig själv som majoriteten har.

Mycket riktigt ska han stoppas, men på vägen ska vi ha kul!

Citat:
Ursprungligen postat av abv

Ja, det är oerhört rubbat. Tror det är svårt för familjen att ta in exakt hur störd deras son, bror, make och pappa är. Det är i någon mån förståeligt. Att det handlade inte om att Rask hade psykisk ohälsa på riktigt. Att han ljög om att han hade det för att köpa sig tid till Youtube tar fart igen, så han hade en giltig ursäkt för att inte börja jobba nu när Youtubekanalen inte genererar någonting längre. Att den här människan jag tror att jag känner spelar roller, och inte drar sig för att manipulera och ljuga ens för de närmaste om vad som helst för att få sin vilja igenom.

Det är det som krävs för att Carl-Fredrik ska få hjälp för sina problem, att de börjar förstå det. Ingen i hans närhet har satt ned foten och börjat ställa krav. De måste förstå att Carl-Fredrik precis som fadern är en missbrukare utan sjukdomsinsikt. De måste börja betrakta honom på samma sätt som Fredrik, först då kan de slå sig fria från sin medberoendeställning.
Citera
2024-02-14, 21:44
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hörrni allesammans håll käften, för nu pratar pappa och då är det bäst ni lyssnar

Någon som orkat traggla sig igenom senaste? Man får väl hoppas att ingen normal människa tycker det är ett lämpligt tidsfördriv att traggla sig igenom 60 minuter av Bajsbaronens upprepningar.

Alla som orkar lyssna på Rask mer än fem minuter i streck förtjänar en medalj.
Något som tar två minuter att säga för en normal person tar tio minuter för Rask.
Upprepningar och åter upprepningar.

Och att Rask av alla ska sitta och analysera och kommentera andra är ju ren parodi.
Citera
2024-02-14, 22:30
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Alla som orkar lyssna på Rask mer än fem minuter i streck förtjänar en medalj.
Något som tar två minuter att säga för en normal person tar tio minuter för Rask.
Upprepningar och åter upprepningar.

Och att Rask av alla ska sitta och analysera och kommentera andra är ju ren parodi.
Nu är han lajv, in och lyssna...han påstår att alla lajvs sparas och ligger olistade för all framtid... vart då?
Citera
2024-02-14, 23:13
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nu är han lajv, in och lyssna...han påstår att alla lajvs sparas och ligger olistade för all framtid... vart då?

Under fliken LIVE på hans kanals sida.

https://imgur.com/a/KpWWVPp
Citera
2024-02-15, 00:07
Medlem
Rask påstår i senaste videon att allt Chrippa sagt finns det belägg för.

Jasså, så det finns belägg på att Linnea slagit Chloe då?
Hade det hållt i rättegång Rask?

Givetvis så är Rask's mål att undergräva Chrippa nu så att det inte finns någon trovärdighet för honom.

Rask tycker också i senaste videon att Chrippas beteende i Linneas video var legitimt.

Borde man bli orolig för hur Rask är mot Therese?

Eller ska vi kolla med Anjo om Therese förtjänar det? Therese kanske är psyko och skriver taskiga sms till Rask. Anjo är ju domaren, så det får väl han avgöra
Citera
2024-02-15, 00:29
Medlem
Lailatjejs avatar
Har han sålt gubbmercan än?

Jag tänkte på det, iom att han på sant fjolligt baronmanér skriver ut hela sitt fjantiga namn på Blocket så googlar naturligtvis alla normalbegåvade detta det första dom gör. Andra och femte träffen är denna tråden. Sen kommer det diverse bilder på honom och det gör verkligen inte saken bättre.

Inte för att det spelar nån roll då den efterblivna annonstexten redan skrämmer bort alla seriösa, och inom kort är bilen både obesiktigad och oskattad.

Tror försäljningspotentialen är rätt obefintlig bortsett från yalla yalla-achmeds som kommer att lura/hota av honom bilen(efter att dom varit inne och satt på en mer än villig fru Rask.)
Citera
2024-02-15, 02:29
Medlem
Krakatoas avatar
Alltså, jag skulle ju ha mer respekt för Alexander om han åtminstone stod vid sid ord.
Eftersom du läser här, Alexander, så lovade du att aldrig mer göra dramvideos. Men du ljög.

Här, timestamp, det första du tänker på när du hör något skvaller om några andra lowlifes som du själv, som bara existerar som ettor och nollor och skulle implodera i ett vanligt samhälle. Här, Alexander. Du säger det själv, "det måste jag reagera på".

https://youtu.be/A7oqLL6RUQs?si=F3OXhCDCp-KA7ClD&t=9

Nej, det MÅSTE du inte, du måste koppla bort all social media och sluta ladda upp, kommentera osv.
OM du nu mår så jävla dåligt så du inte ens kan arbeta som lokalvårdare eller telefonförsäljare så borde du koppla bort, koppla av, rannsaka, och komma tillbaka.
Citera
2024-02-15, 08:31
Medlem
TheMongoKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Beror väl på vem som faktiskt står som ägare för kanalen?
Är det Livros som fortfarande ger kanalen (tills han fått betalt) så är det också Livros som ska deklarera inkomsterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in