Citat:
En ny video av grismannen, om ingen mindre än Chrippa. Högst oväntat att kreatören fortsätter att mjölka ett döende drama för att få in lite extra slantar.
En härlig 1 timmes analys om Chrippas 15 minuters video där grisen tycker, tänker & tror.
Grisen är sur för att Chrippa anklagat andra kreatörer för att tjäna pengar på hans missöde.
Kan bara tänka mig vad utåtagerande grisen hade varit om det gjorts videor om honom.
Han mår riktigt bra ser man i ansiktet. Han döljer sin psykiska ohälsa riktigt bra, för han skulle definitivt inte ljuga om en sådan sak, inte grismannen, en hederligare människa får man leta efter.
En härlig 1 timmes analys om Chrippas 15 minuters video där grisen tycker, tänker & tror.
Grisen är sur för att Chrippa anklagat andra kreatörer för att tjäna pengar på hans missöde.
Kan bara tänka mig vad utåtagerande grisen hade varit om det gjorts videor om honom.
Han mår riktigt bra ser man i ansiktet. Han döljer sin psykiska ohälsa riktigt bra, för han skulle definitivt inte ljuga om en sådan sak, inte grismannen, en hederligare människa får man leta efter.
Pengarna som kanalen drar in går inte till honom själv utan till Livros som han i desperation sålde sin kanal till förut. Farsan som var tvungen att skicka en halv mille från en bortgången släkting på "det mest akuta" kanske var i behov av lite snabb brandsläckning tidigare också för att slippa skaffa sig ett jobb men vem fan vet egentligen? Han ska nu ha fått tillbaka kanalen på avbetalning där intäkterna från kanalen går till Livros tills förlustaffären är i hamn. Kan ni tänka er att han sitter och mjölkar den här skiten för 0 (noll) kronor bara för att få synas och höras. Jag hade verkligen velat veta hur han motiverar sitt lekande framför datorn för familjen, det är verkligen helt jävla sinnessjukt.
Jorden anropar Rask, det är dags att landa nu!