2024-08-18, 10:28
Medlem
Crabby88s avatar
Nu när jag tänker efter lite så har jag sätt han äckla sig i köket . Svettig, bsrbröstad och allmänt vidrig.
Citera
2024-08-18, 10:31
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nu när jag tänker efter lite så har jag sätt han äckla sig i köket . Svettig, bsrbröstad och allmänt vidrig.

Såå är det!

Carl-Fredrik är väldigt snuskig inte bara rent sexuellt utan även på ett hygieniskt sätt, fyfan.

Att han ens filma något så intimt som när han knullade med sin partner säger något om Carl-Fredrik som person, sånt filmar inte en normal person.

Sex är i själva verket till för att skaffa barn, men idag i det pissliberala väst med alla abortpiller och preventivmedel så vill snuskgubbar som Carl-Fredrik jaga snabba dopaminkickar som en betahanne.
Citera
2024-08-18, 10:39
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Såå är det!

Carl-Fredrik är väldigt snuskig inte bara rent sexuellt utan även på ett hygieniskt sätt, fyfan.

Att han ens filma något så intimt som när han knullade med sin partner säger något om Carl-Fredrik som person, sånt filmar inte en normal person.

Sex är i själva verket till för att skaffa barn, men idag i det pissliberala väst med alla abortpiller och preventivmedel så vill snuskgubbar som Carl-Fredrik jaga snabba dopaminkickar som en betahanne.

Nja jag och min tjej har väl också tagit bilder och filmat lite. Men det är inget som allmänheten ska ta del av. Lite skillnad kan jag tycka.
Citera
2024-08-18, 12:03
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Alla fattar ju att rask har ett eller flera fejk konton så han kan se vad dem som blockat honom skriver. Han skulle aldrig överleva om han inte personligen kunde se allt

Jaja, helt klart. Han är så jävla genomskinlig. Precis som han påstår att han inte läser här heller.

Så fort jag nämnde hur uselt han är på att uppdatera påddkästen nu när han får in några korvören på Youtube så uppdaterade han den med ett timslångt avsnitt... Nu händer det inte mycket på den fronten igen.
Citera
2024-08-18, 12:05
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Glöm inte köpt vitlökssås med en hel vitlökssås klase i och en burk vitlökspullver

Sen när de var coolt att äta starkt och alla skulle de

En flaska med hamanero sås , massa hananero klyftor, ghost pepper sås, och allt skulle plöja ner och var inte alls stark

https://youtu.be/JrsvU84eYJw

Den där sketchen säger en del om Baronen.
Citera
2024-08-18, 12:08
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Nja jag och min tjej har väl också tagit bilder och filmat lite. Men det är inget som allmänheten ska ta del av. Lite skillnad kan jag tycka.

Sen behöver man inte vara så korkad att man lägger saker i molnet. Karln har ju riktiga kameror, använd dem och för över till en krypterad hd i datorn.

Men tekniska lösningar är väl för svårt för honom.
Citera
2024-08-18, 12:38
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Sen behöver man inte vara så korkad att man lägger saker i molnet. Karln har ju riktiga kameror, använd dem och för över till en krypterad hd i datorn.

Men tekniska lösningar är väl för svårt för honom.

Ja alltså hans sätt att gräva henne i fladderfittan var inte direkt till någons fördel. Så önskar att han var lite mer hemlig med filmen.
Citera
2024-08-18, 12:40
Medlem
Tror vi verkligen på att personen som "hackade" Baronens iCloud har hört av sig till Chrippa med en länk? Det låter ganska otroligt.

Baronen kan ju presentera sina bevis. Chipspåsen kan säkert intyga att han har sett bevisen också, för han är ju en 100 gubbe.

Vilken störd jävla människa som sprider en video på sin fru och försöker göra "karriär" på det.

Du är helt jävla värdelös. Som jag sagt förr, 2 år högt räknat och du är bortglömd
Citera
2024-08-18, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Tror vi verkligen på att personen som "hackade" Baronens iCloud har hört av sig till Chrippa med en länk? Det låter ganska otroligt.

Baronen kan ju presentera sina bevis. Chipspåsen kan säkert intyga att han har sett bevisen också, för han är ju en 100 gubbe.

Vilken störd jävla människa som sprider en video på sin fru och försöker göra "karriär" på det.

Du är helt jävla värdelös. Som jag sagt förr, 2 år högt räknat och du är bortglömd

Osyldig tills motsatsen bevisats?
Citera
2024-08-18, 12:48
Medlem
abvs avatar
Märkligt att carl försöker skylla allt på chrippa. Han kanske bara analyserade grävskopan. Klippet var ju redan "out there" så att säga och då är det ju lugnt, eller? Rasks efterhandskonstruktioner är alltid så sinnessjukt ogenomtänkta. Men helt ärligt, när tänker det här sjukhuvudet någonsin igenom något? Det händer väl ibland men då blir det oftast ännu värre
Citera
2024-08-18, 13:18
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ser inte Alexander ut litegrann som en dinosaurie när han går runt där halvnaken i köket?

Bred, fläskig hockeyröv, kobent, breda höfter som förstärker röven, korta spaghettiarmar och obefintliga axlar, lätt framåtlutande, vulgärt ansikte & inget hår på huvudet.

Kanske bara är jag men tycker kroppsformen är slående likt en viss typ av dinosaurie.
Citera
2024-08-18, 13:22
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är views, hur mycket exponerad för reklam tittarna blivit, samt vilka tittarna är. I den yttersta änden hade han hamnat om han hade köpstarka tittare med mycket pengar. För dessa betalar annonsörerna mer. De lägsta summorna är om tittarna typ är barn. Annonsörerna kan inte sälja något till dem.

Carl-Fredriks tittare är mestadels vuxna, och visst har de pengar. Men jag tror inte det är fråga om personer som planerar att köpa en ny merca. Det känns mer som att det är Gunnel och Maritta från Ullared som tittar på Baronen. Så jag tror inte han hamnar i det övre delen av spannet, snarare någonstans mittemellan. Detta förutsatt att Baronen gör videor om Chrippa hela tiden.

Jag tror också att det är en ganska hög andel av alla som kollar hans videor som inte ser klart. Så det lär bli ganska dålig watchtime på hans videor överlag. Han tjatar så mycket och upprepar sig hela tiden, folk måste tröttna.
Ja hans följare känns inte som dom personer med hög inkomst och välordnad ekonomi.

Har man sett en kvart av Baronens tvåtimmars tjackpladdrande har man sett allt, han är helt sjuk på att upprepa sig själv, är det för han tror att videon genererar mer pengar om den blir längre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in