2024-01-24, 20:59
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag är övertygad om att ingen av barnen vill gå i sin loserfarsas fotspår, dom ser hur han lever och vad dom har att visa upp för det sen jämför dom sig med sina andra kompisar som har egna rum och åker på semestrar varje år.

Att växa upp i fattigdom kan ofta vara en stark drivkraft att hoppa upp en samhällsklass.

Jag har sagt det förut men säger det igen, Edward kommer börja jobba innan Rask kommer ut på arbetsmarknaden. Jag hoppas E söker sommarjobb detta år, det kommer göra honom väldigt gott att tjäna pengar och slippa vara runt sin psykiskt ostabila skitfarsa som går runt och bölskriker i en kamera på dagarna när deras kompisars föräldrar är ansvarsfulla och jobbar. Hoppas det går bra för kidsen trots avsaknad av fadersgestalt.
Nu laddar han upp missbruksbloggen igen... denna gång på ca 6 timmar... vad är det som inte lämpar sig tro?
Citera
2024-01-24, 21:29
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nu laddar han upp missbruksbloggen igen... denna gång på ca 6 timmar... vad är det som inte lämpar sig tro?
Han har alltså raderat hälften och laddat upp på voyd?

Eller så är han så ful att han tror fler kommer subba om han teasar med del 2 🤣

Modigt att ladda upp igen med tanke på att han redan är dömd för flera liknande brott, men han tror väl han är untouchable nu när sektledaren tillåtit honom göra videos om Chrippa.

Jag känner Jocke vi har en chattgrupp tillsammans och pratar varje dag

Lät roligare hur Anjo och Jocke gjorde narr om hans medverkan i dito.

Kan man se hur många som subbar voyd?

Tack för du länkat hans insta så man kan smygkolla för oss som är blockerade. Men bara lite åt gången, skithögen är alldeles för provocerande för att kolla längre stunder. Jag undrar vad han skulle gjort om insta las ner, begå självmord? Han måste ha en skärmtid på 12 timmar per dygn om det ens räcker?
Senast redigerad av knark-kungen 2024-01-24 kl. 21:33.
Citera
2024-01-24, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nu sitter rask och försöker bli kompis med chrippa på instalajv... hejja, Alexander🤣🤣

Chrippa, Anjo, Jocke har rask som en liten springpojke " målvakt" allt han gör blir bara tok & det vet dom.. Danjal som sitter i Dubai nu, var den som lärde Jocke hur man plockar in smuts & låter dom arbeta sig ner längre i djupet utan att dom fattar det själva🤣🤣
Han får vara med lite i bakgrunden, sen skrattar dom åt honom...
Men rask grismannen förstår inte riktigt upplägget, problemet är att han är ju så van att allt han gör blir skit & kaos🤣
Ingen vill ha & göra med skithålet från Trosa🤣🤣🤣
Citera
2024-01-24, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Precis som man förstod, slutet på månaden.. Ludde betalade grismunnens familjs levande över julen tills slutet på Januari.. Allt för att Luddes familj skulle få ett lugn. Nu har Luddes tjej fått nog av hur han bränner arvet på sin utvecklingsstörda bror....

Nu börjar avlivnings bloggen igen på pappa Fredrik, uslingen som enligt kreatören Carl-Fredrik själv förstörde hans barndom...
Över 6 timmars ihopklippt avlivningsmaterial, nu jävlar ska pappa Fredrik dö uppenbarligen till varje pris!
Sista pengarna ska klämmas ur Alf den stores dödsbo...

Rask såg möjligheten till pengar genom Chrippa 🤣
Pengarna som annars hade löst problemet var Chrippa kladdet som Grismannen jobbade hårt med... Anjo fick 50000kr av Jocke L , sen rullade kanalen in lite över 300000kr Chrippa får 100000kr Totalt får Anjo över ca 250000kr för besväret...

Vad fick Carl-Fredrik Alexander Rask i arvode? Svar inte en spänn 🤣🤣

Till bror Ludde så spände kreatören upp sig & sa närmaste månaderna, har vi gott om pengar i familjen 🤣🤣 Du vet Anjo, Chrippa vi kommer göra deg enligt Jocke🤣🤣

Ja jävlar. Nu ha rasken dammat av gamla förtalsvideos på farsan igen för att försöka sälja in sin Voyd. Tvivlar på att han kommer få så många köpare.

Jag har en bättre programidé. Han borde starta en serie på Voyd där han drar igång och driver sin städfirma. Det hade jag kunnat betala 49 kr för att bevittna
Citera
2024-01-24, 23:20
Medlem
abvs avatar
Blev tessans (carl-fredriks) skulder betalda? Det var det första som skulle göras när "det stora" arvet kom. Känns ungefär som att herr carl har pengar på ett eget konto som han köper muffins för medan fru rask försöker kränga skräp för kaffepengar.
Citera
2024-01-24, 23:28
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Chrippa, Anjo, Jocke har rask som en liten springpojke " målvakt" allt han gör blir bara tok & det vet dom.. Danjal som sitter i Dubai nu, var den som lärde Jocke hur man plockar in smuts & låter dom arbeta sig ner längre i djupet utan att dom fattar det själva🤣🤣
Han får vara med lite i bakgrunden, sen skrattar dom åt honom...
Men rask grismannen förstår inte riktigt upplägget, problemet är att han är ju så van att allt han gör blir skit & kaos🤣
Ingen vill ha & göra med skithålet från Trosa🤣🤣🤣
Finner det anmärkningsvärt att grismunnen inte förstår att Jocke den store ledaren utnyttjar honom och samtidigt bryr sig föga om Baronen skulle åka dit igen. Mest eftersom han själv är så bra på att utnyttja människor.

Eller förstår han men den lilla kontakten med Jocke den store skulle vara värd ytterligare 85.000 i skadestånd samt ännu mer skam till familjen?

Undrar om Rasks mamma är stolt över vad hon uppfostrat, jag skäms tammefan för hennes vägnar. Rask är ett kvitto på allt man INTE ska göra under en uppfostran.
Citera
2024-01-24, 23:32
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Blev tessans (carl-fredriks) skulder betalda? Det var det första som skulle göras när "det stora" arvet kom. Känns ungefär som att herr carl har pengar på ett eget konto som han köper muffins för medan fru rask försöker kränga skräp för kaffepengar.
Det tror jag inte en sekund på och det visste jag aldrig skulle ske.

Kan ringa imorgon om någon pmar mig Thessans pnummer.

Hon stannar förstås kvar ändå som den sönderkuvade dörrmatta hon är, Carl-Fredrik skulle kunna skita på henne och hon skulle tacka och ta emot, ett fantastiskt föredöme för lilla Astrid. Hon kommer få extrema daddy issues 100% med allt vad det innebär.
Citera
2024-01-24, 23:50
Medlem
knark-kungens avatar
Alltså hur jävla många gånger har han inte laddat upp missbruksbloggen, 15? 20?

Det är verkligen enligt honom hans absolut största bedrift här i livet, han är så otroligt stolt över detta sjukt grova förtal.

Kommer knappt få några visningar, vad är syftet? Bara för han får bra visningar på Chrippavideos kommer han INTE få det på denna, tror han på riktigt det själv eller? Isåfall är han sjukare än vad jag någonsin kunnat föreställa mig.
Citera
2024-01-25, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv

Självklart så ser pappsen om sina egna intressen först... Han ville bara låta riktig, hon kommer inte få några skulder betalda av skithögen som satte henne i den sitsen....
Han lovade ju att Chrippa grejen skulle generera pengar till familjen..

Att inte hans "vänner" Anjo eller Jocke skickar över en liten slant som tack för samarbetet ...

Rätt så kul & rått när Chrippa & Anjo gör narr av rask i sin kanal live.. Innan så berättar Rask för Tessan & barnen vilka fina kompisar han jobbar tillsammans med....
Snacka om att få äta en riktig bajsmacka, endå så försöker token slicka mer röv 🤣 Fan man dör av skratt hur dum i huvudet en människa kan vara 🤣
Senast redigerad av Dirtyone 2024-01-25 kl. 00:36.
Citera
2024-01-25, 13:15
Medlem
Missbruksbloggen är uppe på youtube igen och det har snart gått en månad sen han la upp något på hans onlyfans, menar voyd. Är det tredje gången han försöker gå över till voyd? Varje gång hasslar han bara de få som går med.

Att rask alltid ska dra igång projekt som han sen inte slutför är befängd. Det är inte direkt som han saknar tid då han är en AAA-dagdrivare. Rask knarkar instagram dagarna i ända, varje dag är det helt osammanhängande stories som läggs upp. Ännu ett nytt år, med samma gamla Rask.
Senast redigerad av TjackOchLov 2024-01-25 kl. 13:19.
Citera
2024-01-25, 14:26
Medlem
Kickassfarsans avatar
Ringde just fogden för att kolla om våran eminenta herre är karl för sin hatt och jag måste säga att jag blev förvånad när hon berättade till mig att Therese nu är helt skuldfri i deras register.

Snyggt Alexander! Nu blir jag faktiskt lite imponerad, du är fortfarande en skithög men nu steg du åtminstone ett par snäpp i min bok.

Over n out mina flashisar!
Citera
2024-01-25, 15:01
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ringde just fogden för att kolla om våran eminenta herre är karl för sin hatt och jag måste säga att jag blev förvånad när hon berättade till mig att Therese nu är helt skuldfri i deras register.

Snyggt Alexander! Nu blir jag faktiskt lite imponerad, du är fortfarande en skithög men nu steg du åtminstone ett par snäpp i min bok.

Over n out mina flashisar!

Efter ett år hos KFM försvinner skulderna hos dom. Sen är det upp till kreditinstitut/inkassobolag att ansöka igen hos KFM om nytt betalningsföreläggande. Det är bara Allmänna mål (skulder till staten) som ligger kvar tills betalning sker. Så T:s skulder behöver inte alls vara betalda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in