Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-24, 23:37
Medlem
ziejacools avatar
haha Rask dömd för skadestånd, får betala ersättning 87 tusen. ja då jääävlar har man snackat skit om någon
Citera
2024-11-25, 00:01
Någon som sitter på videon där grannkärringen går över till Grävbaronen och är skitfull? Den var ju guld
Citera
2024-11-25, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nu är den arbetslösa jättebebisen officiellt utanför kojan. Det ser allt annat än mysigt och behagligt ut när sängen står i vardagsrummet. Det kommer nog heller inte gå att smärtfritt ligga och mysa i sängen fram till lunch när familjen ska upp till skola och jobb på morgonen

Här kan ni se hans senaste förtalsvideo:

https://old.bitchute.com/video/StIxkj7dp98I/

Bara massa tradiga upprepningar i vanlig ordning antar jag. Klarade inte ens 1 min av dagens video. Det som slog mig direkt va, hur fan ser han ut egentligen? Med bandanan knuten på det där viset och tatueringen med sopkvastar och trollhatt som tittar fram på ägghuvudet. Hur mycket man än hade försökt ta honom seriöst så går det bara inte när han ser ut sådär.
Citera
2024-11-25, 01:11
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Bara massa tradiga upprepningar i vanlig ordning antar jag. Klarade inte ens 1 min av dagens video. Det som slog mig direkt va, hur fan ser han ut egentligen? Med bandanan knuten på det där viset och tatueringen med sopkvastar och trollhatt som tittar fram på ägghuvudet. Hur mycket man än hade försökt ta honom seriöst så går det bara inte när han ser ut sådär.

Inte nog med den otroligt barnsliga bandana. När han sitter och beskriver hur dålig C är. Så speglar han sig själv. Han beskrivet sig själv. Den värdelösa nollan.
Citera
2024-11-25, 01:35
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ett tag va Baronen inne på att han skulle bli ambassadör för Trosa kommun, för att han har kommunvapnet tatuerat och för att han bott i Trosa hela sitt liv. Han va helt seriös med att han kunde va kommunens ansikte utåt och basunerade ut det i en video, tänkte säkert att han skulle få massa pengar för det. Det här med självinsikt är som bekant inte Raskens starka sida.

Haha nä men vad fan? Finns det nån video med detta?

Citat:
Det kommer nog heller inte gå att smärtfritt ligga och mysa i sängen fram till lunch när familjen ska upp till skola och jobb på morgonen

Vem i den familjen har ett jobb?

Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Jag värnar om rasks yttrandefrihet men noterade att han genom oaktsamhet hetsar sina följare att massringa handläggare på trobo och pressa dem till att låta samhällsmedborgaren carl Fredrik alexander rask kringå de regler dom gäller för alla andra. I samma video svamlar baronen om att utdela en dödsstöt mot trobo.

Haha, jag ska fan ringa och hota/trakassera Trobo en gång i veckan från nu och säga att det är för att dom inte ger Alexander Rask det han vill ha.

Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
🤣🤣🤣🤣🤣 "Alexander FÖRSTÅR inte " NO shit. Även intressant att trobo ska ta ansvar för att han har ett andra barn på gång.

Det där är ett väldigt typiskt sätt att tänka för WT i Sverige. "Arbetslösa outbildade Jennifer har fem barn och ett sjätte på väg, tycker det är dåligt av bostadsbolaget att inte ge henne större lägenhet. - Ett hus där barnen kunde få varsitt rum vore drömmen, säger Jennifer"

Ensamstående Jennifer tycker även det är hemskt att inte kunna ge sina sex barn(med olika fäder) allt som två heltidsarbetande föräldrar med två barn kan på födelsedagar och julafton och anser därför att samhället är orättvist och bör lösa det, på något underligt sätt.

Och sen en liten barnvisa ala Rask;

"För att inte lukta usch,
bör du ofta ta en dusch.
Fingrar och en stor klick tvål,
ska långt upp i ditt rövahål
Följ nu Alexanders manus,
skrubba insidan av ditt Anus!"
Citera
2024-11-25, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Haha nä men vad fan? Finns det nån video med detta?

Haha, jag ska fan ringa och hota/trakassera Trobo en gång i veckan från nu och säga att det är för att dom inte ger Alexander Rask det han vill ha.

Det där är ett väldigt typiskt sätt att tänka för WT i Sverige. "Arbetslösa outbildade Jennifer har fem barn och ett sjätte på väg, tycker det är dåligt av bostadsbolaget att inte ge henne större lägenhet. - Ett hus där barnen kunde få varsitt rum vore drömmen, säger Jennifer"

Ensamstående Jennifer tycker även det är hemskt att inte kunna ge sina sex barn(med olika fäder) allt som två heltidsarbetande föräldrar med två barn kan på födelsedagar och julafton och anser därför att samhället är orättvist och bör lösa det, på något underligt sätt.

Och sen en liten barnvisa ala Rask;

"För att inte lukta usch,
bör du ofta ta en dusch.
Fingrar och en stor klick tvål,
ska långt upp i ditt rövahål
Följ nu Alexanders manus,
skrubba insidan av ditt Anus!"

Hahaha ännu roligare om du utger dig för att vara Rask och dödshotar dom !!!

Hahahahahahagaga
Citera
2024-11-25, 08:57
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Hahaha ännu roligare om du utger dig för att vara Rask och dödshotar dom !!!

Hahahahahahagaga

nej det är förkastligt och i paritet med hur Baronen skickar sina el-allergiker och långtidssjukskrivna boomerkärringar till allt från socialtjänsten till skatteverket för att käppjaga de som för stunden fallit i onåd hos stortrollet.

Det är snarare så att man bör ge de myndigheter som Baronen ligger i fejd med en heads upp att snart kommer ni utsättas för drev pga en influencer som inte förstår att regler gäller även honom.
Citera
2024-11-25, 09:20
Medlem
Citat:

Precis. Man ser att han är en pellejöns. Han behöver inte ens säga någonting för att man ska förstå det.

Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18

Therese är tillbaka och torkar röven på gamlingar. Det begriper du väl själv att muppens upprepningar i YouTube-videor inte drar runt en barnfamilj? Vet inte på hur många procent. Men hennes handlingar talar för att det inte går ihop ekonomiskt, eftersom hon har rullande försäljningar av gamla kläder på Instagram.
Citera
2024-11-25, 09:35
Avstängd
Crabby88s avatar
Hörrni!

Så bra föräldrar dom är!
Kvalster-Baronen lät sin dotter ta kvalster rummet. Tror ni det är deras nya försök att få en större lägenhet?
När hon börjar hosta lika mycket som han, så är det både bra content för han. Och en bra anledning för att gråta ut om ny lägenhet?

" min dotter hostar sönder sina lunger! Vi kan inte bo här! Vi kräver större lägenhet nu!"
Citera
2024-11-25, 09:59
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Hörrni!

Så bra föräldrar dom är!
Kvalster-Baronen lät sin dotter ta kvalster rummet. Tror ni det är deras nya försök att få en större lägenhet?
När hon börjar hosta lika mycket som han, så är det både bra content för han. Och en bra anledning för att gråta ut om ny lägenhet?

" min dotter hostar sönder sina lunger! Vi kan inte bo här! Vi kräver större lägenhet nu!"

Nja, Jag tror faktiskt inte kvalsterna är orsaken till att Baronen hostar sönder sig. Tror snarare det beror på att mannen är patologiskt rädd för träning och inte direkt klockar in på några 10k steg per dag
Citera
2024-11-25, 10:01
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Precis. Man ser att han är en pellejöns. Han behöver inte ens säga någonting för att man ska förstå det.

Therese är tillbaka och torkar röven på gamlingar. Det begriper du väl själv att muppens upprepningar i YouTube-videor inte drar runt en barnfamilj? Vet inte på hur många procent. Men hennes handlingar talar för att det inte går ihop ekonomiskt, eftersom hon har rullande försäljningar av gamla kläder på Instagram.

2023 sökte T extra jobb då hon endast hade en 34% tjänst i sitt ordinarie arbete. Rimligen borde väl LAS hunnit kicka in vid det här laget men det bygger på ju att det finns en formell utbildning ex uska.

Jag tycker verkligen genuint synd om henne som får bära familjen medans Baronen väntar på det stora lyftet så han likt Lets feast kan bli ett märkligt men framgångsrikt inslag i kommunen.

Det sagt inget ont om Lets Feast det är stundom ganska roliga.
Citera
2024-11-25, 10:37
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Nja, Jag tror faktiskt inte kvalsterna är orsaken till att Baronen hostar sönder sig. Tror snarare det beror på att mannen är patologiskt rädd för träning och inte direkt klockar in på några 10k steg per dag

Du hostar väl inte bara för du är otränad?

Han hostar bara när han är ensam i sina videos och oftast när han sitter i sin koja.

Ser man dom FÅ gånger han varit med andra i videos. Så hostar han aldrig, han rapar aldrig eller fiser. Enbart när han sitter i sina lilla kvalsterkoja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in