Jag dyker upp här lite då och då och kan fortfarande inte släppa att han fortfarande gör skitvideo efter skitvideo samtidigt som han anser sig vara en ansvarstagande trebarnspappa.
En ansvarstagande trebarnspappa lever inte för att höja sitt ego, han lever för att se till att hans barn får en så bra uppväxt som möjligt. Detta är något som Rask självklart anser att han gör, trots att barnen tvingas att bo trångt, dela rum i en möglig skokartong och aldrig får åka utomlands som sina kompisar gör varje sommarlov.
Folk som anser att han har ett brett vokabulär jobbar uppenbarligen på Samhall för övrigt. Minns när Baronen ville briljera i en video efter att ha upptäckt att det heter "munsbit" istället för "mumsbit". Detta är någonting som jag själv upptäckte i mellanstadiet eftersom att jag LÄSER BÖCKER. En syssla som många normala ansvarstagande pappor ägnar sig åt på fritiden, men som Rask inte orkar göra.
Det är vidrigt att se hur han har börjat besvara kritik exakt på samma sätt som Kinas kommunistiska parti förresten. Exempel:
Västvärlden: "Kina, ni släpper ut alldeles för mycket avgaser!"
Kina: "Men titta på Japan då! De släpper också ut avgaser!
Normalt allmänbildade vuxna: "Rask, sluta att förtala och hänga ut folk!"
Rask: "Men titta på Chrippa! Han hänger ut jättemycket folk!"
En normal person skulle fan inte må bra av att kastas in i hans livssituation, den stackars jäveln skulle självmant åka till psykakuten och tvinga personalen under dödshot att lägga in honom. Då ska ni veta att jag själv har varit inlagd ett par gånger när jag var yngre och levde med depression.
Citat:
Ursprungligen postat av
Falta
Jag gissar att nästa video kommer att handla om att han mår sjukt dåligt och försöker vinna tillbaka följarna på det sättet. Bara en gissning.
Antingen det eller så kommer han släppa något nytt om sin farsa igen. Allt för uppmärksamhet, views och YT-pengar.