Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
Buss på han bara!
Alex blev pissförbannad för att skrev ett inlägg av omtanke för Tessan och barnen.
Jag skrev till honom där jag genuint bad honom brösta att han la ut videon själv och ställa upp för sin familj, fixa hjälp till familjen. Dom behöver få proffshjälp för att hantera och bearbeta shitstormen han har skapat för dom. Dom behöver stödet innan barnens skola börjar. Det är inte hat, det är omtanke och empati för familjen Rask.
Ställ upp för familjen och sluta hata på nätet.
Vad har Jag, Goldentie, Lilledu, Sara433, Micro133, Mumsbulle och Dopy gemensamt som gör att det är akut att tysta oss?
Det är inte att vi är hatiska och att vi har skrivit många inlägg om Alex Rask himself.
En lång analys kommer när jag är tillbaka igen. Inväntar lite information.
Ja fyfan jag kan stämma ska han veta, men nu sa han ju helt fel info om mig, så det finns väl inte så mycket att göra personligen men visst är det en attack mot allt jag skrivit på flashback.. genom att hävda att jag är mentalt sjuk och inlåst liksom lol.
Men om nån vars identitet är ute och som nu har fått en osmickrande beskrivning när Rask läste upp massa skit om olika användare.. så supportar jag gärna hela vägen genom en stämning, dock anonymt stannar jag.