2024-08-14, 04:01
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Buss på han bara!

Alex blev pissförbannad för att skrev ett inlägg av omtanke för Tessan och barnen.

Jag skrev till honom där jag genuint bad honom brösta att han la ut videon själv och ställa upp för sin familj, fixa hjälp till familjen. Dom behöver få proffshjälp för att hantera och bearbeta shitstormen han har skapat för dom. Dom behöver stödet innan barnens skola börjar. Det är inte hat, det är omtanke och empati för familjen Rask.

Ställ upp för familjen och sluta hata på nätet.

Vad har Jag, Goldentie, Lilledu, Sara433, Micro133, Mumsbulle och Dopy gemensamt som gör att det är akut att tysta oss?
Det är inte att vi är hatiska och att vi har skrivit många inlägg om Alex Rask himself.

En lång analys kommer när jag är tillbaka igen. Inväntar lite information.

Ja fyfan jag kan stämma ska han veta, men nu sa han ju helt fel info om mig, så det finns väl inte så mycket att göra personligen men visst är det en attack mot allt jag skrivit på flashback.. genom att hävda att jag är mentalt sjuk och inlåst liksom lol.

Men om nån vars identitet är ute och som nu har fått en osmickrande beskrivning när Rask läste upp massa skit om olika användare.. så supportar jag gärna hela vägen genom en stämning, dock anonymt stannar jag.
Citera
2024-08-14, 06:24
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Ja fyfan jag kan stämma ska han veta, men nu sa han ju helt fel info om mig, så det finns väl inte så mycket att göra personligen men visst är det en attack mot allt jag skrivit på flashback.. genom att hävda att jag är mentalt sjuk och inlåst liksom lol.

Men om nån vars identitet är ute och som nu har fått en osmickrande beskrivning när Rask läste upp massa skit om olika användare.. så supportar jag gärna hela vägen genom en stämning, dock anonymt stannar jag.

Vad händer nu? Inte orkat se hans senaste videos. Hänger han ut folk nu som inte stöttar honom eller vad?
Citera
2024-08-14, 06:35
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Vad händer nu? Inte orkat se hans senaste videos. Hänger han ut folk nu som inte stöttar honom eller vad?

Han körde en förtals-uzi mot Flashback och rabblade upp användarnamn och massa påhittat osmickrande nonsense om en rad olika användare.

Det var hög kaliber också, typ 10 grova brott på 10 sekunder, ratatatatat det bara smattrade ur mun på fanskapet.
Senast redigerad av KungPungPat 2024-08-14 kl. 06:38.
Citera
2024-08-14, 06:59
Citat:
Han körde en förtals-uzi mot Flashback och rabblade upp användarnamn och massa påhittat osmickrande nonsense om en rad olika användare.

Det var hög kaliber också, typ 10 grova brott på 10 sekunder, ratatatatat det bara smattrade ur mun på fanskapet.

Dagen började med ett befriande skratt. Så jag är en dömd pedo med ett fängelsestraff i somras som höll mig borta från flash.
Denna looser är ju mer lost än någonsin. Vem som ligger bakom denna "avslöjande" lista behöver man inte ha examen från grundskolan ens för att fatta
Citera
2024-08-14, 07:10
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Dagen började med ett befriande skratt. Så jag är en dömd pedo med ett fängelsestraff i somras som höll mig borta från flash.
Denna looser är ju mer lost än någonsin. Vem som ligger bakom denna "avslöjande" lista behöver man inte ha examen från grundskolan ens för att fatta

Vem syftar du på ger dessa förtal till Rask att säga? Hövdingpsykopaten Jockiboi?
Citera
2024-08-14, 07:13
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:

Jaså. Du är en Äckelpäckel?

rask lever i ett parallellt universum. Uppbyggd i hans sjuka hjärna.
Citera
2024-08-14, 07:18
Citat:

Stör det honom så mycket att inte alla köper hans BS så han ska ta till skrämseltaktik nu? Fan vad kul. Hoppas han hänger ut ”rätt” person, med andra ord någon som står knackar på dörren en kvart senare och vill ta det irl, istället för att gömma sig bakom en skärm.
Citera
2024-08-14, 07:36
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Stör det honom så mycket att inte alla köper hans BS så han ska ta till skrämseltaktik nu? Fan vad kul. Hoppas han hänger ut ”rätt” person, med andra ord någon som står knackar på dörren en kvart senare och vill ta det irl, istället för att gömma sig bakom en skärm.

Hade varit fanatiskt att beskåda en misshandel av lille rask. Kan riktigt se hur han kryper ihop som en liten flicka och ber om nåd.
Citera
2024-08-14, 07:45
Citat:
Vem syftar du på ger dessa förtal till Rask att säga? Hövdingpsykopaten Jockiboi?

Jocke alla dagar i veckan. Han är manisk och besatt av att få reda på vem som är vem. Frågan är mer intressant om varför vill han tysta dessa användare? Vad är det vi skriver som stör honom? Om vi ändå inte vet ett skit så kan det ju inte vara ett hot. Rask är bara en knekt som gör vad han blir tillsagd
Citera
2024-08-14, 07:46
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Jaså. Du är en Äckelpäckel?

rask lever i ett parallellt universum. Uppbyggd i hans sjuka hjärna.

Absolut inte, vart han fått det ifrån kan jag ha mina aningar om, men nej helt fel. Jocke borde fråga mig direkt istället. Varför skicka Rask, som jag aldrig pratat med?
Senast redigerad av Goldentie 2024-08-14 kl. 08:06.
Citera
2024-08-14, 08:09
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Absolut inte, vart ha fått det ifrån kan jag ha mina aningar om, men nej helt fel. Jocke borde fråga mig direkt istället. Varför skicka Rask, som jag aldrig pratat med?

För Jocke är högt upp i näringskedjan. Det är något lille rask aldrig bli.

Undrar hur han ska rötäggs upp betalningen till hennes skuld.
Kommer han sätta in dom pengarna han fått in, eller han har dom på ett konto för att betala sen?
Citera
2024-08-14, 08:58
Medlem
Citat:
Jocke alla dagar i veckan. Han är manisk och besatt av att få reda på vem som är vem. Frågan är mer intressant om varför vill han tysta dessa användare? Vad är det vi skriver som stör honom? Om vi ändå inte vet ett skit så kan det ju inte vara ett hot. Rask är bara en knekt som gör vad han blir tillsagd
Var diskuterar Rask alla användare som stör honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in