2024-08-21, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Vem är Blackjim? Han verkar rolig och sjukt less på Rask och Anjo

Han har varit vän med Rask irl förr i tiden
Citera
2024-08-21, 18:47
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity

Beklagar för hans skull.
Citera
2024-08-21, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Inte hunnit kolla på den men blackjim har laddat upp en video. Kan det vara något? Ska bli spännande
https://www.youtube.com/watch?v=_lQw_q8aLHQ
Har aldrig sett någon spegla sig så mycket i sin egen kamera, j ä v l a r vad osäker snubbe. Orkade inte se mer än några sekunder.
Citera
2024-08-21, 18:54
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Att folk fotfarande följer baronen är för mig ett under. Hans senaste video visar vad hannär för människa, spyr massa skit på en relativt ny person. Hånar han för han har crippas byxor härmar han förlöjligar han. Sen få in lite hån mot crippa.

BARONEN ditt egna citat , min magkänsla har aldrig fel. Du anjo är två personer man får dålig känsla och man vill inte ha er nära.

Hoppas hans tid på tuben är över nu.

Nej är inte på crippa sida

Jag är inte heller på någon direkt sida, är mest bara emot Anjo och Rask. Allt dom gör är att klanka ner på alla andra hela tiden, men kan inte se sina egna misstag.
Citera
2024-08-21, 18:56
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Vem är Blackjim? Han verkar rolig och sjukt less på Rask och Anjo

Citat:
Ursprungligen postat av Ezity

Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Beklagar för hans skull.
Det är kul när carl säger att ingen kan kritisera honom för ingen känner honom. Jim känner (nåja kände) rask och verkar ha en liknande syn på hans härliga personlighet. Han har ordnat upp sitt liv och vill inte ha något med rask att göra längre.
Citera
2024-08-21, 19:09
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Det är kul när carl säger att ingen kan kritisera honom för ingen känner honom. Jim känner (nåja kände) rask och verkar ha en liknande syn på hans härliga personlighet. Han har ordnat upp sitt liv och vill inte ha något med rask att göra längre.

Klart ingen känner rask. Han har varit mobbad hela sin uppväxt och ingen har varit hans vän. Och han är en parasit. Kan han inte tjäna på att vara snäll eller ställ upp mot någon, så har han. Ingen anledning att vara vänlig.

Mitt ex har samma diagnos som han.
Kan inte behålla vänner , kan inte jobba. För på jobbet ställa det krav. Och INGEN ska ställa krav på sådana personligheter. Han har misshandlat henne psykiskt så hon knappt kan titta sig i spegeln. På hennes 40 års dag , hade hennes vänner bjudit ut henne på hotell, resturang och nattklubb. Hon behövde inte betala en krona. Men så kom hennes kompis med en drink till sig själv. Varv mitt ex blev förbannad för hon fick ingen drink och hade börjat tjafsa och sagt ” Jaha?’ Trodde detta handlade om mig!”

På morgonen när det var frukost så var som så jävla trötta på henne. Att den hon delade rummet med sa att hon skulle höra med dom andra om dom skulle äta frukost.
Vilket dom gjorde. Allt medan mitt ex satt kvar i rummet och väntade.

Det är precis den personligen rask besitter .
Citera
2024-08-21, 19:16
Medlem
Har Rask några vänner eller ens bekanta utanför youtube och sociala medier?
Har han aldrig hem något besök?
Nånting?

Förutom lets feast, (som aldrig syns längre).

Man brukar ju ofta börja umgås lite med barnens kompisars föräldrar, eller nåt.

Jag tror jag frågar helt i onödan, men nån kanske vet eller har hört nåt ovanligt?
Citera
2024-08-21, 19:29
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Nånting?

Jag tror jag frågar helt i onödan, men nån kanske vet eller har hört nåt ovanligt?
Sensommaren 2019 så hade han besök av en kille som inte är någon känd Youtuber i alla fall - de hade väl en festkväll och hinkade öl innan han "gjorde byn" med tomatpure och ägg påstås det.
Ett kort tag umgicks han väl med Jim också .. men det tog ju slut lite abrupt
Tror väl det är enda gången man hört om någon kompis till honom förutom LF. Therese hade däremot - och har ju fortfarande - kompisar - hon var ju bl a ute och festade ett par kvällar med dem i sommar....
Citera
2024-08-21, 19:37
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Nånting?

Nä, han har inga vänner.
Hade mina grabbar haft kompisar vars föräldrar är som rask. Så hade jag förbjudit dom att umgås med dom. För som förälder har du något som kallas ansvar. Vilket lille rask inte berör vad det är. Vilket i sin tur avspeglar sig till barnen. Så nej. Dom har inga vänner och dom kommer TYVÄRR vara mobbade och utstötta lång tid framöver. Som förälder ska mantra ansvar. Så när porrfilmerna läckte på grävmaskinen och diket. Så är det ända han SKA göra, är att stänga ner kanalen , radera den och ta tag i livet.

Edit: Han var ju inte ens bjuden till piller-Anjo när han fyllde år. 🤣
Senast redigerad av Crabby88 2024-08-21 kl. 19:40.
Citera
2024-08-21, 19:42
Medlem
GreenBatterys avatar
Banjo och Jocke inbjudna till Dialogiskt för att prata om Olof kl. 20.00 ikväll.

Hunden får stanna hemma.
(Fast om någon frågar så är han såklart bjuden men kan inte pga. panikångest.)
Citera
2024-08-21, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Också roligt hur uslingen resonerar kring att Chrippa går med på en fight för mindre pengar mot Anjo eller Rask. Vad tror du själv? Ni har mobbat och målat upp en person som satan i 8 månader, jämför det med en kille som han inte hyser något agg emot.

Tror Chrippa hade fightat mot Anjo och Rask gratis.
Jag känner en del Chrippa-typer både från jobb och privat, alltså inte mediakåta slampor, men med samma "medicinering" och eventuella diagnoser. Jag tror fortfarande att Chrippa kommer sätta rask på plats, fysiskt. Att han inte redan har gjort det gör att jag tolkar det som det kommer bli en värre näsbränna än en fläskläpp när det väl kommer. För det kommer, jag är helt säker. Jag trodde Chrippa var för impulsiv för att låta det ta sån här tid, men. Det blir bara värre för mesen ifrån trosa. Skinntrasan ägnade säkert 5 minuter till att håna Chrippa för att han är 10cm kortare, det kommer bli sjukt roligt när Chrippa förklarar fysiskt att hans längd eller kukstorlek inte spelar någon roll.
Citera
2024-08-21, 19:46
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Banjo och Jocke inbjudna till Dialogiskt för att prata om Olof kl. 20.00 ikväll.

Hunden får stanna hemma.
(Fast om någon frågar så är han såklart bjuden men kan inte pga. panikångest.)

Han sitter nog hemma i mögelkojan och pratar med döda släktingar efter ännu ett klavertramp. Therese får ta barnen, Baronen har shadow work att ägna sig åt hela kvällen.

Gårdagens video var verkligen mobbning. Inget annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in