Citat:
Ursprungligen postat av
abv
Det är kul när carl säger att ingen kan kritisera honom för ingen känner honom. Jim känner (nåja kände) rask och verkar ha en liknande syn på hans härliga personlighet. Han har ordnat upp sitt liv och vill inte ha något med rask att göra längre.
Klart ingen känner rask. Han har varit mobbad hela sin uppväxt och ingen har varit hans vän. Och han är en parasit. Kan han inte tjäna på att vara snäll eller ställ upp mot någon, så har han. Ingen anledning att vara vänlig.
Mitt ex har samma diagnos som han.
Kan inte behålla vänner , kan inte jobba. För på jobbet ställa det krav. Och INGEN ska ställa krav på sådana personligheter. Han har misshandlat henne psykiskt så hon knappt kan titta sig i spegeln. På hennes 40 års dag , hade hennes vänner bjudit ut henne på hotell, resturang och nattklubb. Hon behövde inte betala en krona. Men så kom hennes kompis med en drink till sig själv. Varv mitt ex blev förbannad för hon fick ingen drink och hade börjat tjafsa och sagt ” Jaha?’ Trodde detta handlade om mig!”
På morgonen när det var frukost så var som så jävla trötta på henne. Att den hon delade rummet med sa att hon skulle höra med dom andra om dom skulle äta frukost.
Vilket dom gjorde. Allt medan mitt ex satt kvar i rummet och väntade.
Det är precis den personligen rask besitter .