2024-07-06, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha!

Det är inte Rask som har fått in Magmysmannen på det där utan han försökte bara fiska efter det. Men han är verkligen en hycklare genom att först hänga ut Magmysmannen för att senare låtsas hjälpa honom..
Aha, det låter som att rask lockar och sår frön i catfishvideon, om box och kniv.
Är inte så insatt, det är bara så dumt hela grejen.
Rask talar för fan emot sig själv hela tiden, jobbig snubbe
Citera
2024-07-06, 22:33
Avstängd
Crabby88s avatar
Rask ringde ju Antonios jobb och stället drill ett helvete för honom och hans familj. Sen hävdade rask att det är oetiskt att en av deras anställde kallar något för stjärngosse och bölade om homofobi .

Men dödvikt kallade en av hans följare för att vara en vagina. Kommer rask att ringa dödvikts jobb nu också ?
Citera
2024-07-07, 02:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Rask ringde ju Antonios jobb och stället drill ett helvete för honom och hans familj. Sen hävdade rask att det är oetiskt att en av deras anställde kallar något för stjärngosse och bölade om homofobi .

Men dödvikt kallade en av hans följare för att vara en vagina. Kommer rask att ringa dödvikts jobb nu också ?
Antonio, en av dom som knullat T?
Citera
2024-07-07, 07:23
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majaa
Antonio, en av dom som knullat T?

Nä, han som ibland sitter med i Säg Jag Svär podden.

Då tillägnade rask 2 avsnitt om honom. Samt ringde mailade till hans jobb och frågade om det är lämpligt att deras anställda kallar en annan människa för ”stjärngosse” och det blev en jädrans liv .

Så då menar jag att rask borde ringa till dödvikts arbetsgivare också.
Citera
2024-07-07, 07:53
Bannlyst
Citat:

Då tillägnade rask 2 avsnitt om honom. Samt ringde mailade till hans jobb och frågade om det är lämpligt att deras anställda kallar en annan människa för ”stjärngosse” och det blev en jädrans liv .

Wtf?? Finns det video när Rask ringer?
Citera
2024-07-07, 07:57
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Wtf?? Finns det video när Rask ringer?

Förlåt. Mejlade .
Ja det är en av dom senare. Vill inte länka hans original video. Ska se om jag hittar den rippade.

https://old.bitchute.com/video/gGt9DMydTR1y/
Senast redigerad av Crabby88 2024-07-07 kl. 08:03.
Citera
2024-07-07, 08:26
Bannlyst
Citat:
Förlåt. Mejlade .
Ja det är en av dom senare. Vill inte länka hans original video. Ska se om jag hittar den rippade.

https://old.bitchute.com/video/gGt9DMydTR1y/
Tack! Vilken jubelidiot!
Citera
2024-07-07, 08:36
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Tack! Vilken jubelidiot!

Ja det är det minska man kan anklaga ha för att vara.
Citera
2024-07-07, 09:26
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:

Vilken patetisk liten fegis. Han är en extremt liten människa.
Citera
2024-07-07, 10:26
Medlem
Citat:

Rask hyllar Antonio för hans sätt att tala, att han låter som Dogge, det är tydligen en fin beundransvärd egenskap Antonio har!? Sen hyllar rask Dogge.
Var det inte Dogge som erkände sexövergrepp och skrattade nyligen och därefter blev avbokad från massor av gig?

https://youtu.be/skRa5ia2QoA?si=rmV-eWMBtwX3Anjw

Jag står bakom Antonio här, det är Rask som uppviglar och skapar någonting som inte är.

Jag såg säg jag svärs senare video, där ali och loa bemöter kritik dom fått på avsnittet om antonio, då bekräftar ali att antonio har visat vad som är besvärande för rask, det finns alltså saker på honom, men det kan inte avslöjas för att skydda källan typ.
Citera
2024-07-07, 13:40
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:

Kom från rätt käft, och vem fan ringer någons arbetsplats? Golfittans tid kommer. Hans dagar är räknade

#Åtalkommer

#LåsinBajshögen

#Räddabarnen
Citera
2024-07-07, 13:47
Avstängd
Crabby88s avatar
Ja det blir värre och värre hela tiden!

Min teori om att han inte fick snacka om Clue fallerade. Tydligen tillät Anjo att han att snacka om Clue.

Men sen detta med rask att han hävdar att samtalet var förberedd på samtalet. Han fick reda på det 5 minuter innan och då hävdar idiotien att han visste om att han skulle ringa.

Men tänk på det när rask säger ratt ”det ringde på dörren och där stod Anjo och överraskade mig” eller något i den stilen.

Då skulle det vara kul att se deras konversation om Anjo inte berättade att han tänkte komma.

Det är alla dessa småsaker som gör att han skjuter sig själv i ansiktet med en atombomb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in