2024-06-18, 20:11
Medlem
Givetvis tittar ni på Baronens senaste genom Bitchute istället. Allt för att missgynna idioten!

https://www.bitchute.com/video/cj0ZZ1jVMNof/
Citera
2024-06-18, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
En otroligt obehaglig detalj, är att han sitter i samma kläder, samma rum, samma bakgrund, samma samma samma. Ena videon sitter han och fiser, rapar, fejk hostar, använder fula ord etc etc .

Sen i Newsen sitter han och är tar sig själv som YouTubes svar op Clara Elfsberg, svänger dig med lite finare, eller vad han tror ör lite finare ord, ler löjligt och önskar folk lycka till, son han gjorde till van life paret .
Så jävla vidrigt.

Men som frågan lyder, är det inte sjukt obehagligt eller är det jag?
Instämmer. Han ser sjukt oduschad ut hela tiden. Jag får intrycket av att kojan stinker armhålesvett och inpyrd fjärt eftersom han vistas i den 24/7.
Citera
2024-06-18, 20:28
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Instämmer. Han ser sjukt oduschad ut hela tiden. Jag får intrycket av att kojan stinker armhålesvett och inpyrd fjärt eftersom han vistas i den 24/7.
Om man spenderar 15 timmar per dygn i ett rum stort som en fyllecell så luktar det ja, jag vill inte ens föreställa mig.

Aldrig att jag sett fönstret öppet. Han sitter bara därinne, fiser, rapar och kastar snus på väggen. Kan tänka mig att det luktar som en blandning av ett horhus i RLD och en pissoar på sunkkrogen.

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Givetvis tittar ni på Baronens senaste genom Bitchute istället. Allt för att missgynna idioten!

Givetvis gör jag det och tack för det STB!
Citera
2024-06-18, 20:35
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Stort tack än en gång för dina uppladdningar!

Fy fan va han ljuger (igen). ”Banjo kunde låna ut en kanal gratis”. Ja, det är ju klart! Äggis levererar ju deras content. Då hade jag också lånat ut en kanal gratis.

”Jag har funderat länge på en nyhetskanal”. Jaså? Sedan den dagen du skänkte bort ”Skvallerbyttan” för att det inte var din grej? Notera att nu säger sig ha begrundat och tänkt länge på detta. Betyder det att kanalen kommer leva längre än en månad? Antagligen inte.

1. Du styr inte ditt liv. Du följer vad dina idoler Banjo och Jocke säger.
2. Vad Banjo och Jocke diskuterat i fjällen har du inte en blek om.
3. ”Jag säger inte vad jag tycker om nyheten om bankID”. Nä, för du har inte fått någon åsikt från sekten om det.
4. Inget du gör är seriöst, säger du. Men lämna plattformen då! Du kan göra oseriösa saker på COOP Forums talangjakt i Trosa. Kanske spela könsrock iförd tantleopardblus, plastjacka och amishhatt?

PS Hur många ”redovisningsbara” inkomster har du själv, Äggskallen?? Utan din fru hade du inte kunnat få en hyreslägenhet heller. DS
Senast redigerad av GreenBattery 2024-06-18 kl. 20:45.
Citera
2024-06-18, 20:37
Medlem
Krickerts avatar
Det är jenkem han är torsk på.
https://en.wikipedia.org/wiki/Jenkem
Citera
2024-06-18, 20:41
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Det är jenkem han är torsk på.
https://en.wikipedia.org/wiki/Jenkem

Haha klassiker!
Citera
2024-06-18, 20:58
Medlem
GreenBatterys avatar
Skulle vilja se skuldrådgivaren gå igenom Äggskallens bolag. Jag tror det hade varit mycket intressant och roligt. Frågan är om det finns ett mer menlöst företag. Undrar hur det går med årsredovisningen…
Vem är bolagstecknare och varför finns ingen f-skatt eller årsredovisning? Skatteverket knackar på snart.
Citera
2024-06-18, 21:24
Medlem
Crabby88s avatar
Men det kommer han inte göra.
Citera
2024-06-18, 21:34
Medlem
Kickassfarsans avatar
Nyhetsbaronen ljuger givetvis om att han är en flygande apa till Jocke och BL-Anjo.

Dom har faktiskt en grupp tillsammans. Relationen är genuin.

Skrattretande hur han målar upp ett falskt narrativ att BL-Anjo skulle vara lojal, personen som spelar in alla samtal och använder det till sin fördel när det behövs. Give me a fkn break Plastbaronen
Citera
2024-06-18, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Uslingen som inte har sett Chrippas ny video, förstår instinktivt att han pratar om honom i slutet igen utan att tidigare ha sett den, och spolar direkt dit.. ett sant orakel.

Förövrigt roligt att grisen sitter och pratar om sitt påhittade missbruk i podden, man märker verkligen att han måste ta i lite för att han inte har något att komma med, han har inget missbruk själv och måste överdriva för att få det att verka så. Han blandar ihop årtal och vet inte riktigt själv hur länge han varit nykter, och innan han har också varit nykter emellanåt etc. Om jag ska vara ärligt tror jag aldrig att han ens testat tunga droger.

Han skulle förberett sig bättre och skriva ett skript om han skulle ljuga sådär, han framstår verkligen inte som om han har ett missbruk i det han ens berättar. Om han hade ett eget missbruk skulle man kunna tycka att han skulle haft mer empati till sin pappa.
Hur skulle en såhär bottenlös sopa kunna finansiera ett missbruk? Farfars veckopeng? Klart det är lögn. Folk som haft ett missbruk och tagit sig ur det brukar ha nån sorts ödmjukhet och självinsikt, och det saknar rask fullständigt.
Citera
2024-06-18, 21:51
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Nyhetsbaronen ljuger givetvis om att han är en flygande apa till Jocke och BL-Anjo.

Dom har faktiskt en grupp tillsammans. Relationen är genuin.

Skrattretande hur han målar upp ett falskt narrativ att BL-Anjo skulle vara lojal, personen som spelar in alla samtal och använder det till sin fördel när det behövs. Give me a fkn break Plastbaronen

Hans hjärna är inte till hans fördel. När han faller, kommer det känns.
Bara poppa popcorn och vänta.
Citera
2024-06-18, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Hur skulle en såhär bottenlös sopa kunna finansiera ett missbruk? Farfars veckopeng? Klart det är lögn. Folk som haft ett missbruk och tagit sig ur det brukar ha nån sorts ödmjukhet och självinsikt, och det saknar rask fullständigt.
Han saknar tamejfan allt. Talang. Liv. Samvete. Självinsikt Intelligens. You name it.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in