2024-03-09, 00:49
Medlem
https://ibb.co/F8PBDx0

Hur ska du ha det Baronen, var det Chrille som fick dig att radera kanalen eller var det den förståndshandikappade pojken i Kungsängen?
Citera
2024-03-09, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Hur ska du ha det Baronen, var det Chrille som fick dig att radera kanalen eller var det den förståndshandikappade pojken i Kungsängen?

Att lögnerna aldrig tar slut
Citera
2024-03-09, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOchLov
Att lögnerna aldrig tar slut

Jag har Carl-Fredrik i min hand.
Citera
2024-03-09, 01:05
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Hahahahaha. Baron ”i retrospektiv” strikes again!

Han är inte bra på nåt, inte ens att ljuga!
Citera
2024-03-09, 01:06
Medlem
danieldenhemskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Ja, det är ju inte två raketforskare som beefar så…
Chrippa gjorde inte så många videor om Baron von Fegis men petade in små syrliga kommentarer i andra videos. Inte på långa vägar så mycket som Förtals-Führern lagt ut dock. Det bör tilläggas att det som ju ligger på FF:s kanal är inte allt. Re-uploads av ”Jordnötsringen” och ”Davaidavai davai” har sparat en hel del trevligt som han raderat. Bland annat de här två finingarna:
https://www.youtube.com/watch?v=va5HXyjXYoM
https://www.youtube.com/watch?v=SWeKaTCAWIY

Festina-klocka för 15 000? De kostar max 5 000. Menar han Certina-klocka?

Det kan vara svårt att inte tycka synd om narcissisten, men ju mer man hör honom prata desto mer förstår man att han försöker spela på ens känslor.
Senast redigerad av danieldenhemske 2024-03-09 kl. 01:13.
Citera
2024-03-09, 01:08
Medlem
Detta är en rättegång man bara måste vara med på, tar ledigt eller sjukar mig på jobbet. Chrippa och rask käbblandes i en rättssal, där både behöver vinna och dra i skadestånd för att ”släcka bränder” så att säga..
Citera
2024-03-09, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Hahahahaha. Baron ”i retrospektiv” strikes again!

Han är inte bra på nåt, inte ens att ljuga!

Så är det. Han ljuger så mycket, och som på rutin. Så han håller inte reda på alla lögner. Det är därför det är så lätt att knäcka honom.

Nu sitter han och tycker synd om sig själv, på klassiskt narcissistiskt manér. En kille han har njutit av att mobba i flera månader slår tillbaka, och ändå är det synd om Rask.

Han fortsätter förtala Chrille genom att säga att han verkligen har trakasserat honom så till den grad att han inte pallade mer och fick sälja sin kanal till underpris. Sanningen är den att Chrille helt befogat kom med en och annan skämtsam kommentar om idioten i sina videor. Inte var det synd om Rask för det, i samma veva som han manipulerade sitt följe att han mådde så dåligt och inte kunde jobba, när det i själva verket handlade om att han inte ville jobba men inte kunde säga att han levde på Youtube, för att i nästa stund grovt förtala en utvecklingsstörd man i ett annat maniskt drev.

Chrille såg för längesen igenom Rask för vilken genomvidrig, elak och störd person han är, och han pekade ut det. Det är inte synd om Rask för det, det är BRA att folk ger sig på honom. För får han hållas och fortsätta manipulera folk så kommer han skada andra. För det är det som narcissistiska psykopater ägnar sig åt, och det blir lättare för dem om folk inte känner till deras rätta sidor. Chrille har aldrig gett sig på Baronens familjemedlemmar. Det har snarare varit små lustiga kommentarer om Baronens lathet och arbetsskygghet. Så detta är också rena lögner från Baronens sida. Men den idiotiska pöbeln som inte följt det upprepar bara "AMEN DU DÅ, DU HAR MINSANN SAGT DET OCH DET OM ANDRAS FAMILJER", när det överhuvudtaget inte är sant. Det är så Baronen jobbar, narcissisten aktiverar sina flygande apor att göra hans skitgöra åt honom.
Citera
2024-03-09, 01:50
Medlem
Rask pratar i sin senaste video om att chrippa fick rask att förlora sin youtube kanal. Får chrippa dit honom för förtal så skulle chrippa ha förstört rask kanal två gånger. Inget seriöst företag kommer ta någon som blivit dömd för förtal i tång. Alla företag som använder sig utav rask kanal väljer att använda en kanal som är byggd och fått spridning genom förtal, räcker att poängtera ut det för att få samarbetet avblåst.

Rask kanal och rum i offentligenheten står verkligen på spel, han leker med elden.

Det finns inga pengar att tjäna långsiktig på memo, voyd, musik eller podd för patrask. Tappar han youtube också blir det svettigt.

En gång är ingen gång, att två gånger bli dömd för brott som begåtts på youtube är total haveri.

Alla rask vill sätta i dålig dagar säger han ”är som han var förut”. Vem argumenterar så…
Senast redigerad av TjackOchLov 2024-03-09 kl. 01:54.
Citera
2024-03-09, 02:04
Medlem
micro113s avatar
Såvitt jag förstått så har Chrippa anmält BajsB för förtal och dessutom tog Chrippa upp den tidigare domen i sin video ... Jag har inte skrattat så gott på lång tid ....
Chrippa verkar ha koll och vår käre bajsstekare får nog se fram emot ett ännu större skadestånd än sist.

BB är ju här inne och läser ständigt - du får ursäkta att jag och fler med mig skrattar så det skakar när Chrippa klyver upp arslet på dig som han gör .. och att du dessutom troligen blir fälld igen spär ju på skratten.

I detta håller jag på Chrippa ... sänk Bajsstekaren för allas, både din och hans familjs skull ...
Citera
2024-03-09, 07:01
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Såvitt jag förstått så har Chrippa anmält BajsB för förtal och dessutom tog Chrippa upp den tidigare domen i sin video ... Jag har inte skrattat så gott på lång tid ....
Chrippa verkar ha koll och vår käre bajsstekare får nog se fram emot ett ännu större skadestånd än sist.

BB är ju här inne och läser ständigt - du får ursäkta att jag och fler med mig skrattar så det skakar när Chrippa klyver upp arslet på dig som han gör .. och att du dessutom troligen blir fälld igen spär ju på skratten.

I detta håller jag på Chrippa ... sänk Bajsstekaren för allas, både din och hans familjs skull ...
https://youtu.be/YNZlcfLew7M?si=O12f_-jGnJoOzwQo
Lyssna vid 37 minuter, det är ytterligare en förklaring på hur det gick till när Rask fick skadestånden betalda... Rasken påstår att han åkte hem med bilen full av nya prylar från U, som han ändå inte behövde....
Citera
2024-03-09, 07:03
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOchLov
Rask pratar i sin senaste video om att chrippa fick rask att förlora sin youtube kanal. Får chrippa dit honom för förtal så skulle chrippa ha förstört rask kanal två gånger. Inget seriöst företag kommer ta någon som blivit dömd för förtal i tång. Alla företag som använder sig utav rask kanal väljer att använda en kanal som är byggd och fått spridning genom förtal, räcker att poängtera ut det för att få samarbetet avblåst.

Rask kanal och rum i offentligenheten står verkligen på spel, han leker med elden.

Det finns inga pengar att tjäna långsiktig på memo, voyd, musik eller podd för patrask. Tappar han youtube också blir det svettigt.

En gång är ingen gång, att två gånger bli dömd för brott som begåtts på youtube är total haveri.

Alla rask vill sätta i dålig dagar säger han ”är som han var förut”. Vem argumenterar så…
Märkligt att han i rättegången mot den unga killen påstod att han sålde kanalen och raderade alla videor pga alla hemska hot han och familjen utsatts för från killen...
I själva verket var det Rask som stalkade och hetsade killen...
Citera
2024-03-09, 09:19
Medlem
Så Chrippa blev kränkt liten flicka och ska anmäla Bajsis? De har ju för fan förtalat varandra i många år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in