2024-04-08, 00:28
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Nej nu missförstod du mig, Rask är hennes cancer, hon har bara inte förstått det ännu, något som försvårar hennes tillfrisknande.

Ah, skönt.
Citera
2024-04-08, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Så hon har nu fått ptsd efter alla år av psykisk misshandel? Vi var många som varnade henne...

Sen låter det oklokt att gå igenom en sådan behandling och samtidigt ha kvar cancern i livet, det blir liksom aldrig riktigt bra då.

Rask är typexemplet på någon som tar med lögnerna i graven. Han har ljugit så mycket och länge att det inte går att sluta bara sådär, alla lögner måste täckas upp av en ny lögn. Han är den mest patetiska ursäkten till människa jag någonsin skådat, han tillför inte samhället ett jävla dugg förutom massa elände.

Ja hon borde vänta tills hennes skulder hos kronofogden är betalda, innan traumabehandling. Sticker hon nu kommer Raskis aldrig betala av några skulder. Terapi kan förhoppningsvis få Tessan att komma till insikt i vem hon faktiskt lever tillsammans med. Om man plötsligt kommer på det vill man ha någon stans att ta vägen och lite pengar att röra sig med. Hon kanske kan få hjälp av Kvinnojouren
Senast redigerad av Ralfhead 2024-04-08 kl. 00:41.
Citera
2024-04-08, 00:44
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakszynski
Haha nu har han tatuerat äggskallen. Det blev en häxhatt och ett par kvastar.

HAHAHAHAHAHA Fyfan vad idiotiskt! Han har ingen jävla panikångest, agorafobi eller vad fan han nu påstår sig ha. Då spökar man inte ut sig sådär, dessutom PERMANENT så att folk glor och tänker "Vad är det där för jävla mähä?" så fort man visar sig utanför dörrn.

Citat:
Har han övergett sin podd?

Givetvis. Jag-ska-aldrig-mer-göra-drama-baronen har ju märkt drama... Drar in mer stålar än när han sitter med sin bögröst och stönar fram stulna alster.
Citera
2024-04-08, 00:47
Citat:
Haha nu har han tatuerat äggskallen. Det blev en häxhatt och ett par kvastar.

Har han övergett sin podd?
Han skyller på Chrippa att podden fått stå tillbaka...
Citera
2024-04-08, 00:55
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Ja hon borde vänta tills hennes skulder hos kronofogden är betalda, innan traumabehandling. Sticker hon nu kommer Raskis aldrig betala av några skulder. Terapi kan förhoppningsvis få Tessan att komma till insikt i vem hon faktiskt lever tillsammans med. Om man plötsligt kommer på det vill man ha någon stans att ta vägen och lite pengar att röra sig med. Hon kanske kan få hjälp av Kvinnojouren
Jag har rekommenderat terapi i flera år, har tom kontaktat henne men blev avfärdad som en idiot. Det som är grejen med hjärntvättade människor, man kan inte göra mycket. Man kan ge dom några goda råd och så kanske poletten ramlar ner efter ett par år.

Är det inte ganska udda alla dom här grejerna hon lägger upp på insta? För mig är det viktigt med personlig integritet, skriva ut sjukdomar och lägga upp allehanda konstiga frågor om ungarnas datorspel och annat är för mig bara konstigt.

Seriöst nån som har gjort ptsd behandling, fucking lol liksom.
Citera
2024-04-08, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Att Ulf betalade skadestånden märker man är en öm punkt för Rask. Han känner sig manad att dra en lång försvarsharang varenda gång det kommer upp, trots att han redan sagt samma sak minst 10 gånger i olika videor.

Det talar för att han vet med sig att han verkligen gjorde en fuling i samband med det. Han medvetet utnyttjade Ulf när han insåg att han inte riktigt hade alla hästar hemma. Jag såg inte streamsen när Ulf var i chatten. Men jag kan tänka mig att det gick till på följande sätt:

Baronen satt live med Swishnumret i rutan när det helt plötsligt en kväll kom in en person som skickade belopp som vida översteg de hundralappar han max fick av en normal följare. Belopp på 2000 kronor kom i stöten, och Baronen insåg att det här är en människa som har väldigt mycket pengar som han sprätter omkring sig. Det i kombination med att han verkade rätt snurrig gjorde att Baronen kom på en plan att få sina skulder lösta och skred till verket.

Baronen började gnälla om hur svårt han hade det med skulderna hos kronofogden när den snurrige mannen satt med i live nästa gång, detta för att se till att informationen nådde den här mannen som Baronen insåg var för snäll för sitt eget bästa. Ulf nappade på betet och erbjöd sig helt sonika att betala av Baronens skadestånd, eftersom han är bipolär och vid tidpunkten var inne i ett maniskt skov som han inte behandlade.

Det är uppenbart att Baronen går in i en väldigt stor försvarsställning varje gång Ulf kommer på tal. För han vet med sig att det gick till på det sättet, han var väldigt utstuderad när han utnyttjade Ulf, och han förstod hela tiden att det inte riktigt stod rätt till med honom

De försökte även tigga till sig så att T's skulder till krono skulle bli betalda.
Både hon och Bajsis satt i lives och berättade hur jobbigt det var att hennes skulder fortfarande fanns kvar. I en live där Ulf var inne och tittade på så sa Bajsis till och med till T att hon minsan fick tigga själv för att lösa sina skulder, att det kanske finns någon vänlig själ som vill hjälpa henne med de.
De fortsatte tigga pengar i lives varje gång Ulf tittade innan Ulf lades in på psyk, medan Ulf var på psyk och veckan efter han släpptes ut från psyk.
Som tur var så hade Ulfs familj gått in och satt stopp för pengarflödet så fler pengar blev det inte till familjen WT.

Det gick absolut inte rätt till, inte ens om det så var ett samarbete. Detta eftersom Ulfs video som skulle få ligga på Bajsis kanal togs bort i samband med att folk gick på Bajsis och skrev att det var fult av honom att skänka bort någon annans pengar i form av bitcoins.
Så Ulf fick inte ens ut det han blivit lovad av deras vad Bajsis kallar "samarbete".

Skithögen grundlurade Ulf och så fort han fått ut det han ville och insåg att Ulfs familj satte stopp för att mer pengar skulle ges bort, så vände skithögen ryggen till.
Han sa då att "jag kommer aldrig släppa kontakten med honom, han är min vän och en så snäll person.
Vilket vi alla såg igenom och mycket riktigt, idag säger han istället något i stil med "Jag lovade aldrig att vi skulle vara vänner, det var ett samarbete och inte mer".
Citera
2024-04-08, 02:07
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Bild på den vidriga handen ser för jävligt ut

Du, tack för bilden. Uppenbarligen har han tatuerat över något annat som stod där innan.
Vad kan det vara? Ser ut som ett S under M:et iaf.
Citera
2024-04-08, 08:42
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Du, tack för bilden. Uppenbarligen har han tatuerat över något annat som stod där innan.
Vad kan det vara? Ser ut som ett S under M:et iaf.
Jag bara utgick ifrån att det skulle stå RASK men vad fan är det meningen att det ska stå? ROMA? Är han gypsy?
Citera
2024-04-08, 11:54
Medlem
Försvarsadvokaten sitter och höjer Jocke till skyarna igen, mannen som inte kan göra fel, verkligen precis allt han gör är rätt utifrån uslingens "objektiva" analyser. Hans ego har växt ännu mer och han sitter och kallar C jävla idiot, håll käften ett dussintals gånger i videon. ¨

Som jag och andra förutspådde så börjar han videon med att säga, "klaga inte på mig om det kommer 50 videos till om ämnet, det var ju NI som ville ha det, då ska ni vara tysta när dessa videos kommer". Vilket drägg han är, att folk inte ser igenom hans fasad om att han gör det för godhetens skull".

Synd att Chrippa inte verkar ha förmågan eller tiden att exponera grismunnen på riktigt, han borde gräva mer istället för att ta upp samma saker om och om igen och låta grisen köra samma inövade försvarstal. Det krävs inte en stor spade för att gräva fram grisens ljugerier.

Analytikern blir arg när andra tar upp gamla saker som hänt för några år sedan, detta är ju helt och hållet orelevant enligt honom, när han själv tar upp liknande saker i varenda video.

Det är svårt att säga om häxmannen är för korkad för att ljuga bra eller om han helt enkelt inte bryr sig.
Citera
2024-04-08, 11:56
Medlem
abvs avatar
Har han tagit tjänstledigt som hemmafru och en av Sveriges största podcästers för att satsa på sin hobby? Vilken stöttande fru som tillåter detta. Snart flyger det baby!
Citera
2024-04-08, 12:12
Medlem
Uslingen påstår att det är svårt att betala av sin frus skulder innan man fått pengarna från fastigheter, men du har ju fått en halvmille, 100-tusen från bilen redan nu, och ändå inte betalat av en ända krona?

Han blev helt ställd när C tog upp detta, pupillerna började vaja och tankeverksamheten gick igång för att snabbt tänka ut något smart att säga så han inte uppfattas som den han egentligen är.
Citera
2024-04-08, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Har han tagit tjänstledigt som hemmafru och en av Sveriges största podcästers för att satsa på sin hobby? Vilken stöttande fru som tillåter detta. Snart flyger det baby!

Nej Carl-Fredrik har så fullt upp nu i sitt schema att han inte kan ta sig an rollen som den store påååddkääääästaren nu.

Imorgon ska han skrolla sociala medier i 10 timmar sen ska han titta på Gilmour Girls och käka pizza, sen kanske på Fredag ska han hoppa på Christofer igen för att kunna betala räkningarna hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in