Citat:
Ursprungligen postat av
PeterJihadi
Vilken jävla idiot. En enkel Googling och han hade fått reda på hur man får bort ytlig mögel.
Jag förstår varför ni kallar honom för ägghuvudet.
Men mögel kan påverka en psykiskt, och med tanke på hur hans psyke är... Så är det ingen bra kombo.
Han har säkert hittat knep. Problemet med honom är att han inte verkar fundera över uppkomsten till det någonsin. Det beror på hans extrema duschvanor. Man har hört honom snacka om att han tar två-tre duschar om dagen. Ett uttryck han själv använt sig av som jag hörde var att han tog en ”långande dusch”. Jag skulle tro att Carl-Fredrik spenderar minst en timme under den varma duschstrålen under en typisk dag.
Själv brukar jag ta en dusch en gång om dagen max. Det går på som mest 10 minuter. På den tiden hinner det ansamlas en avsevärd mängd fukt på väggarna och spegeln. Carl-Fredrik gör samma sak minst 6 ggr så länge en typisk dag, och på det har han en stor familj som också behöver använda den. Badrummet är liksom alltid lite fuktigt, för Carl-Fredrik ska ta sin ”långande dusch” på morgon, middag och kväll, för han ”gillar att känna sig fräsch”.
Förstå att han duschar av sig på morgonen. Han lever i princip helt stillasittande, ändå känner han sig manad att ta en dusch sent på kvällen, för att han tycker att han ser ofräsch ut i sin livestream annars. Sedan lägger han sig några timmar efter den, och tycker ändå det är rimligt att hoppa in i duschen igen det första han gör när han vaknar.
Det hade varit kul att se Carl-Fredrik boendes i ett hus med kallhyra, verkligen. Han är som klippt och skuren för allmännyttans bestånd.