2024-04-27, 10:30
Avstängd
Crabby88s avatar
Detta var ett riktigt bra klipp. Här bevisar han hur jävla frånvarande han är från verkligheten!

https://youtu.be/kn9bZXOwyaQ?si=8PQcughuFAFlI3d5
Citera
2024-04-27, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Vilken jävla idiot. En enkel Googling och han hade fått reda på hur man får bort ytlig mögel.

Jag förstår varför ni kallar honom för ägghuvudet.

Men mögel kan påverka en psykiskt, och med tanke på hur hans psyke är... Så är det ingen bra kombo.

Han har säkert hittat knep. Problemet med honom är att han inte verkar fundera över uppkomsten till det någonsin. Det beror på hans extrema duschvanor. Man har hört honom snacka om att han tar två-tre duschar om dagen. Ett uttryck han själv använt sig av som jag hörde var att han tog en ”långande dusch”. Jag skulle tro att Carl-Fredrik spenderar minst en timme under den varma duschstrålen under en typisk dag.

Själv brukar jag ta en dusch en gång om dagen max. Det går på som mest 10 minuter. På den tiden hinner det ansamlas en avsevärd mängd fukt på väggarna och spegeln. Carl-Fredrik gör samma sak minst 6 ggr så länge en typisk dag, och på det har han en stor familj som också behöver använda den. Badrummet är liksom alltid lite fuktigt, för Carl-Fredrik ska ta sin ”långande dusch” på morgon, middag och kväll, för han ”gillar att känna sig fräsch”.

Förstå att han duschar av sig på morgonen. Han lever i princip helt stillasittande, ändå känner han sig manad att ta en dusch sent på kvällen, för att han tycker att han ser ofräsch ut i sin livestream annars. Sedan lägger han sig några timmar efter den, och tycker ändå det är rimligt att hoppa in i duschen igen det första han gör när han vaknar.

Det hade varit kul att se Carl-Fredrik boendes i ett hus med kallhyra, verkligen. Han är som klippt och skuren för allmännyttans bestånd.
Citera
2024-04-27, 13:16
Medlem
abvs avatar
Det är fan helt otroligt. När kojrunkandet är en hobby så trivs de bra i sin lilla lägenhet, bryr sig inte om prylar och materiella ting och barnen vill inte hålla på med aktiviteter. När kojrunkandet (och döda släktingar) drar in lite pengar så vill de flytta till större, köpa prylar och barnen vill plötsligt hålla på med aktiviteter.

Hörru carl, en liten stuga i skogen låter verkligen myyyyyyysigt för dig men använd äggskallen i två sekunder för i helvete.
Senast redigerad av abv 2024-04-27 kl. 13:19.
Citera
2024-04-27, 13:49
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Det är fan helt otroligt. När kojrunkandet är en hobby så trivs de bra i sin lilla lägenhet, bryr sig inte om prylar och materiella ting och barnen vill inte hålla på med aktiviteter. När kojrunkandet (och döda släktingar) drar in lite pengar så vill de flytta till större, köpa prylar och barnen vill plötsligt hålla på med aktiviteter.

Hörru carl, en liten stuga i skogen låter verkligen myyyyyyysigt för dig men använd äggskallen i två sekunder för i helvete.
Dom hade kunnat fixa stugan, köpt loss den från Ludde och skaffat attefallare till grabbarna, fixat bredband, vatten/avlopp, sjysst el och vinterbonat.
En idyll, avskiljt och med massor av minnen
Citera
2024-04-27, 13:59
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Vilken jävla idiot. En enkel Googling och han hade fått reda på hur man får bort ytlig mögel.

Jag förstår varför ni kallar honom för ägghuvudet.

Men mögel kan påverka en psykiskt, och med tanke på hur hans psyke är... Så är det ingen bra kombo.
Nu tycker Rask att det är Chrippa som gör sig lustig över honom och därför kallar honom äggskallen..

Rasken förstår inte parets interna skämt, han hånar Linnéa konstant, i en nivå nästan som om han är hemligt förälskad och avundsjuk...
Citera
2024-04-27, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nu tycker Rask att det är Chrippa som gör sig lustig över honom och därför kallar honom äggskallen..

Rasken förstår inte parets interna skämt, han hånar Linnéa konstant, i en nivå nästan som om han är hemligt förälskad och avundsjuk...
Rask sitter och har teorier, narcisister kopierar ord av den andra. Osv osv.
Helt verklighetsfrånvänd och tar sina egna teorier som sanning.
Du kan tolka Jesus som en djävul och Hitler som en ängel om du "analyserar" det tillräckligt och vinklat.

"Hitler dödade massa judar för att i hans huvud så räddade han tyskar. Egentligen så ville han väl Medans Jesus egentligen bara var en narcisist som ville att folk skulle dyrka honom".

Vet inte vad Jesus gjort exakt så svårt att dra pararellen korrekt men det går att vända allt.

Tydligt att Rask vill att Linnea, julia och Chrippa ska bli hatade online. Det är därför man fultolkar allt de gör till max.
Citera
2024-04-27, 14:18
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Det har jag svårt att tro att han skulle vara. Och dom hånar varandra, både C&L & Rask. - Sammalika.
Chrippa sitter och gör sig lustig över Rask, betyder det då att Chrippa är avundsjuk?
Den där avundsjukan växte i samband med Raskens arv.
Citera
2024-04-27, 14:19
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Rask sitter och har teorier, narcisister kopierar ord av den andra. Osv osv.
Helt verklighetsfrånvänd och tar sina egna teorier som sanning.
Du kan tolka Jesus som en djävul och Hitler som en ängel om du "analyserar" det tillräckligt och vinklat.

"Hitler dödade massa judar för att i hans huvud så räddade han tyskar. Egentligen så ville han väl Medans Jesus egentligen bara var en narcisist som ville att folk skulle dyrka honom".

Vet inte vad Jesus gjort exakt så svårt att dra pararellen korrekt men det går att vända allt.

Tydligt att Rask vill att Linnea, julia och Chrippa ska bli hatade online. Det är därför man fultolkar allt de gör till max.
https://youtu.be/51io02pm1dU?si=Gk5sZJB4u9h3W5zu
Här är Rasks första förtalsvideo i Chrippafallet.
Rätt intressant att gå tillbaka och följa alla videor han gjort sen dess.
Uppenbart vem han smörar för, Jockiboi, alltid Jockiboi och Anjo förståss... den oheliga treenigheten
Citera
2024-04-27, 14:20
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det har jag svårt att tro att han skulle vara. Och dom hånar varandra, både C&L & Rask. - Sammalika.
Chrippa sitter och gör sig lustig över Rask, betyder det då att Chrippa är avundsjuk?
Den där avundsjukan växte i samband med Raskens arv.
Nej, Chrippa har pikat Rask för hans beteende, små pikar, inte timmar av rent förtal.
Det går långt tillbaka, från poolpartyt hos Jockiboi ungefär
Citera
2024-04-27, 14:24
Medlem
Citat:
https://youtu.be/51io02pm1dU?si=Gk5sZJB4u9h3W5zu
Här är Rasks första förtalsvideo i Chrippafallet.
Rätt intressant att gå tillbaka och följa alla videor han gjort sen dess.
Uppenbart vem han smörar för, Jockiboi, alltid Jockiboi och Anjo förståss... den oheliga treenigheten
Han smörar för jockiboi tror jag. Hans största idol.
Nu råkar det vara så att Anjo är jockibois högra hand.
Så då blir det per automatik att han smörar för Anjo.

Snart kommer en jockiboi video där Jockiboi känt sig hotad Av anjo längre tid och att han mått dåligt.
"Som ni tittare sett så har jag inte varit lika glad de senaste året, de beror på att Anjo har hotat med att hänga ut mig, VARFÖR SKA JAG ALLTID SLÄPPA IN SÅNA HÄR I MITT LIV".

Då vänder nog Rask direkt.
Citera
2024-04-27, 14:26
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Nej, Chrippa har pikat Rask för hans beteende, små pikar, inte timmar av rent förtal.
Det går långt tillbaka, från poolpartyt hos Jockiboi ungefär

Dom har olika slags content.
Rask analyserar.
Är det förtal så anmäl då.
Citera
2024-04-27, 15:03
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:

Ingen av parterna i det här debaclet är bättre än någon annan. Men Ägg-Baronen är värst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in