2024-02-23, 00:34
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Missförstod jag dig eller är detta ditt argument att han "jobbar med sig själv"? Jag uppfattade som att du menade att han arbetade på sin påstådda ångest och sociala fobi. Något han mig veterligen aldrig blivit diagnostiserad med utan det är bara hans egna idéer. Han försökte ju få till nån ADD- eller ADHD-utredning också men det gick ju inte. Förmodligen för att han inte har det utan bara vill bli sjukskriven alternativt sjukpensionär.

Han försöker inte skrapa ihop en tillvaro genom YT enligt egen utsago. Han gör det för skoj.
Sen kan man undra hur en så svårt psykiskt sjuk man som inte klarar av att arbeta pga ångest för att "då bryter han ihop och ligger på golvet och grinar på jobbet" (egen utsaga, något parafraserad) kan fläka ut hela sitt liv på internet så att, i princip, hela världen kan beskåda det.

Jag ska vara ärlig. Jag såg bara de två senaste video'sarna han gjorde innan jag skrev här. Sedan tog jag mig och tittade en stund till. Sedan lyssnade jag på hans vedervärdiga låt.

Att han har någon diagnos står klart. Men jag tror inte det är ADD eller ADHD utan kanske BPD eller någon annan psykisk sjukdom som gör att man måste få uppmärksamhet precis jämt? Det är illa att han hänger ut sin far och sitter och gottar sig i andras olycka. Det är illa att han inte gör annat än att förtala folk i syfte att få ära och berömmelse. Jag skulle kunna tänka mig att han inte kan jobba, för han kan uppenbarligen inte ta kritik eller ens interagera med andra människor på ett vettigt sätt. Men jag tror inte han inser det själv faktiskt. Det är det som blir lite förbluffande, han sitter där på sina höga hästar och tror minsann att han är fri från synd och minsann kan kasta den första stenen, när verkligheten snarast är raka motsatsen. Finns det ingen som kan hjälpa honom eller få honom att sluta med Youtube? Han skulle behöva hjälp
Citera
2024-02-23, 03:47
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Du glömde nämna videon han gjorde om sin son efteråt. Att allt med separationen egentligen var sonens fel, då sonen var ett sånt problembarn med ADHD som var så pass jobbig att han och T gled isär.
För det visade ju sig att T inte var borderline som han påstod, så då behövde han skylla allt på någon annan istället. Såklart vat ett barn som inte kan försvara sig det perfekta offret att skylla allt dåligt på, för han hade ju absolut ingen skuld i att han och T bråkade 24/7 när han söp och betedde sig som ett storsvin. Att T hellre ville ligga med andra måste ju såklart vara sonens fel.
Menar du son nr2?
För jag har märk en massa hat mot han genom åren , något med att mössan satt fel , spelade elgitarr bredvid han tills stackarns somna och glömt honom på dagis när han bara haft två edvard och lillen att hämta
det är något underliggande äckligt hat han har till den sonen
Senast redigerad av Forsokskanin 2024-02-23 kl. 03:50.
Citera
2024-02-23, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Menar du son nr2?
För jag har märk en massa hat mot han genom åren , något med att mössan satt fel , spelade elgitarr bredvid han tills stackarns somna och glömt honom på dagis när han bara haft två edvard och lillen att hämta

Nej om jag inte missminner mig helt så var det den äldre han pratade om. Jag kan kika senare, har videon sparad.
Idag är det helt tvärt om, hans gullebarn är den yngsta sonen och dottern. Dottern eftersom hon fortfarande är så pass liten att hon inte förstår rätt från fel osv.

Yngsta sonen eftersom han fortfarande är så pass ung att pappa fortfarande är lite av en idol. Så Rask har gjort honom till ett projekt, han försöker hela tiden få yngsta sonen att bli som honom själv. Kolla halloween t.ex sonen fick inte vara sminkad eller gå så som han ville, utan Rask var tvungen att berätta för sonen hur fel det var och att "pappas sätt är det rätta sättet".

Äldsta sonen var "gullebarn" när han var så pass liten att pappa fortfarande var en idol, men när äldsta sonen blev större och började inse att hans pappa är en stor tönt, att det inte alls var "coolt" att se ut som pappa har sett ut eller ser ut idag.
Så när äldsta sonen istället började skämmas över sin pappa, då hade Rask inte längre användning av sonen på det sättet. Istället började han hänga ut sonen på sociala medier för diverse saker, med fulla diagnoser osv. På så sätt fick han användning av äldsta sonen så att han kunde få likes och sympatier, eftersom det var så synd om honom som hade ett sånt "jobbigt" barn.

Idag ser man tydligt att äldsta sonen är "mammas pojke", har tyr sig till mamma, han försöker bete sig som mamma, han hjälper mamma med syskonen och hushållet eftersom pappa inte gör ett skit. Han har fått ta en vuxenroll i hemmet eftersom det finns en förvuxen jättebebis som vägrar ta ansvar.
Helt sinnessjukt.

Samma sak är det med de andra barnen, de används bara för att latmasken ska få dopaminkickar på internet. I princip den enda gången han lägger ut bilder, videor osv på barnen är när de kramar honom, berättar att de älskar honom osv. När de visar honom kärlek så att han kan lägga ut bilder och videos för att få kommentarer så som "åh, vilken bra pappa du är" osv. (Enda annan gång han lägger upp något om barnen och T är när han vi här på forumet skriver hur mönstret ser ut. För då lägger han ut någon bild för att det ska se ut som att det inte stämmer.

Yngsta sonen hamnar endast ute på Instagram när han gör skithögen stolt genom att försöka se ut så som skithögen vill att han ska se ut, målade naglar, frisyrer som han vill att sonen ska ha, hårfärgen så som han hade som barn/ungdom osv.. Allt för att gå kommentarer så som "åh du är verkligen en förebild för dina barn"..

Problemet är att Rask tycker bara om sina barn så länge han har användning för dem, men i samma stund som de blir egna personer som tycker tvärtemot vad han själv tycker, så är de inte längre värda något i hans ögon.
Det är endast när han kan använda relationen för att vinna något på den som det är värt något för honom. För när barnen idoliserar honom så kan han känna sig som en kung. Men om de tycker att han är töntig och har en dålig klädstil så är de inte värda hans tid.

De två yngre barnen försöker han fortfarande forma så att se ska bli avbilder av honom, men den äldsta är helt tvärtemot honom och är därför inte alls intressant längre.
Såvida han inte gör saker som att slå andra elever i skolan osv, för DÅ kan latmasken använda honom för att få lite dopaminkickar.

Hans barn är inte enligt honom mer värda än honom, de är inte ens likvärdiga honom.. De är ägodelar som han kan använda, samma sak är det med T.
Hans beteendemönster visar tydligt att hon inte är mer än en av hans ägodelar som han måste lägga upp bilder på så fort hon ska vara bland andra människor på T.ex fest, tjejkväll osv.. för då måste han ALLTID lägga ut bild på henne och skriva att hon är hans, eller så tvingar han henne lägga upp en bild på honom i samband med det där det står "mitt allt ❤️", så att ingen ska ragga på henne osv.
Citera
2024-02-23, 10:47
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
https://www.youtube.com/watch?v=sISCP5_wmuY

"Balladen om Chrippa & Linnea!"

Inte Rask som sjunger... Vem är det? Varför läggs det ut på Rasks kanal? Är det dags för förtalsmål igen?
Citera
2024-02-23, 10:51
Medlem
GreenBatterys avatar
När man tror att han borde tänka efter vad han lägger ut så går han i helt motsatt riktning! Är han verkligen så puckad? JA!!

AI-genererad sång med förtalstext. Han vill verkligen åka fast igen!
Citera
2024-02-23, 11:32
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
https://www.youtube.com/watch?v=sISCP5_wmuY

"Balladen om Chrippa & Linnea!"

Inte Rask som sjunger... Vem är det? Varför läggs det ut på Rasks kanal? Är det dags för förtalsmål igen?
Rasken har skrivit texten, påstår han.
Mycket kreativ bakom tangentbordet.
Copy+paste F5 F5 F5
Citera
2024-02-23, 11:38
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
När man tror att han borde tänka efter vad han lägger ut så går han i helt motsatt riktning! Är han verkligen så puckad? JA!!

AI-genererad sång med förtalstext. Han vill verkligen åka fast igen!
Han är väl tjurig för att folk gjort låtar om honom med magmysmannen. Han hoppas säkert att trollen ska börja gå efter Chrippa men han är inte en skrattko…
Citera
2024-02-23, 16:06
Medlem
abvs avatar
Nu får han snart passa sig herr glimrande sir. Chrippa har ju tappat det helt och är nog i ett stadie då han hade kunnat smälla på carl fredrik rätt duktigt om han fick chansen. Fast det hade väl målsagande-baronen älskat.

"CHRIPPA MISSHANDLADE MIG *LIVE från sjukhuset* #VOYD samarbeten@carlfredrikalexanderrask.se"
Citera
2024-02-23, 18:48
Medlem
Kollade lite snabbt och han är uppe i 20 videos om Chrippa. 20 fking videos. Bra content!!!!!
Citera
2024-02-23, 19:49
Medlem
Nakszynskis avatar
Från Chrippas instagram:

"Vi får inte heller glömma Rask, som var ett offer för Anjo för några år sedan. Han satt i familjens bil och grät och grät och bad på sina bara ben för att Anjo skulle sluta posta videos och inlägg om honom.

Idag är skelettet med lakan i taket en av hans närmaste vänner, likaså Jocke. Gubbarna har gått på fel kille.

Amatörer har jagat mig i evigheter men alla har sämst kondition."
Citera
2024-02-23, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinesfuruhall
Kollade lite snabbt och han är uppe i 20 videos om Chrippa. 20 fking videos. Bra content!!!!!

Prova 26, Bajsmannen har gjort videor om Chrille sedan i somras. Det är en förföljelse av sällan skådat slag, har inte sett Bajsmannen vara såhär manisk i sina uthängningar som han är nu. Gissar att hämndmotivet är starkt sedan Chrille med all rätt pikat honom för hans dagdriveri i hans videor. Orkar verkligen inte titta på det här mer. Bajsmannen är långrandig och upprepar samma saker i video efter video. Han är alldeles för provocerande dum i huvudet för att man ska orka med över 5 minuter med idioten.

Citat:
Ursprungligen postat av Nakszynski
Från Chrippas instagram:

"Vi får inte heller glömma Rask, som var ett offer för Anjo för några år sedan. Han satt i familjens bil och grät och grät och bad på sina bara ben för att Anjo skulle sluta posta videos och inlägg om honom.

Idag är skelettet med lakan i taket en av hans närmaste vänner, likaså Jocke. Gubbarna har gått på fel kille.

Amatörer har jagat mig i evigheter men alla har sämst kondition."

Det är därför jag alltid kommer stå bakom Chrille.

Han har uppenbarligen samma sinne för kultur som alla sköningarna här i tråden, och för detta förtjänar han ingenting annat än min fulla respekt. Fortsätt trycka dit högen av bajs, Chrille. Oavsett allt fiffel och snedsteg så kommer du aldrig nå Bajsmannens dignitet när det kommer till att vara det största svinet i Youtube-Sverige. Där är han ohotad etta.
Citera
2024-02-23, 20:40
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Du glömde nämna videon han gjorde om sin son efteråt. Att allt med separationen egentligen var sonens fel, då sonen var ett sånt problembarn med ADHD som var så pass jobbig att han och T gled isär.
För det visade ju sig att T inte var borderline som han påstod, så då behövde han skylla allt på någon annan istället. Såklart vat ett barn som inte kan försvara sig det perfekta offret att skylla allt dåligt på, för han hade ju absolut ingen skuld i att han och T bråkade 24/7 när han söp och betedde sig som ett storsvin. Att T hellre ville ligga med andra måste ju såklart vara sonens fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Menar du son nr2?

Citat:
Nej om jag inte missminner mig helt så var det den äldre han pratade om. Jag kan kika senare, har videon sparad.
Idag är det helt tvärt om, hans gullebarn är den yngsta sonen och dottern. Dottern eftersom hon fortfarande är så pass liten att hon inte förstår rätt från fel osv.

Yngsta sonen eftersom han fortfarande är så pass ung att pappa fortfarande är lite av en idol. Så Rask har gjort honom till ett projekt, han försöker hela tiden få yngsta sonen att bli som honom själv. Kolla halloween t.ex sonen fick inte vara sminkad eller gå så som han ville, utan Rask var tvungen att berätta för sonen hur fel det var och att "pappas sätt är det rätta sättet".

Äldsta sonen var "gullebarn" när han var så pass liten att pappa fortfarande var en idol, men när äldsta sonen blev större och började inse att hans pappa är en stor tönt, att det inte alls var "coolt" att se ut som pappa har sett ut eller ser ut idag.
Så när äldsta sonen istället började skämmas över sin pappa, då hade Rask inte längre användning av sonen på det sättet. Istället började han hänga ut sonen på sociala medier för diverse saker, med fulla diagnoser osv. På så sätt fick han användning av äldsta sonen så att han kunde få likes och sympatier, eftersom det var så synd om honom som hade ett sånt "jobbigt" barn.

Yngsta sonen hamnar endast ute på Instagram när han gör skithögen stolt genom att försöka se ut så som skithögen vill att han ska se ut, målade naglar, frisyrer som han vill att sonen ska ha, hårfärgen så som han hade som barn/ungdom osv.. Allt för att gå kommentarer så som "åh du är verkligen en förebild för dina barn"..

De två yngre barnen försöker han fortfarande forma så att se ska bli avbilder av honom, men den äldsta är helt tvärtemot honom och är därför inte alls intressant längre.
Såvida han inte gör saker som att slå andra elever i skolan osv, för DÅ kan latmasken använda honom för att få lite dopaminkickar.

Men fy fan vilket äckel denna pinsamma ursäkt till människa är. Efter att ha läst detta plus vad han gjort och gör mot sin far vill jag att han ska få cancer i ärschlet och dö plågsamt. Ja, jag menar vad jag säger. DÖ Rask!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in