2024-02-01, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ryktet på stan säger att den lokala icahandlaren nu förbjudit bajshögen att köpa muffins och en skarp uppmaning om att sluta förtala butiken på sin sketna instagram.

Nu är han tydligen på en 3 månader lång probation, ett felsteg och ansiktstatueringen kan se sig om efter en annan butik att handla i.

Vore det min butik skulle jag utfärdat ett vistelseförbud genom polisen efter han skrikit på en gammal tant.

Det hade faktiskt varit rätt åt honom om de gjorde så.
Allt han gör är att smutsa ner deras rykte, för att han är för lat för att baka sina egna jäkla muffins.
Det hade ju varit roligt om de bytte smak på muffinsen till smaker som han avskyr bara för att han ska sluta köpa muffins där. Så hade jag gjort.

Ska han bara gnälla kan han baka sina egna jäkla muffins, det är inte ens svårt, tar inte lång tid och blir dessutom både godare och billigare att göra så.

Det hade verkligen varit roligt om de portade honom från trossen, men då borde alla redan hört om det i hans gnällstorys på Instagram.
För han hade blivit så sjukt kränkt att han hade behövt få sympatier från andra, att minst en person hade stått på hans sida så att kunde känna att han "vunnit" mot de som kränkt honom.
Han fattar dock inte själv att han aldrig vunnit ett argument i hela sitt liv, att han aldrig någonsin "ägt" någon, (som han brukar säga). Han vet inte ens vad det innebär "att äga någon"/vinna ett argument/en diskussion.
Citera
2024-02-01, 13:37
Medlem
Igår gick Rask in på ett cafe och ville ha en muffin, med hallon och vitchoklad en jävla vanlig muffin

Hade dom det?

Nej, de hade bara muffin med blåbärspastej och en liten svettig fralla med fisk och remulad

https://youtu.be/ofVfpU0DhtY?si=aGj7vPXt43CedLnI
Senast redigerad av What-do-u-meanhi 2024-02-01 kl. 13:41.
Citera
2024-02-01, 16:49
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Det hade faktiskt varit rätt åt honom om de gjorde så.
Allt han gör är att smutsa ner deras rykte, för att han är för lat för att baka sina egna jäkla muffins.
Det hade ju varit roligt om de bytte smak på muffinsen till smaker som han avskyr bara för att han ska sluta köpa muffins där. Så hade jag gjort.

Ska han bara gnälla kan han baka sina egna jäkla muffins, det är inte ens svårt, tar inte lång tid och blir dessutom både godare och billigare att göra så.

Det hade verkligen varit roligt om de portade honom från trossen, men då borde alla redan hört om det i hans gnällstorys på Instagram.
För han hade blivit så sjukt kränkt att han hade behövt få sympatier från andra, att minst en person hade stått på hans sida så att kunde känna att han "vunnit" mot de som kränkt honom.
Han fattar dock inte själv att han aldrig vunnit ett argument i hela sitt liv, att han aldrig någonsin "ägt" någon, (som han brukar säga). Han vet inte ens vad det innebär "att äga någon"/vinna ett argument/en diskussion.

Rask visar bara gång på gång hur korkad han är som fortsätter köpa muffins på Trossen.
Äter jag en pizza på en pizzeria och inte tycker om den, inte fan går jag dit upprepade gånger efter det och äter där igen och gnäller på internet om det
Citera
2024-02-01, 18:24
Medlem
Forsokskanins avatar
https://www.youtube.com/watch?v=gBXygg0yMIE&t=572s

Vad fan menar han med det här klippet? Jag orkar verkligen inte plåga mig själv igenom hela idag..
Citera
2024-02-01, 18:30
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
https://www.youtube.com/watch?v=gBXygg0yMIE&t=572s

Vad fan menar han med det här klippet? Jag orkar verkligen inte plåga mig själv igenom hela idag..
https://ibb.co/c2hL01J
Han vill verka smart och förstärker det hela med peddobrillor...
Han är otroligt avundsjuk...

Totalt värdelös video.
Citera
2024-02-01, 18:31
Medlem
GreenBatterys avatar
Nej, Spaghettimannen. Du är inte ensam om att tycka att ”hela jävla världen är upp och ner”.
Det sitter en 3-barnsfar med ansiktstatueringar i sin myskoja på arbetstid och vill ha hjälp med sitt instagrammissbruk. Det är fan helt ”upp och ner”! Skaffa ett jobb istället din latmask!
…och jag misstänker att spaghettimannen gick raka vägen ut och började riva efter guldtackor i gubbkörda bilen.
Citera
2024-02-01, 18:56
Medlem
karlalf1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Nej, Spaghettimannen. Du är inte ensam om att tycka att ”hela jävla världen är upp och ner”.
Det sitter en 3-barnsfar med ansiktstatueringar i sin myskoja på arbetstid och vill ha hjälp med sitt instagrammissbruk. Det är fan helt ”upp och ner”! Skaffa ett jobb istället din latmask!
…och jag misstänker att spaghettimannen gick raka vägen ut och började riva efter guldtackor i gubbkörda bilen.

Carl-Fredrik kommer aldrig skaffa ett jobb, Therese försörjer honom så han behöver inte känna press.

Lämnar Therese honom så flyttar han hem till morsan, för han kan inte betala hyra och el själv och mat för tre ungar, det räcker inte hans påddkäääst till.
Citera
2024-02-01, 19:05
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlalf1
Han åker väl runt till Vagnhärad och Nyköping och tar en pizza sen drar en muffinsrunda på Trossen...

Att han har mage att lägga pengar på sånt när han är arbetslös, dessutom byter han snus engång i kvarten. Vad kostar inte det i månaden?

Snusar han upp hela lönen från påådddkäääääästen?
Jag minns när dopaminjunkien Rask försökte övertyga oss om att en dosa räckte i 5 dagar LOL.

Han säger att familjen är allt och att han gör allt för sina barn fast hans handlingar är till 99% till sin egen favör.

Samma gamla skithög som aldrig kommer förändra sig, längtar tills den dagen Edward golvar honom.
Citera
2024-02-01, 19:09
Medlem
Jävlar vad Rask ska göra reklam för sin pod och sitt voyd konto. Är detta lagligt? Måste man inte skriva att det är marknadsföring? Eller gäller inte detta när man länkar till andra platformar?
Citera
2024-02-01, 19:18
Medlem
karlalf1s avatar
Vad tror ni Carl-Fredrik har på sitt bankkonto nu? Eftersom han ej jobbar och Therese betalar allting i princip.

Har han ens skrapat ihop 50 kr till pensionen?
Citera
2024-02-01, 19:29
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlalf1
Vad tror ni Carl-Fredrik har på sitt bankkonto nu? Eftersom han ej jobbar och Therese betalar allting i princip.

Har han ens skrapat ihop 50 kr till pensionen?
Nu sitter han ju och ruvar på arvet, därav alla löjliga t-shirts, muffins och skräpmat.
Citera
2024-02-01, 19:30
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hemmafrun Rask, sköter inte disk och tvätt, eftersom han tycker det är tråkigt, så där kompletterar han och Tessan varandra, det sa han i en lajv för ett tag sen.
Så det är inte mycket han gör om dagarna.
Tessan brukar dessutom vara på kyrkans öppna förskola med A, så jag tror inte att det är så vidare värst många knop som görs i Raska hemmet.
Så när han pundstädar lägenhet en gång i månaden så torkar han damm och dammsuger i 8 timmar? Visste att aset ljög hela tiden, att han sköter hemmet, lagar all mat och fixar allt är bara en lögn han använder för att fäkta ifrån sig kritiken om att han är en dagdrivande parasitloser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in