Citat:
Ryktet på stan säger att den lokala icahandlaren nu förbjudit bajshögen att köpa muffins och en skarp uppmaning om att sluta förtala butiken på sin sketna instagram.
Nu är han tydligen på en 3 månader lång probation, ett felsteg och ansiktstatueringen kan se sig om efter en annan butik att handla i.
Vore det min butik skulle jag utfärdat ett vistelseförbud genom polisen efter han skrikit på en gammal tant.
Nu är han tydligen på en 3 månader lång probation, ett felsteg och ansiktstatueringen kan se sig om efter en annan butik att handla i.
Vore det min butik skulle jag utfärdat ett vistelseförbud genom polisen efter han skrikit på en gammal tant.
Det hade faktiskt varit rätt åt honom om de gjorde så.
Allt han gör är att smutsa ner deras rykte, för att han är för lat för att baka sina egna jäkla muffins.
Det hade ju varit roligt om de bytte smak på muffinsen till smaker som han avskyr bara för att han ska sluta köpa muffins där. Så hade jag gjort.
Ska han bara gnälla kan han baka sina egna jäkla muffins, det är inte ens svårt, tar inte lång tid och blir dessutom både godare och billigare att göra så.
Det hade verkligen varit roligt om de portade honom från trossen, men då borde alla redan hört om det i hans gnällstorys på Instagram.
För han hade blivit så sjukt kränkt att han hade behövt få sympatier från andra, att minst en person hade stått på hans sida så att kunde känna att han "vunnit" mot de som kränkt honom.
Han fattar dock inte själv att han aldrig vunnit ett argument i hela sitt liv, att han aldrig någonsin "ägt" någon, (som han brukar säga). Han vet inte ens vad det innebär "att äga någon"/vinna ett argument/en diskussion.