Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Tror faktiskt inte att han vill att folk ska se honom sitta där. Han verkar inte vara helt bekväm i att sitta och gapa och skrika i bilen när det går förbi en massa folk. Tror bara inte han tänker på hur utstickande det är att sitta och göra det, och att det låter ut på gatan även om dörrarna är stängda. Han fattar nog inte hur tokigt det framstår för gemene man. För han utgår alltid från sig själv, och att sitta och prata med sig själv framför kameran är bland det mest naturliga som finns i Carl-Fredriks värld. Han gör det varenda dag.
Det kan knappast ha gått någon obemärkt förbi att den här Youtube-profilen bor i vårt område. Jag tror inte det är som en häftig grej för grannarna. Han borde snarare ha någon form av byfåne-status. Med sin glänsande flint, tokiga klädstil, sina konstiga tatueringar och sina skeva värderingar så måste han vara en udda fågel i det där området.
Att han är byfåne i trosa räknar jag iskallt med att han är. Inga vänner, otroligt ful, men fula tatueringar i ansiktet. Att han sitter på nätet och skämmer ut alla som heter Rask i efternamn gör inte saken bättre.
Med tanke på hur han har sätt ut i sina yngre år så är det också en bidragen faktor till att bli uttittad och grovt mobbad.
Sen addera att han blivit sprutad i ansiktet flera hundra gånger, kört upp trumpinnar i röven på sina vänner , har ju garanterat sätt till att han är totalt befriad från respekt från andra personer.
Finns ingen på jorden som kan respektera en sådan avart till människa.
Men att sitta i bilen? Varför sitter man i en bil, som står stil och vrålar, för att sen va knäpp tyst och höja på sina ögonbryn för att sen säga ”hörni”
Det är som att be om att bli ännu mer utfryst. Hade idioten haft lite mer förstånd, hade han åtminstone kört runt och snackat, istället för att sitta stil i en bil och låta folk skratta och peka finger åt honom.
Kan du tänka dig hans barns kompisar, OM dom nu har några. Hur dom snackar?
”Fan grabbar, har ni sett luddes pappa? Han sitter i en bil och vrålar och skrattar, för att ske bli knäpptyst under tiden han filmar sig själv?
Vi måste kolla vad han snackar om”
Sen kollar dom upp det på nätet. En enkel sökning, rask + Trosa
Där har vi en anledning till att hans barn kommer få det ännu tuffare i livet, än att ha honom som pappa.
Sen måste jag bara fråga Dig. Tror du att frugan gick med på att släppa videon när han gräver i henne, eller hon är helt ovetandes?
Jag tycker hon är totalt oberörd. Att ena dagen vilja ta sitt liv, till att dagen efter vara ute med barnen och leka livet.
Jag vet inte riktigt hur jag själv ska ta ställning till det.
Ett sista önskemål.
Kan du kanske bemöda dig att ladda ner hans live och storys från IG?