Om man vet att säljaren inte har råd att ha kvar bilen så kan man ju försöka pruta ganska hårt
Om man vet att säljaren inte har råd att ha kvar bilen så kan man ju försöka pruta ganska hårt 
Väldigt väl omhändertagen och försiktigt körd.Helt otroligt hur lite information han lyckas förmedla med så mycket text. Är det här 2024 års sämsta blocket-annons redan i Januari? Abdi Muhammad i gränden som säljer stöldgods skriver för i helvete vettigare annonser.
Rymlig både för packning och personer, och man färdas i komfort, långa färder som korta sträckor.
Tidigare ägd utav två väldigt varsamma äldre herrar.
Bilen säljs då jag ärvde den av min farfar efter att han avled i våras, och jag tycker att skatten är för dyr för att den ska behållas i det långa loppet.
Den spinner som en katt, går som en klocka, är besiktad, godkänd och skattad fram till april.
Alla bromsar har nyligen bytts, servad som den skall.
Priset är prutat, klart och icke förhandlingsbart, varken för dig eller din kompis, vare sig här eller på plats.
Jag vet vad för bil jag har, så däcksparkare och lustigkurrar kan spara sin tid, jag har inte bråttom att bli av med den.![]()
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Swish: 123 536 99 96 Bankgiro: 211-4106