2023-04-27, 18:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Seriöst, finns det något han är bra på? Kan inte komma på en enda skill han har.

Se riktigt jävla dum och motbjudande ut?
I denna sjuka tid och värld borde det gå att tjäna pengar på även det när man är bäst i landet på det!

Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Det känns tryggt att veta att barnen en vacker dag kommer få svaren på varför pappa är så konstig i denna tråden.

Edward måste fan vilken dag som helst googla sin fars namn och då kommer väl denna tråden upp bland de tre första så.....

Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Gör det då tuffing.

Precis som Skithögen Rask, alltid enkelt leka tuff bakom skärmen

Om du menar att jag inte skulle ta mig för att spöa skiten ur Alexander Rask om han korsade min väg på nåt undanskymt ställe utan vittnen så tror du väldigt, väldigt fel.

Om du menar att jag inte skulle göra det pga risken för rättsligt efterspel har du antagligen rätt, iaf om jag var nykter.
Senast redigerad av GulfLundell 2023-04-27 kl. 18:57.
Citera
2023-04-27, 18:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
I denna sjuka tid och värld borde det gå att tjäna pengar på även det när man är bäst i landet på det!

Edward måste fan vilken dag som helst googla sin fars namn och då kommer väl denna tråden upp bland de tre första så.....

Har alltid tänkt på varför han envisas med att raka huvudet med hyvel, sen det dumma lilla hakskägget på det. Så ansiktstatueringar förstås, som alla är väldigt missprydande och dåligt gjorda.

Men nu förstår jag, han är fan bäst i hela Sverige på att se ut som en idiot.
Citera
2023-04-27, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Har alltid tänkt på varför han envisas med att raka huvudet med hyvel, sen det dumma lilla hakskägget på det. Så ansiktstatueringar förstås, som alla är väldigt missprydande och dåligt gjorda.

Carl-Fredrik har nog Sveriges fulaste tatueringar, både dem i ansiktet och de på brösten och magen och armarna. Seriöst asså han ser hemsk ut, som en hemlös knarkare som levt på soc hela livet.
Citera
2023-04-27, 19:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Vill nog påstå det ja.
När det gäller kombinationen att vara motbjudande fysiskt och vedervärdig personligt är Carl Fredrik Alexander Rask "second to none" i detta landet.

Jag utmanar alla till att droppa ett enda namn på nån som slår honom på fingrarna!

Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Seriöst asså han ser hemsk ut, som en hemlös knarkare som levt på soc hela livet.

Med smak av jättebebis.
Citera
2023-04-27, 19:10
Medlem
Vad ska sovatilllunchbaronen göra härnäst? Video om Lokal från sovrummet där han kedjesnusar och gnäller? Eller flasha tjackballen och runka på only fans?
Citera
2023-04-27, 19:11
Avstängd
Citat:
Vad ska sovatilllunchbaronen göra härnäst? Video om Lokal från sovrummet där han kedjesnusar och gnäller? Eller flasha tjackballen och runka på only fans?

Krokodilgråta över Alf?
Citera
2023-04-27, 19:13
Medlem
abvs avatar
Citat:

Om du menar att jag inte skulle ta mig för att spöa skiten ur Alexander Rask om han korsade min väg på nåt undanskymt ställe utan vittnen så tror du väldigt, väldigt fel.

Om du menar att jag inte skulle göra det pga risken för rättsligt efterspel har du antagligen rätt, iaf om jag var nykter.
Var ju tvungen att testa och du har rätt lol.

Bjuder även på denna underhållande text. Carls beskrivning på spotify som han skrivit om sig själv.

https://ibb.co/gjvRpWJ
Citera
2023-04-27, 19:17
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:

Han kanske blir Jesusbaronen igen nu när Affe är sjuk
Citera
2023-04-27, 19:20
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv

Bjuder även på denna underhållande text. Carls beskrivning på spotify som han skrivit om sig själv.

Och den där jävla bilden. Har han hatt på sig? Ser nästan ut som ungen i Children Of The Corn (https://villains.fandom.com/wiki/Isa...file=Isaac.jpg)
Citera
2023-04-27, 19:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fenotyp
Och den där jävla bilden. Har han hatt på sig? Ser nästan ut som ungen i Children Of The Corn (https://villains.fandom.com/wiki/Isa...file=Isaac.jpg)

Hahaha ja fan, det gör han! En efterbliven kväkare typ.
Citera
2023-04-27, 20:28
Avstängd
Citat:
Vill nog påstå det ja.
När det gäller kombinationen att vara motbjudande fysiskt och vedervärdig personligt är Carl Fredrik Alexander Rask "second to none" i detta landet.

Jag utmanar alla till att droppa ett enda namn på nån som slår honom på fingrarna!

Ja precis, det är väl just den andra delen som gör att det är OK att göra narr av hans fula yttre. Det hade varit taskigt att gå på någon för det om personen i övrigt var en trevlig människa. Det är inte Carl-Fredrik, han är troligen Sveriges mest osympatiska offentliga person.

Citat:
Ursprungligen postat av abv

Han är bara för mycket.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2023-04-27 kl. 20:31.
Citera
2023-04-27, 23:16
Medlem
Hoppas innerligt att Alf klarar ambulansresan hem och att han tillfrisknar snarast. Om jag fick önska något vore det att han friar till sin kära bettan och äktar henne tillsammans med ett testamente där hon självklart ärver alla tillgångar i händelse av Alfs frånfälle.
Bettan verkar vara en klippa, och säkert en värdefull livskamrat för Alf. Önskar dom allt gott!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in