2024-01-22, 15:22
Medlem
karlalf1s avatar
Jag tänkte häromdagen på en sak som är väldigt motsägelsefullt:

Carl-Fredrik innan arvet hade kommit hade en helt annan framtoning där han låtsade som om "materiella" prylar är oviktigt, "bara jag har mitt snus" så är jag nöjd, inga prylar kan göra mitt liv bättre jag har allt, och liknande jargong. Han påpekade att Chrippa är alldeles för materialistisk och ska flasha med sina märkeskläder hit och dit och att Rask själv inte bryr sig om sånt.

Precis efter arvet kom så blev det den dyraste iphonen, hårdrockstishor, för 300kr styck, snus, PS5, utemat, muffins, etc. Du sitter ju förfan med ny hårdrockstisha i varje videoklipp.
Nu letar du ny bil också!

Om han nu vore så "minimalistisk" som han själv påstår varför köper du inte då svarta t-shirtar utan tryck från H&M för 69kr styck? eller ett PS2 från Röda Korset för 250 kr? om nu familjen är viktigast och det materiella sakerna oviktigt.

Family is everything...
Citera
2024-01-22, 15:33
Medlem
karlalf1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Har grismannen lyckats avlivat sin pappa Fredrik ännu??
Eller betalar Ludde sina arvspengar fortfarande till sin skithög till bror, herr grismun?
Eller har sista skvätten av arvet kommit från farfar Alf den stora?

Tessans skulder på kronofogden är ännu ej betalda.. Något som grismun, satt & briljerade om skulle göras..

Sitter Tessan & säljer lump på kvällarna fortfarande?. Så att makaroner tallrikar kan laddas så inte barnen svälter ihjäl...

Han sa direkt att han skulle betala hennes skulder för att hennes skulder är hans skulder...

Family is everything? lol
Citera
2024-01-22, 16:14
https://youtu.be/vDlKPHks_I4?si=IvP4vy8kF9aMkwqF

Matiné Rask ger er idag:
Pontur R säger sitt om Chrippa och Linnea

Tänk att han sitter försjunken i kojan på Astrids födelsedag?
Citera
2024-01-22, 16:37
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlalf1
Jag tänkte häromdagen på en sak som är väldigt motsägelsefullt:

Carl-Fredrik innan arvet hade kommit hade en helt annan framtoning där han låtsade som om "materiella" prylar är oviktigt, "bara jag har mitt snus" så är jag nöjd, inga prylar kan göra mitt liv bättre jag har allt, och liknande jargong. Han påpekade att Chrippa är alldeles för materialistisk och ska flasha med sina märkeskläder hit och dit och att Rask själv inte bryr sig om sånt.

Precis efter arvet kom så blev det den dyraste iphonen, hårdrockstishor, för 300kr styck, snus, PS5, utemat, muffins, etc. Du sitter ju förfan med ny hårdrockstisha i varje videoklipp.
Nu letar du ny bil också!

Om han nu vore så "minimalistisk" som han själv påstår varför köper du inte då svarta t-shirtar utan tryck från H&M för 69kr styck? eller ett PS2 från Röda Korset för 250 kr? om nu familjen är viktigast och det materiella sakerna oviktigt.

Family is everything...
Han älskar att bränna pengar på onödigt skit. Däremot så lever han hellre som en pank luffare och intalar sig själv att det är good enough än att arbeta som alla andra.

Rask undrar varför pontus rasmusson har delat sina tankar om chrippa. Ursäkta va? Varför i helvete har CARL FREDRIK ALEXANDER RASK delat sina tankar i typ åtta separata videor? Det är ju exakt samma sak.
Senast redigerad av abv 2024-01-22 kl. 16:40.
Citera
2024-01-22, 17:24
Medlem
knark-kungens avatar
Han pushar voyd stenhårt, är det para knas?

Är det riktiga maskrosbarnet stora Ludde snål med veckopengen?

Grattis på födelsedagen Astrid, jag beklagar att din farsa är en nolla som bara bryr sig om sig själv och sitt luffarliv i kojan.
Citera
2024-01-22, 17:40
Medlem
karlalf1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han pushar voyd stenhårt, är det para knas?

Är det riktiga maskrosbarnet stora Ludde snål med veckopengen?

Grattis på födelsedagen Astrid, jag beklagar att din farsa är en nolla som bara bryr sig om sig själv och sitt luffarliv i kojan.

Det måste vara råfattigt nu, Arvet gick väl till brandsläckning... Då vet man att det är illa, om man måste sälja sina gamla kläder...

Sen har väl kickassfarsan snusat upp stora delar av huskassan, och även köpt skräpmat och godis för stora delar av arvet.

Mega-Nollan kan ju inte ens sköta sin ekonomi att ge ett stort arv till en sådan barnunge utan konsekvenstänk bådar intet gott.

Alexander kan inte ha disciplinen till att spara till något utan han ska ha allt NU DIREKT!!! Får han det inte så ringer han lipsamtal till hela släkten.
Citera
2024-01-22, 17:42
Medlem
karlalf1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Han älskar att bränna pengar på onödigt skit. Däremot så lever han hellre som en pank luffare och intalar sig själv att det är good enough än att arbeta som alla andra.

Rask undrar varför pontus rasmusson har delat sina tankar om chrippa. Ursäkta va? Varför i helvete har CARL FREDRIK ALEXANDER RASK delat sina tankar i typ åtta separata videor? Det är ju exakt samma sak.

Så är det, han kan inte hantera pengar för fem öre.

Fattiglapp som han är så fortsätter han kedjesnusa och käka muffins, schysta prioriteringar? Family is everything...
Citera
2024-01-22, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv

Nej nej, Rasken var ju tillsammans med en psykiskt sjuk tjej då han var 18 år. Därför är han nu relationsexpert och måste uttala sig! Hur svårt ska det vara att förstå?!
Citera
2024-01-22, 17:55
Medlem
GreenBatterys avatar
”Definations”-baronen sitter och gör sig rolig över nån annan som inte kan rätta orden. Han visar sig inte ”i bästa dagar”.

Som sagt, sitter i kojan på A:s födelsedag och ”jobbar”. Det måste vara knapert nu. Skulle inte spenderat så mycket på lokala pizzerian och diesel till skräpmercan som han aldrig kommer bli av med.
Citera
2024-01-22, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
33 men ser 10 år äldre ut, man åldras inte som ett fint vin när man är tillsammans med en narcissist och dessutom bär hela familjen på sina axlar så Rask kan ligga hemma och chilla på dagarna.

Synd. Hon såg bra ut som ung. Min erfarenhet är att tjockisar ofta är härligt perversa sexuellt också
Citera
2024-01-22, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/vDlKPHks_I4?si=IvP4vy8kF9aMkwqF

Matiné Rask ger er idag:
Pontur R säger sitt om Chrippa och Linnea

Tänk att han sitter försjunken i kojan på Astrids födelsedag?

Vafan var det här? Förtalsbaronen sitter och kastar sten i glashus igen, bullrig och osammanhängande. Han måste va påtänd där
Citera
2024-01-22, 19:10
Medlem
Det sticker i ögonen på grisen när andra tjänar på dramat, personer han anser inte har med saken och göra. När det själva verket är han som inte har något att göra, han har lagt ut video efter video där han tycker, tänker och tror men som vanligt är det inte han som gör det själv utan allt är taget.

Det coola gänget vill inte ha med dig att göra, hur mycket du en smörar för dem. Den kommentaren han la igår tar priset på oförskämdhet.

DU TJÄNAR INGET PÅ YOUTUBE, DU MÅR DÅLIGT AV DRAMA, det har du sagt otaliga gånger. Du trodde att efter de första videorna med mycket views att dina "normala videos" skulle gå bra igen, men icke.. så du var tvungen att lägga ut ytterligare 5 stycken. Varför? Kan det vara så att du visst tjänar pengar på youtube och viewsen ger mer intäkter? Nej.. grisen skulle aldrig ljuga.

Och sluta upprepa den där historien om att du letade upp Linneas insta och hade förberett ett förlåt-dm som du inte skickade sen för du började tänka längre och "analysera" vad som faktiskt hände.

Du är en riktig nolla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in