Flashback bygger pepparkakshus!
2023-11-01, 11:19
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Kan mycket väl vara så han sa att vloggande är ett jobb och vägrade gå förrens han blivit beviljad ersättning.
Nejnej, han mejlade in sin begäran, uppgav desdutom fel målnummer, avslutade med allt goth, som den rocker han är
Dagen efter satt han i lajv och skrävlade om att han inte har något arbete, han drar inte in pengar osv, vilket i sammanhanget känns rizky, men vad vet jag? Gans morsa jobbar på en tingsrätt, detta var dock i attunda, där jordgubbsrävensmorsasnågonting jobbade och spred uppgifter...dom verkar inte ha någon koll.
Citera
2023-11-01, 11:24
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nejnej, han mejlade in sin begäran, uppgav desdutom fel målnummer, avslutade med allt goth, som den rocker han är
Dagen efter satt han i lajv och skrävlade om att han inte har något arbete, han drar inte in pengar osv, vilket i sammanhanget känns rizky, men vad vet jag? Gans morsa jobbar på en tingsrätt, detta var dock i attunda, där jordgubbsrävensmorsasnågonting jobbade och spred uppgifter...dom verkar inte ha någon koll.
Hur mycket pengar har inte den här amöban kostat oss skattebetalare?

Det bästa vi kan göra är att köra ut honom långt in i skogen och lämna han där som man gör med utvecklingsstörda. Hans familj skulle tacka oss han tillför ändå ingenting förutom elände
Citera
2023-11-01, 12:53
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hur mycket pengar har inte den här amöban kostat oss skattebetalare?

Det bästa vi kan göra är att köra ut honom långt in i skogen och lämna han där som man gör med utvecklingsstörda. Hans familj skulle tacka oss han tillför ändå ingenting förutom elände
https://ibb.co/n3ssBzK
Naw, så sött..
Har han betalat av hennes skulder som han själv orsakat henne?

Alex ord stämmer, utan Tessan har han inte tak över huvudet, mat i magen, kläder på kroppen eller kärlek omkring sig.
Dax för Rasken att ta tag i sitt liv och börja göra rätt för sig, för sina barns skull.
Citera
2023-11-01, 13:07
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/n3ssBzK
Naw, så sött..
Har han betalat av hennes skulder som han själv orsakat henne?

Alex ord stämmer, utan Tessan har han inte tak över huvudet, mat i magen, kläder på kroppen eller kärlek omkring sig.
Dax för Rasken att ta tag i sitt liv och börja göra rätt för sig, för sina barns skull.
Människor som håller på med kärleksförklaringar på sociala medier har ett förhållande på upphällningen.

Hennes liv har gradvis blivit sämre sedan hon gifte sig med Trosas största loser, det är bara hon som jobbar i hushållet och ändå blir hennes skulder bara större samtidigt som dom inte har råd att göra någonting alls med familjen samt hennes knubbighet har nu gått över till fetma, hon mår jättedåligt det syns, det hemska är att hon inte förstår Varför samtidigt som svaret ligger i hennes säng och runkar på dagarna det är så sjukt.

Man vill bara skaka om henne och fråga vad hon tänker med, om hon bara kunde få upp sin självkänsla lite så skulle hennes liv bli så mycket bättre, hon är dock så pass hjärntvättad att hon tror att hon och barnen har det bättre med 85kg amöba som pendlar där hemma på dagarna mellan köket och sovrummet.

Klart han inte betalat skulderna, någon som kollat med kfm? Då förlorar han ju övertaget... Då kan ju något hemskt hända, typ som att hans enda inkomstkälla springer iväg 🤣
Citera
2023-11-01, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Kan mycket väl vara så han sa att vloggande är ett jobb och vägrade gå förrens han blivit beviljad ersättning.

Känner jag Baronen rätt så gick hans resonemang något i stil med att han minsann fått betala en massa pengar och även fått stå med skammen efter ett brott som egentligen bara är en skitsak. Samtidigt blev brotten som han utsattes för innan med beställningarna nedlagt för att de inte tar "influencers" och brott på nätet på allvar. Han tycker självklart också att det han utsattes för var väldigt mycket värre än det han gjort mot andra.

Så nu när den här utvecklingsstörda pojken väl åtalades för brott mot honom såg han sin chans att även få tillbaka lite från samhället som svikit honom. Läser man FUP:en för den senaste rättegången så inser man att hans initiala plan var att slå på stort, och kräva extremt höga skadestånd på grund av att den retarderade pojken fått honom att ta bort sin stora kanal, som genererade över 200 000 tusen.

I rättegången kunde man även höra den nya spirituella Baronen önskade att grabben skulle låsas in under en väldigt lång tid. Konstigt. De spirituella personer jag träffat på är inte så hämndlystna. Man hade nog sagt något i stil med att man förlåter förövaren och låter herren stå för dömandet.

Någon som f.ö sitter på domen från den senaste rättegången? Baronen har varit förvånansvärt tyst om utfallet i den rättegången. Det är märkligt, han om någon brukar ju dra allt han är med om i långbänk i videor. Jag har hört ljudupptagningarna från den, så förhandlingen har varit. Någon som känner sig manad att begära ut domen? Förhandlingen hölls i Attunda tingsrätt. Har inget målnummer, men det borde gå att få ut genom att ange målsägande, Baronen och hans fru Therese, och tilltalad "L*ith H@mz@. Rättegången var någon gång November-December 2022

*= E, @= A.

Hade varit intressant att veta varför Baronen inte gjort en video om detta, framkommer det saker i domen som inte är till Skithögens fördel? Det är bara då Bajsmannen håller käften, för han är besatt av att styra vilken bild folk ska ha om honom.
Citera
2023-11-01, 16:25
Medlem
Sitter och läser domen mot L*ith som dömdes för brott begångna mot Bajsmannen och hans fru. Tyvärr lyckades inte försvaret hitta stöd för att Carl-Fredrik provocerat fram dessa gärningar. Alla videor han gjorde vid varje upprepat hot, dessa hade han väl tagit bort lagom till förhandlingen. Så det kunde inte läggas till grund som en förmildrande omständighet.

Däremot fäster man vikt vid L*iths person, och menar att det är en förmildrande omständighet. Han har ju faktiskt en utvecklingsstörning, och gick i särskola. Det står rakt upp och ned i domskälen. Han gör som han gör för att han är ett CP, kan ni tänka er? Att det var inte en "karl", det var en fjunig tonåring som är förståndshandikappad. Kanske därför Baronen inte vill göra en video om hela grejen, för det är tydligt hur han pressade en pojke som inte vet bättre till att begå brottsliga gärningar, så han kunde få sympati och lite pengar för det.

Har sett att den här pojken hotar andra också. Typ Chrille Berg. Chrille bryr sig inte, för han förstår att grabben inte har alla hästar hemma och att man inte behöver oroa sig. Baronen blockar inte, och tigger efter mer hot. För han är en luffare, som dels inte hade haft något content om inte såna saker händer, och dels för att han är en fattiglapp, som gör vad som helst för ett par tusen. Lite över 9 laxar fick Bajsmannen för detta. Han har garanterat redan sprättat upp det.

Dom: https://gofile.io/d/ilKXTi

FUP: https://gofile.io/d/D8SPIb

Citera
2023-11-01, 16:44
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Sitter och läser domen mot L*ith som dömdes för brott begångna mot Bajsmannen och hans fru. Tyvärr lyckades inte försvaret hitta stöd för att Carl-Fredrik provocerat fram dessa gärningar. Alla videor han gjorde vid varje upprepat hot, dessa hade han väl tagit bort lagom till förhandlingen. Så det kunde inte läggas till grund som en förmildrande omständighet.

Däremot fäster man vikt vid L*iths person, och menar att det är en förmildrande omständighet. Han har ju faktiskt en utvecklingsstörning, och gick i särskola. Det står rakt upp och ned i domskälen. Han gör som han gör för att han är ett CP, kan ni tänka er? Att det var inte en "karl", det var en fjunig tonåring som är förståndshandikappad. Kanske därför Baronen inte vill göra en video om hela grejen, för det är tydligt hur han pressade en pojke som inte vet bättre till att begå brottsliga gärningar, så han kunde få sympati och lite pengar för det.

Har sett att den här pojken hotar andra också. Typ Chrille Berg. Chrille bryr sig inte, för han förstår att grabben inte har alla hästar hemma och att man inte behöver oroa sig. Baronen blockar inte, och tigger efter mer hot. För han är en luffare, som dels inte hade haft något content om inte såna saker händer, och dels för att han är en fattiglapp, som gör vad som helst för ett par tusen. Lite över 9 laxar fick Bajsmannen för detta. Han har garanterat redan sprättat upp det.

Dom: https://gofile.io/d/ilKXTi

FUP: https://gofile.io/d/D8SPIb

Domen som han manipulerade fram mot en utvecklingsstörd tonåring visar bara ännu en gång vilken genomvidrig bajshög Rask är.

Är det där första eller andra rättegången? Har för mig att han försökte få honom dömd två gånger. Han berättade stolt hur han gjorde en anmälan för varje hot som kom, han var rädd.. men inte så rädd att han blockerade honom.

Jag blir så förbannad när jag tänker på hur många miljoner denna samhällsparasit kostat oss.

Om han vore rädd på riktigt skulle han aldrig göra någon anmälan, som när den fd kriminella bilhandlaren med våldskapital blev uthängd, då pep han iväg som den lilla betahane han är.
Citera
2023-11-01, 16:53
Medlem
Citat:
Domen som han manipulerade fram mot en utvecklingsstörd tonåring visar bara ännu en gång vilken genomvidrig bajshög Rask är.

Är det där första eller andra rättegången? Har för mig att han försökte få honom dömd två gånger. Han berättade stolt hur han gjorde en anmälan för varje hot som kom, han var rädd.. men inte så rädd att han blockerade honom.

Jag blir så förbannad när jag tänker på hur många miljoner denna samhällsparasit kostat oss.

Om han vore rädd på riktigt skulle han aldrig göra någon anmälan, som när den fd kriminella bilhandlaren med våldskapital blev uthängd, då pep han iväg som den lilla betahane han är.

Detta är andra domen. Har hört ljudfilerna också men har inte dem kvar.

Han provocerade fram det för det var så orättviiiiiiist att han fick betala skadestånd förr. Han måste få tillbaka för att staten svek honom.
Citera
2023-11-01, 16:55
Citat:

Detta är omgång 2 som rask hetsade fram genom att prata om Karln som hotat och nu dömts, omedelbart samt dagligen om han hört något mer, ansökt om kontaktförbud osv.
Det är riktigt sjukt. Rask ville reta upp killen, för att kunna anmäla pånytt.
Citera
2023-11-01, 22:34
Medlem
Von.pigpelts avatar
Missbruksbloggen är tillbaka 👍💪
https://youtu.be/uJd1BnKlD5M?si=IunFPcYovd_Fv_I9

Edit. Några minuter in i videon och jag spyr redan av att aset påstår att Freddan har blåst han på delar av arvet. Då han sålt smulor för att få det att gå runt.
Senast redigerad av Von.pigpelt 2023-11-01 kl. 22:42.
Citera
2023-11-01, 23:10
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt

Edit. Några minuter in i videon och jag spyr redan av att aset påstår att Freddan har blåst han på delar av arvet. Då han sålt smulor för att få det att gå runt.
Klart det blir ett jäkla liv på carl-fredrik när kommande års lekande i leopardkojan äventyras. Freddan fanns verkligen inte med i planen, han skulle ju ha hunnit punda ihjäl sig innan affe checkade ut.
Citera
2023-11-01, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt

Hhaha. Nu när Freddan avsagt sig arvet kan Baronen börja hänga ut honom på internet igen. Smutsigt! Är Freddan näst i ledet att anmäla Rasken för förtal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in