2023-03-05, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Han verkar ju samarbeta med dr Herbals på Instagram åtminstone, men vet inte hur pass vettigt företag det är.

Lika barn leka bäst. Han blev ju av med samarbetet de skulle ha när A föddes med twistshake, dem fick höra om hans förflutna och ville inte bli förknippade med han.
Citera
2023-03-05, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Angående om Baronen är anmäld för våldtäkt, tycker det är tveksamt faktiskt. Även om han redan skrutit om våldtäkter. Borde ha kommit upp i tråden redan vid det här laget, eftersom den har 5 år på nacken. Samtidigt är han precis den sorten som kan begå människofientliga brott. Han saknar empati, och har många gånger gett uttryck för kvinnofientliga åsikter. Ta bara Jessica, eller hans morsas granne. Bajsmannen har liksom inte den där spärren, man går inte på kvinnor lika hårt som man går på män, för de är skörare etc. Nej, nej. Rask ger sig på kvinnor och barn med full kraft, men flyr med svansen mellan benen som en bitch när han stöter på patrull från en vuxen man.

Såg för övrigt på Bajsmannens story hur han skrev att hans dröm är att bygga ett litet slott. Tycker det säger mycket om hans egen självbild. Han betraktar sig som en liten kunglighet. Baronen i sitt esse. Men men, man får drömma, det får man. Om Rask skaffar ett bättre boende kommer det dock i verkligheten kanske att handla om en fyrrummare i Trosas dyraste hyreshusområde. Man har inte råd att bo i hus om man sitter hemma och leker framför datorn hela dagarna.

Snygg är väl att ta i. Är en smaksak förstås. Men hon hade ett högst alldagligt utseende för ett par år sedan. Hon hade kvar lite ungdomlig skönhet. Graviditeterna har dock gjort sitt, och på det så har hon en vana att äta pizzor med pommes på, samt ostbollar och annat onyttigt. Bajshögen vill nog ha det så. Han är inte med henne för utseendets skull. Han är med henne eftersom hon kan erbjuda honom tak över huvudet, och konstant uppmärksamhet utan att bli ifrågasatt för att inte erbjuda någonting tillbaka. Ett inte så vackert yttre är att föredra i det läget. För hade det sexuella marknadsvärdet varit högre, då hade självförtroendet varit större, och då ställs det krav. Nu kan Bajsmannen gaslighta henne att han är det bästa hon kan få. Han "älskar henne" trots att hon inte ser mycket ut för världen. Sedan får han utlopp för sina sexuella lustar genom att runka kuken till porr när Therese är på arbetet.

Är väl självklart han är anmäld för det, han är väl trots allt en pedofil också?
Citera
2023-03-05, 18:44
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Lika barn leka bäst. Han blev ju av med samarbetet de skulle ha när A föddes med twistshake, dem fick höra om hans förflutna och ville inte bli förknippade med han.
Han lät mer taggad på det samarbetet än barnets födsel alltså. Styrkekramar till carl som missade den kakan.
Citera
2023-03-05, 18:57
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Han lät mer taggad på det samarbetet än barnets födsel alltså. Styrkekramar till carl som missade den kakan.
Han blev lite besviken på oss när någon från forumet golade ner honom för företaget, det var i samma veva han "skulle sluta vara privat på youtube"

Throwback till när Therese försökte sälja en halv busslast blöjor på instagram!
Citera
2023-03-05, 19:02
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv

Roligt att bli av med det samarbetet. Jag känner morsor som är HELT okända och som inte har andra följare än sina närmaste som fått till ett samarbete med Twistshake
Citera
2023-03-05, 19:29
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Det är konstigt att han kan få följa med Dumpen med tanke på allt detta. Visst S och P har sitt förflutna, men det involverar ju inte sånt här.

Sen bilder med ditmålade hakkors borde väl få folk och företag att haja till. Har han inte till och med haft ett intatuerat? Känns som en smyg-nasse.

Hemskt vad du hakar upp dig på hakkors, vän.

Så du menar att regnbågsbögar eller anarkistfittor är bättre?

Tvivlar faktiskt att Rask skulle vara "smyg-nasse". Lever knappast upp till ngt nazistiskt ideal.

Du tycker om att gräva i det förflutna. Är det ngt DU vill berätta. Bastun? Den snälle mannen våningen under? Barnvakten? Eller vad?

Låt det förflutna vara & fokusera på det som händer nu. Ditt förakt mot Rask blir mer legitimerat & relevant då. Nu framstår du mest som besatt av att kränka & förtala. Skärp dig, vän.
Citera
2023-03-05, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Är väl självklart han är anmäld för det, han är väl trots allt en pedofil också?

Jag är alldeles övertygad om att Bajsmannen är både våldtäktsman och pedofil, men han är inte anmäld för det. Enligt mig så är han det, och jag tycker mig ha rätten att ge uttryck för min åsikt.
Citera
2023-03-05, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jag är alldeles övertygad om att Bajsmannen är både våldtäktsman och pedofil, men han är inte anmäld för det. Enligt mig så är han det, och jag tycker mig ha rätten att ge uttryck för min åsikt.

Han är anmäld för det, 110%. Vi som vet vi vet.
Citera
2023-03-05, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Roligt att bli av med det samarbetet. Jag känner morsor som är HELT okända och som inte har andra följare än sina närmaste som fått till ett samarbete med Twistshake

Alla seriösa personer som bildar sig en uppfattning om vem Den kriminelle skithögen är drar sig givetvis ur alla former av samarbeten med dåren. Har man ett företag med hyfsad renommé, vill man förstås inte hamna i blåsväder förutsatt att deras samarbetspartner skapar rubriker när han döms för brottslighet.

Vad beträffar företaget han marknadsför CBD för, så är det inte någon gigant. Antagligen en person som sitter med ett lager i sin bostad och postar ut. Ingen rycker heller på ögonbrynen om ett Cannabis-företag beblandar sig med en ansiktstatuerad brottsling. Det ser redan dåligt ut med cannabis hos gemene man.

Med tanke på att Carl-Fredrik är den kriminelle skithög han är, så ser vi idag att samarbeten på hans jättedåliga podcast lyser med sin frånvaro. Det är där pengarna tjänas om man har en podd, inte på streamsen. Jag är glad över att det säkerligen är tråden som jag startade, som gjorde att samarbetet han hade på gång till podden som han hintade om förra året, inte blev av. Där redogjordes det grundligt för hans notoriska plagierande. Så alla potentiella samarbetspartner förstår att man ska hålla sig på långt avstånd. Det ska inte löna sig att åka snålskjuts, det är min fasta ståndpunkt.

Kanske bäst att byta namn på podden, Rask? Att din jättedåliga podcast är en plagiatpodd kommer nå varenda företag som får för sig att marknadsföra sig i dina avsnitt.
Citera
2023-03-05, 20:01
Medlem
Leva på sin Farfar och sin Fru, leka framför datorn och mobilen på dagarna, kedjesnusa, dricka kaffe, kura ihop sig under filten och titta på true crime, ta varma duschar flera gånger om dagen, runka till porr när frugan är på jobbet, jaga dopaminkickar 24/7, käka halvfabrikat och röra sig mellan datan och sängen. Raka skallen med hyvel, Ha 89kr på kortet, någon som vill byta liv med Carl-Fredrik? Han är som 14 mentalt.

Fan att han inte skäms ögonen ur sig är för mig en gåta, hur kan folk stå ut med honom? Han har alla chanser i världen att göra något och få ordning på sitt liv, men hans såsande hemma gör att hans liv körs över av en ångvält.
Citera
2023-03-05, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Leva på sin Farfar och sin Fru, leka framför datorn och mobilen på dagarna, kedjesnusa, dricka kaffe, kura ihop sig under filten och titta på true crime, ta varma duschar flera gånger om dagen, runka till porr när frugan är på jobbet, jaga dopaminkickar 24/7, käka halvfabrikat och röra sig mellan datan och sängen. Raka skallen med hyvel, Ha 89kr på kortet, någon som vill byta liv med Carl-Fredrik? Han är som 14 mentalt.

Fan att han inte skäms ögonen ur sig är för mig en gåta, hur kan folk stå ut med honom? Han har alla chanser i världen att göra något och få ordning på sitt liv, men hans såsande hemma gör att hans liv körs över av en ångvält.

Att någon som Carl Fredrik lyckats hjärntvätta sin fru till att stanna och avla av sig 3 ggr med skithögen kan bara ha ett svar! Hon är precis lika dum i kolan hon. Skillnaden är att hon filmar inte sin idioti 24/7 och lägger upp på Youtube!
Bajsbaronen hade ett uppsving och blev lite omtalad på gott och ont när han hängde ut sin far och hans missbruk i något han kallade för en ”missbruksblogg” vilket ska sägas var ganska underhållande, Fredrik gjorde endel saker man garvade ganska gott åt! Det som redan syntes då var Bajsbaronens sviniga beteende och jakt på content oavsett vem det skadade! Han borde lagt av efter den såkallade missnruksbloggen! Hade han gett fan i att låta hela Sverige få reda på vilken skithög han är så är jag övertygad om att hans farfar har gamla affärsbekanta som hade kunnat ordna in foten på ett vanligt kneg åt bajsmannen så hade livet tuffat på som för de flesta familjer! Men nej Carl Fredrik fick storhetsvansinne av ett par Lajks på Youtube under första året och trodde ”nu jävlar jag är nya Joakim Lundell” den hybrisen har han inte släppt än vilket ger oss år efter år av idiotiska utspel att skratta åt! Han är i klass med magmysmannen….
Citera
2023-03-05, 20:43
Medlem
Wooqiprwos avatar
Gå in och kolla på Jim's senaste video.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in