Citat:
Ursprungligen postat av
JuniorDahlen
Roligt att bli av med det samarbetet. Jag känner morsor som är HELT okända och som inte har andra följare än sina närmaste som fått till ett samarbete med Twistshake

Alla seriösa personer som bildar sig en uppfattning om vem
Den kriminelle skithögen är drar sig givetvis ur alla former av samarbeten med dåren. Har man ett företag med hyfsad renommé, vill man förstås inte hamna i blåsväder förutsatt att deras samarbetspartner skapar rubriker när han döms för brottslighet.
Vad beträffar företaget han marknadsför CBD för, så är det inte någon gigant. Antagligen en person som sitter med ett lager i sin bostad och postar ut. Ingen rycker heller på ögonbrynen om ett Cannabis-företag beblandar sig med en ansiktstatuerad brottsling. Det ser redan dåligt ut med cannabis hos gemene man.
Med tanke på att Carl-Fredrik är den kriminelle skithög han är, så ser vi idag att samarbeten på hans
jättedåliga podcast lyser med sin frånvaro. Det är där pengarna tjänas om man har en podd, inte på streamsen. Jag är glad över att det säkerligen är tråden som jag startade, som gjorde att samarbetet han hade på gång till podden som han hintade om förra året, inte blev av. Där redogjordes det grundligt för hans notoriska plagierande. Så alla potentiella samarbetspartner förstår att man ska hålla sig på långt avstånd. Det ska inte löna sig att åka snålskjuts, det är min fasta ståndpunkt.
Kanske bäst att byta namn på podden, Rask? Att din
jättedåliga podcast är en plagiatpodd kommer nå varenda företag som får för sig att marknadsföra sig i dina avsnitt.