2024-08-03, 10:03
Medlem
Mittpunkts avatar
Jag förstår inte grejen liksom med dom här två sexklippen som varit ute sedan januari, februari och mars. Rask säger själv att inte Chrippa har släppt dom men att dom har funnits. Varför är då Chrippa så hemsk för och varför är Therese så ledsen?

Om jag ligger med min fru, vi filmar och klippen hamnar på näten, det är mitt fel och ingen annans fel. Jag kan inte skuldbelägga någon annan för att jag slarvar med saker och ting. Det är bara tugga i sig och gå vidare.
Citera
2024-08-03, 10:07
Medlem
Caaarl-Fredrik vill ingenting annat än att knullfilmerna ska försvinna, ändå sitter han och "promotar" dessa indirekt på sin egen Instagram (och skapar naturligtvis ännu mer intresse). Vilken jubelidiot!
Citera
2024-08-03, 10:14
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
T, det går fortfarande att skilja sig och byta efternamn och flytta till en annan stad så att du slipper förknippas med den här dåren. Du kan säkert polisanmäla honom så att du får pengar till att betala av skulderna som han lovat men inte gjort slag i. Han har dragit ner dig och barskrapat dig ekonomiskt, socialt och känslomässigt. Han är en vandrande Pinocchio-docka som aldrig kommer bli en riktig människa. Det kommer inte bli bättre.
Citera
2024-08-03, 10:19
Fan vilka äckliga oskulder ni är som kommenterar en kvinnas underliv på detdär sjukt vidriga sättet. Det är totalt omöjligt att bedöma om den är slapp eller inte när ni inte provkört den era jävla oskulder. Rask töjer ju ut den brutalt och pullar henne sjukt hårt ser inte ett dugg skönt ut stackars kvinna. Tycker den ser väldigt fin ut så det inte ser ut som att hon har fött tre barn eftersom absolut noll tecken på eventuella förlossningsskador syns, den är hel och oförstörd. För facto har jag hört att vissa kvinnor kan bli tightare i underlivet efter att ha klämt ut ungar, den drar ihop sig. Det är olika de där.
Låt bli Therese i detta genom att strö mer salt i såren än vad de redan är. Fyfan så jag lider med henne..stackars kvinna hon förtjänar en man som har det gott ställt och som inte utnyttjar henne på hennes bekostnad.
Senast redigerad av Kvalster69 2024-08-03 kl. 10:21.
Citera
2024-08-03, 10:22
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
..stackars kvinna hon förtjänar en man som har det gott ställt.

Varför och på vilket sätt "förtjänar" hon det mer exakt?
Citera
2024-08-03, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Varför och på vilket sätt "förtjänar" hon det mer exakt?

Varför inte? Hon kämpar för fan dagligen mer än de flesta för sina barn och familj. Hon är inte den smartaste kvinnan men hon har ett gott hjärta. Så säg mig, varför skulle hon inte förtjäna bättre? Einstein.
Citera
2024-08-03, 10:50
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Fan vilka äckliga oskulder ni är som kommenterar en kvinnas underliv på detdär sjukt vidriga sättet. Det är totalt omöjligt att bedöma om den är slapp eller inte när ni inte provkört den era jävla oskulder. Rask töjer ju ut den brutalt och pullar henne sjukt hårt ser inte ett dugg skönt ut stackars kvinna. Tycker den ser väldigt fin ut så det inte ser ut som att hon har fött tre barn eftersom absolut noll tecken på eventuella förlossningsskador syns, den är hel och oförstörd. För facto har jag hört att vissa kvinnor kan bli tightare i underlivet efter att ha klämt ut ungar, den drar ihop sig. Det är olika de där.
Låt bli Therese i detta genom att strö mer salt i såren än vad de redan är. Fyfan så jag lider med henne..stackars kvinna hon förtjänar en man som har det gott ställt och som inte utnyttjar henne på hennes bekostnad.

Snarare en bunt med incels som endast sett ett kvinnligt underliv via någon suspekt porrsida..
Citera
2024-08-03, 10:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Varför inte? Hon kämpar för fan dagligen mer än de flesta för sina barn och familj. Hon är inte den smartaste kvinnan men hon har ett gott hjärta. Så säg mig, varför skulle hon inte förtjäna bättre? Einstein.
Hur gör hon det?
På vilket sätt? Vad är det hon gör som de flesta inte gör för sina barn?
Citera
2024-08-03, 10:57
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Hon kämpar för fan dagligen mer än de flesta för sina barn och familj.

O fan du. Ja uppfattningen om det där beror väl lite på vad man har för kvinnor runt sig och i sin bekantskapskrets så det uttalandet säger mer om dig.

Hon har satt TRE barn till världen med....ja.

Hon har, antingen själv eller låtit honom, satt sig i rejäla skulder.

Hon bryter inte upp. Säger inte till sin så kallade man att "Nu är det fan nog, logga ut för gott och skaffa dig ett jobb eller försvinn inom 24h". Inte ens när hennes underliv blir utfläkt på nätet och verbalt dissekerat av kreti och pleti.

Hon låter sina barn bli utsatta för CFARs ytterligt toxiska närvaro och pissiga inflytande och bo i en möglig skolåda år efter år. Och nu bli "kända" i skolan för sina porrföräldrar.

Är detta vad du kallar en mamma som kämpar mer än de flesta så tycker jag du ska se över din tillvaro ärligt talat.
Citera
2024-08-03, 11:23
Medlem
Citat:

Berätta mer om hur hon kämpar. Vad är den här kampen? Att sätta ungarna på blå tåget varje dag så att de får se samma gata varje dag? Det tåget går ut till ett bad vet du, inte en enda vlogg från det badet under sommaren, de åker ut och vänder för att bränna 1.5h.

Barnen kan inte ens spela bangolf utan att vilja slå ihjäl varandra, det har ingenting med npf att göra som hon försöker antyda, det har med deras oerhört slappa attityd till den sortens beteende, deras mobil/sociala medier -beroende. Hon vloggade om att de skulle ut i skogen en dag, de vände efter hon såg att det var högt gräs, hela planen gick i stöpet, barnen fick promenera tillbaka hem. Hon sitter konstant och klagar i sina videos på att hon inte vet vad de ska hitta på, att det är varmt ute, att barnen är stökiga etc etc, ingenting positivt.

Ingen picnic med bara lilla tjejen? Ingen vlog där hon bakar med ngn av ungarna, ingen vlog där de är ute och njuter på riktigt av kuststaden de bor i, exempelvis tar skärgårdstrafiken till en ö och badar.

I varje vlogg frågar hon efter tips om vad de kan hitta på, hennes hjärndöda följare ger henne tips, i nästa vlogg tar hon blå tåget igen, ett gratiståg, för att sitta och tjata om hur fint och mysigt trosa är.

Jag har inget emot Therese alls faktiskt, men hon kämpar inte särskilt mkt, hon förlikar sig bara med skiten de lever i.

Och Rask, han lever sitt eget parallella liv i den här familjen, där han hela tiden trycker på att han är en familjefar etc etc. Han kan ju inte ens montera ihop en cykel, han lägger ut en porrfilm på nätet där han beter sig ganska vidrigt mot sin fru, där hans tatuering identifierar han direkt, han skickar sedan en ny film till chrippa (som har legat ute i 6mån)och beskyller chrippa för att läcka den.

Om någon annan har laddat upp den filmen på webbsidan, varför skulle Rask själv länka till den videon?
Senast redigerad av Trosacrew 2024-08-03 kl. 11:44.
Citera
2024-08-03, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Rask kids följer ju säkert både hans och chrippa youtube kanal. Barn runt omkring de också. Kul att komma tillbaka efter sommarlovet med detta på tapeten.

Som tur har rask sett till att de kan hantera sina känslor genom att slåss, blir säkert jättebra. Det är ju som ett recept för att det ska skita sig.

Antingen har farsan eller rask läckt dessa videos. Att folk ens frågar vem runt honom det kan vara, rask umgås knappt med någon utanför familjen. Inte många att välja bland.

Som många andra i tråden säger så hade Tessan mått bäst av att lämna rask för länge sen. Vilken jävla bajsmacka han har lagat henne. Skulder, förtal och nu detta. Rask får leka Tommy lee i kojande det går först. Att han ens skickar klippet till chrippa talar om hur störd rask är.

Väl sammanfattat. Det kommer att nå en punkt där det går upp för alla att Baronens lekande på Youtube innebar att han försummade sin familj och sina barn. Kanske inte för Baronen själv, han är alldeles för störd för att ha den självinsikten och ta ansvar. Men för alla andra kommer det bli tydligt.

Än är det inte försent, man kan rädda det som räddas kan. Astrid är ett litet barn, Walther verkar inte ha spårat helt och hållet ännu. Eddie däremot, han tror jag är så traumatiserad av uppväxten med narcissist-pappan som är sjukligt besatt av kameran. Förhoppningsvis tar Carl-Fredrik sitt förnuft till fånga, och lägger ned alla sina kanaler omedelbart och slutar exponera familjen. Då kan det lugna sig. Men eftersom Carl-Fredrik saknar förnuft så inser man att det inte kommer ske. För har man förnuft sprider man inte ytterligare porrklipp till ens värsta fiende, bara för att man vill bevisa att man VISST HAR EN STOR KUK!

VILKEN PAPPA GÖR DET HÄR!?
Citera
2024-08-03, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Kommer Rask analysera sin sexvideo?🤣😂
Epic! 😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto