2023-09-07, 12:27
Medlem
Wooqiprwos avatar
Det roliga är att baronen kan bocka av i stort sett alla punkter för att få en narcissism-diagnos. Han brukar påpeka att han inte känner sig avundsjuk på andra människor när den här frågan kommer på tal, men samtidigt pratar han alltid i termer som "Varför ska inte jag få när han får" osv, vilket jag tycker är ett tecken på avundsjuka samt att han anser sig vara berättigad saker (överlägsenhet). Han är faktiskt käpprätt urusel på att ta kritik, han fäktar som en dåre och måste besvara varenda kommentar och kritiken är inte värd någonting eftersom den kommer från "anonyma hatare". Han kan inte ta ett vanligt jobb för han är en businessman och det som är absolut viktigast är hur han själv framstår och ser ut, blir han av med ett klädesplagg så ägnar han en hel dag åt att efterlysa ett ersättningsplagg. Behöver jag fortsätta?

Han skulle behöva behandling för sin narcissism istället för "psykisk ohälsa".

Det här skulle man kunna göra varje dag - Dvs gå upp på en scen inför tusentals hysteriskt skrikande människor. Social fobi? Narcissism? You tell me.
Citera
2023-09-07, 12:41
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Det roliga är att baronen kan bocka av i stort sett alla punkter för att få en narcissism-diagnos. Han brukar påpeka att han inte känner sig avundsjuk på andra människor när den här frågan kommer på tal, men samtidigt pratar han alltid i termer som "Varför ska inte jag få när han får" osv, vilket jag tycker är ett tecken på avundsjuka samt att han anser sig vara berättigad saker (överlägsenhet). Han är faktiskt käpprätt urusel på att ta kritik, han fäktar som en dåre och måste besvara varenda kommentar och kritiken är inte värd någonting eftersom den kommer från "anonyma hatare". Han kan inte ta ett vanligt jobb för han är en businessman och det som är absolut viktigast är hur han själv framstår och ser ut, blir han av med ett klädesplagg så ägnar han en hel dag åt att efterlysa ett ersättningsplagg. Behöver jag fortsätta?

Det här skulle man kunna göra varje dag - Dvs gå upp på en scen inför tusentals hysteriskt skrikande människor. Social fobi? Narcissism? You tell me.
Givetvis 100% narcissist.

Enligt Rask själv så har han konstaterad GAD, adhd och möjligtvis autism som sin stora idol Jockeboooi. Självkännedom är inte hans starka sida
Citera
2023-09-07, 14:25
https://streamable.com/ty2o98
En dag i CarlFredriks liv.
Han har rullat ur sängen och förflyttat sig till bilen.
Kämpa...

Fan vad hans öron är vidriga🤢
Citera
2023-09-07, 14:39
Medlem
Jesusmarychains avatar
Snyggt att han gått ner i vikt ändå, det får man ge honom. Även om jag tycker hans ansikte funkar bättre med en tyngre hydda.
Citera
2023-09-07, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Snyggt att han gått ner i vikt ändå, det får man ge honom. Även om jag tycker hans ansikte funkar bättre med en tyngre hydda.

metylfenidat = viktras.
Citera
2023-09-07, 15:37
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/ty2o98
En dag i CarlFredriks liv.
Han har rullat ur sängen och förflyttat sig till bilen.
Kämpa...

Fan vad hans öron är vidriga🤢

All rock han gillar låter likadan. Inte för att det är någon jättedålig musik, men han borde bredda sig lite i sitt lyssnande. Men säg för fan ingenting till honom för då går han i försvar om att han måste upptäcka saker själv.
Citera
2023-09-07, 17:02
Medlem
Citat:

Hur vet DU om att han blir avundsjuk?! Du GISSAR endast!!!

Sen JAAAAAAA OK hur många gånger ska ni nämna narcisisst???!!!! Att gräset är grönt är lika glasklart dom att Rask är en narcissist!? VARFÖR ens skriva det när det är uppenbart?!!!!
Citera
2023-09-07, 17:18
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Hur vet DU om att han blir avundsjuk?! Du GISSAR endast!!!

Sen JAAAAAAA OK hur många gånger ska ni nämna narcisisst???!!!! Att gräset är grönt är lika glasklart dom att Rask är en narcissist!? VARFÖR ens skriva det när det är uppenbart?!!!!

Läs det fetmarkerade är du snäll.

Sen ska du ha en sak klar för dig och det är att jag skriver vad fan jag vill, tycker jag det är intressant att diskutera hans narcissism så gör jag det.

Du verkar tycka det är fint med versaler och jag tycker det är sjukt störande, men du får ju skriva med det om du vill. Capish??
Citera
2023-09-07, 17:23
Medlem
7hhhs avatar
Rask låter fan döende i sin senaste video.
Citera
2023-09-07, 17:34
Medlem
Citat:
Läs det fetmarkerade är du snäll.

Sen ska du ha en sak klar för dig och det är att jag skriver vad fan jag vill, tycker jag det är intressant att diskutera hans narcissism så gör jag det.

Du verkar tycka det är fint med versaler och jag tycker det är sjukt störande, men du får ju skriva med det om du vill. Capish??

Du har aldrig frågat mig att inte göra det? Capish?!

Du disskuterar sällan hans narcissism, su skriver enbart att han är det. Vilket varenda en vet redan om! Men ja ok.
Citera
2023-09-07, 17:42
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Du har aldrig frågat mig att inte göra det? Capish?!

Du disskuterar sällan hans narcissism, su skriver enbart att han är det. Vilket varenda en vet redan om! Men ja ok.

Varför skulle jag göra det? Du skriver väl hur fan du vill likväl som att jag skriver om vad jag vill.

Så man får inte diskutera saker som är uppenbara för dig?

Jag tycker inte om när andra ska diktera vad som får skrivas om och vad som inte får skrivas om.

Sen kan du ju börja med att försöka läsa och försöka förstå innebörd och kontext i det folk skriver innan du bara käftar emot likt en obstinat tonåring.
Citera
2023-09-07, 17:49
Medlem
Citat:
Varför skulle jag göra det? Du skriver väl hur fan du vill likväl som att jag skriver om vad jag vill.

Så man får inte diskutera saker som är uppenbara för dig?

Jag tycker inte om när andra ska diktera vad som får skrivas om och vad som inte får skrivas om.

Sen kan du ju börja med att försöka läsa och försöka förstå innebörd och kontext i det folk skriver innan du bara käftar emot likt en obstinat tonåring.

Tydligen störde det dig men ok!
Jag säger ingenting om vad man får och inte får, men det blir ingen bra diskussion! Jag kan påbörja en själv som är faktabaserad och inget hittepå!

Redan som barn har det blivit som Rask är men ingen gjorde något åt det. Bör man inte skylla mycket på hans föräldrar och släkt, lärare osv också då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in