2024-07-06, 12:50
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djurgardstomten
Rekommenderar denna video som lördagsunderhållning.

"Jag är inte socialt skygg, jag är inte arbetsskygg utan jag är jävligt driven"

EDIT: länk kan vara bra:
https://old.bitchute.com/video/FH80QI8Q9VrF/

Guldet börjar runt 21:00

En karta ångestdämpande och flasksprit kan nog ta bort denna pinsamma upplevelse….

Vad hette det företaget han och hans bror eller vem de nu var, som framställde en helt egen unik Cbd olja??
Senast redigerad av Crabby88 2024-07-06 kl. 13:27.
Citera
2024-07-06, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
En karta ångestdämpande och flasksprit kan nog ta bort denna pinsamma upplevelse….

Vad hette det företaget han och hans bror eller vem de nu var, som framställde en helt egen unik Cbd olja??

Han pratar om det i videon. "Plantinum". Helt egen unik är att dra det lite långt. Liksom hans skönhetsmärke så var det ju bara att han beställde hem det från en annan butik och sedan satte sin egen etikett på det.

Det var så jävla underhållande när Rask pratade om sin beauty-line, som han höjde till skyarna, som att han var så innovativ. "Jag tyckte marknaden var mättad på manliga dofter som Oak wood, så jag tog fram dofter som Söt apelsin och Citrongräs", när det enda han gjorde var att han beställde hem en låda med alla dofter som företaget i UK hade inne. Sedan försökte han framställa det som att det var genomtänkt. Jag minns även hans skryt om hur bra det gick, där han ständigt uppdaterade på Instagram om hur mycket som såldes och filmade sig själv nere vid lådan med alla kuvert han skulle skicka iväg.

Exempel: https://www.youtube.com/watch?v=Bsa3aJ7WOHk

Det roliga var att man kunde följa hur mycket han sålde, eftersom det framgick via hemsidan. Om man bara klickade att man ville köpa 100 av varje produkt han hade inne så korrigerade sedan sidan efter hur många som fanns kvar. Så det stod att man kunde köpa endast 50 av hans söt apelsin. Gjorde man så dag för dag kunde man följa hur många produkter som gick ut, och det var för någon tusenlapp i veckan när det gick som bäst.
Citera
2024-07-06, 13:39
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Han pratar om det i videon. "Plantinum". Helt egen unik är att dra det lite långt. Liksom hans skönhetsmärke så var det ju bara att han beställde hem det från en annan butik och sedan satte sin egen etikett på det.

Det var så jävla underhållande när Rask pratade om sin beauty-line, som han höjde till skyarna, som att han var så innovativ. "Jag tyckte marknaden var mättad på manliga dofter som Oak wood, så jag tog fram dofter som Söt apelsin och Citrongräs", när det enda han gjorde var att han beställde hem en låda med alla dofter som företaget i UK hade inne. Sedan försökte han framställa det som att det var genomtänkt. Jag minns även hans skryt om hur bra det gick, där han ständigt uppdaterade på Instagram om hur mycket som såldes och filmade sig själv nere vid lådan med alla kuvert han skulle skicka iväg.

Det roliga var att man kunde följa hur mycket han sålde, eftersom det framgick via hemsidan. Om man bara klickade att man ville köpa 100 av varje produkt han hade inne så korrigerade sedan sidan efter hur många som fanns kvar. Så det stod att man kunde köpa endast 50 av hans söt apelsin. Gjorde man så dag för dag kunde man följa hur många produkter som gick ut, och det var för någon tusenlapp i veckan när det gick som bäst.

Hahahaha detta gjorde mig gott. Tack för en fin text ❤️
Citera
2024-07-06, 13:41
Medlem
Citat:
En riktig goding måste jag säga. Innehåller tydliga exempel på hur verklighetsfrånvänd Carl-Fredrik är, samt hur mycket han ser ned på vanliga knegare. Det är stora planer, han har marknadsföringen klar, det kommer att fungera, han ska ta fram en egen parfym, och om några år ser han framför sig att han bor i ett mansion.

"Slutar se Youtube som mitt jobb", ja så nu "börjar jag se den här webbutiken som mitt jobb", fast han inte har någon aning om det kommer generera tillräckligt med pengar. Men allt handlar förstås om att Youtube aldrig varit hans jobb, han "ser det som sitt jobb". Han leker att han är en framgångsrik Youtuber och sedan får han pengar av farfar även om det inte går runt. Därför kan han även börja se sin webbutik som sitt jobb redan på stadiet där han bara börjat fundera över den. Det spelar ingen roll om den går runt, han har alltid farfar att luta sig tillbaka på.

Att vara känd som ett drägg som leker med bajs och förtalar folk i Youtube-videor, och ändå ha självförtroende i att han ska ta fram ett eget varumärke för skönhet, med sitt eget face i loggan, som kommer flyga alltså. Han är så jävla skruvad...

Hur går det med arvet nu?

Har han smällt alla pengarna och/eller betalat frun skulder?
Citera
2024-07-06, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink

Det är svårt att sia om, men de har ju nyligen sålt stugan, försäljningspriset var 900 000 tror jag. Det borde ju innebära att Baronen har en del pengar. Sedan har de ju en lägenhet som inte är såld än. Senast någon kollade så hade Therese fortfarande ett skuldsaldo hos kronofogden, så han har inte hållit vad han lovat än i alla fall.

När kommer Baronens video om Chrippa förövrigt? Han sa att den skulle komma igår, men än har inget publicerats. Har han fegat ur eller?
Citera
2024-07-06, 13:46
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:

Nä han var enligt skatteverket, skuldfri hos dom. Däremot hade han 2 ärenden som var på väg dit, varv en på 1600 kr.

Men Tessan var skyldig 283k plus där var 86k till på väg in. Sen sa han i liven Engstedt någon frontat honom 10 gånger om han skulle betala.

Svaret med lite vagt. Han menade på att det var någon som inte allmänheten hade med att göra. Men hennes skulder skulle betalas när lägenheten var såld .
Citera
2024-07-06, 13:52
Medlem
Citat:
Nä han var enligt skatteverket, skuldfri hos dom. Däremot hade han 2 ärenden som var på väg dit, varv en på 1600 kr.

Men Tessan var skyldig 283k plus där var 86k till på väg in. Sen sa han i liven Engstedt någon frontat honom 10 gånger om han skulle betala.

Svaret med lite vagt. Han menade på att det var någon som inte allmänheten hade med att göra. Men hennes skulder skulle betalas när lägenheten var såld .

Och lägenheten blir såld när de hystat ut pappan? För han bor väl där?
Han lär inte betala sin frus skulder, han inser nog att det är för riskabelt, med tanke på att det blir lättare för henne att dra.

Finns det nån bra grej rask har gjort någonsin?
Nåt pyttepyttelitet bara?

Eller dödar jag tråden nu 😂
Citera
2024-07-06, 13:54
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Och lägenheten blir såld när de hystat ut pappan? För han bor väl där?
Han lär inte betala sin frus skulder, han inser nog att det är för riskabelt, med tanke på att det blir lättare för henne att dra.

Finns det nån bra grej rask har gjort någonsin?
Nåt pyttepyttelitet bara?

Eller dödar jag tråden nu 😂

Nä du dödar mig inte tråden.
Det var en jävligt bra retorisk fråga som kommer gå till historian 😂😂
Citera
2024-07-06, 13:55
Medlem
Citat:
Det är svårt att sia om, men de har ju nyligen sålt stugan, försäljningspriset var 900 000 tror jag. Det borde ju innebära att Baronen har en del pengar. Sedan har de ju en lägenhet som inte är såld än. Senast någon kollade så hade Therese fortfarande ett skuldsaldo hos kronofogden, så han har inte hållit vad han lovat än i alla fall.

När kommer Baronens video om Chrippa förövrigt? Han sa att den skulle komma igår, men än har inget publicerats. Har han fegat ur eller?

Han verkar skjuta på det till en framtid som aldrig kommer.
Theres kommer aldrig få sina skulder betalda.
Att hon inte bara drar.
Citera
2024-07-06, 13:59
Medlem
Citat:

Först var det till hussten, sen var det när stugan var såld, nu är det när lägenheten är såld. Det känns som att Carl-Fredrik skjuter och skjuter på det han har lovat. Sedan börjar han gnälla om att "folk inte har med det att göra". Nej, det är sant. Men det är faktiskt han som går ut på sin kanal och torgför det i videor. Det är ingen som behöver veta att Rask har ett arv på väg in, än mindre att han har för avsikt att betala av sin frus skulder med delar av det. Det är någonting han berättar själv för tusentals människor, det är inte så märkligt att folk har frågor om det också.

Det hela är bara så jävla märkligt. Folk får ärva hela tiden, det är det som händer när ens närstående dör. Men nästan ingen går ut och pratar om det i videor som ses av flera tusen. Inse Rask, att du behöver inte vara "kändis", det är ingen naturlag på att du ska vara en offentlig person. Det är så fruktansvärt jävla konstigt att du sitter i videor och pratar om din frus skulder och din farfars bortgång. Du och din familj är inte Familjen Wahlgren. Ingen hade rotat i det där om inte du själv delgav det på dina sociala medier.

Citat:
Att hon inte bara drar.

Jag får också känslan av det. När det gick upp för Baronen att inte mycket kommer bli över om han betalar 300 000 av Thereses skulder så försöker han snärja sig ur det åtagandet. De kommer aldrig ta sig ur den där skokartongen.
Citera
2024-07-06, 14:05
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Att hon inte bara drar.

Hur ska hon få en lägenhet med en kvarts miljon hos fogden , och jag misstänker att där är ett gäng fordringsägare som också vill ha sitt .

Hon är fast där. Han har förstört hennes liv så han kan få leva sitt.
Citera
2024-07-06, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Haha, här har vi en video där infiltratör-baronen tar sig an Micke magmys.

"Varför är det ingen som gör något åt detta? Jag är den enda!!"

https://youtu.be/TVfR8sNSRDo?si=sMxp_EZD2vVfPme8
Ironin i att rask klagar på att förståndshandikappade får en plattform. "Helig ko" att vara mongo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in