Citat:
Ursprungligen postat av
Kickassfarsan
Hörde ett roligt rykte från värlsmetropolen Trosa, flera grannar har tydligen klagat till värden att Rask sitter och skriker i bilen när det ska vara tyst mellan husen.
Hans egen utsago om att han har väldigt bra kontakt med grannarna verkar vara långt ifrån sanningen.
Troligtvis vill värden bli av med Rask, misskötsamheten av lägenheten och ev vattenskada i köket mottogs inte särskilt väl.
Varför skulle han dessutom betalat in flera hyror i förväg? Dummaste jag hört, han behöver uppenbarligen en god man som sköter det ekonomiska.
Skulle inte förvåna mig om det stämmer. Carl-Fredrik har för lite självinsikt för att förstå att han är lite av ett original på byn. Det förstår väl alla att ingen vettig människa i det där samhället betraktar Carl-Fredrik som en respektabel invånare i kommunen. Det måste småfnissas friskt när man går förbi uppfarten och hör hur den förvuxna jättebebisen sitter och gapar och skriker för sig själv inne i bilen.
Rask får det att låta som att hela kommunens invånare är positivt inställda till honom, ja, rentav hela Sverige utöver ett fåtal hatare som sitter i hans tråd. Bara för att några föräldrar låter barnen springa och leka hemma hos Baronen. Ja, en förälder kanske inte hindrar sitt barn från att leka med sina kompisar som de tycker om, det bevisar inte att man respekterar Carl-Fredriks livsstil och det han gör på Youtube. Dessutom har de ju en morsa som är sympatisk. Något säger mig att det främst är Therese som sköter kontakten med andra föräldrar.
Självklart är det tusentals människor som anser att Carl-Fredrik är en knäppgök, och garanterat en hög procentandel av Trosas befolkning hör till den skaran. Sedan att vi här i tråden är mer aktiva genom att följa dåren är en sak. Men det visar sig alltid när Carl-Fredrik syns på någon annan kanal, som exempelvis Odiffat eller Chrille, att väldigt många betraktar honom som en jubelidiot. Bara för att man inte är aktiv i att skriva i tråden betyder inte det att man tycker om Carl-Fredrik, och man lämnar inte dislikes på hans videor av den enkla anledningen att man inte kollar.