2023-07-14, 17:10
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Den är 90 minuter lång. Vet du ungefär när?

Han skulle behöva lägga in sig själv för sitt mobilberoende, hans missbruk är så pass allvarligt att det påverkar hans dagliga liv med barn och familj. Ett jobb skulle han aldrig kunna hålla, tänk dig Bajsbaronen sitta där på jobbet och köra live, ta bilder på sig, kolla insta, han skulle få kicken innan lunch.

Nej inte på rak arm, men jag skulle tippa på sista tredjedelen.
Citera
2023-07-14, 17:28
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Nej inte på rak arm, men jag skulle tippa på sista tredjedelen.
Dom nämner Rask som en "död algoritm" lol. 1:12:40

1:19:50 Diskuteras Rask AI bilder, gissar att dessa föreställer han själv i olika fula poser, ståendes mot väggen med ett ben uppe osv. Cringestuk

Varför blir Rask aldrig inbjuden till några poddar? Skulle garva sönder om äggskallen dök upp i en podd.

Nu räknar jag inte med Dorrans sympatiinbjudning till svtpodden.
Citera
2023-07-14, 17:32
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:

1:19:50 Diskuteras Rask AI bilder, gissar att dessa föreställer han själv i olika fula poser, ståendes mot väggen med ett ben uppe osv. Cringestuk

Varför blir Rask aldrig inbjuden till några poddar? Skulle garva sönder om äggskallen dök upp i en podd.

Han är ju slut som "artist".

Anmärkningsvärt att Jocke och Anjo fortfarande vill förknippas med Baronen, men de kanske tycker synd om honom.
Citera
2023-07-14, 18:09
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Han är ju slut som "artist".

Anmärkningsvärt att Jocke och Anjo fortfarande vill förknippas med Baronen, men de kanske tycker synd om honom.
Gissar att dom framförallt tycker synd om Barnen han försummar genom sin egoistiska dröm att bli kändis.

Jag antar att man kan tycka synd om Rask på samma sätt som man tycker synd om en trebent hungrig gatuhund som kommer haltandes, en bra jämförelse som beskriver framgången i hans karriär.
Citera
2023-07-14, 18:12
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Gissar att dom framförallt tycker synd om Barnen han försummar genom sin egoistiska dröm att bli kändis.

Jag antar att man kan tycka synd om Rask på samma sätt som man tycker synd om en trebent hungrig gatuhund som kommer haltandes, en bra jämförelse som beskriver framgången i hans karriär.

Han kan ju få vara med som laughing stock också, vem vet.
Citera
2023-07-14, 19:41
Medlem
Kickassfarsans avatar
En timmes lång fredagsbanger, dags att dra den avlidne L.B i smutsen igen (RIP).

Någon som hunnit se?

En första tanke: hur många cm mäter Rask runt överarmarna? Jag har sett 12 åringar med mer muskler på armarna.
Senast redigerad av Kickassfarsan 2023-07-14 kl. 19:47.
Citera
2023-07-14, 19:52
Avstängd
Intressant video än sålänge. Är på minut 15.
Citera
2023-07-14, 20:24
Avstängd
Rask visste om att hans farsa var påverkad under den där videon men valde att inte ta upp det.. Fredrik kom även påverkad till sjukhuset första dagen så det blev ett jävla liv i korridorerna mellan han o Rask.
Citera
2023-07-14, 21:18
Medlem
Borka88s avatar
Citat:

Ja det är lite småkomiskt att se hur dom skruvar på sig när han kommer upp i samtalet, Anjo har tidigare försökt med uppgiften att förklara för den allvetande skräphögen att hans kanal är död. Det var därför den "såldes" och i kampen med sin egen grandiosa självbild, oförstånd, översittarpersonlighet och att skriva ut följare antal på Insta, gjorde att han åter är i etern med just den kanalen med många återtåg. Mr.Myrsjöproductions AB tuffar på med skygglappar större än innan på grund av viktnedgång täcker dom nu, hela ansiktet på Cobbelpot.

Blev Rask inbjuden till någon Podd i SVT? är det den som han sitter längst fram, jag tittade inte hela är han uppe på scenen ellr medverkar förut med sin uppsyn och försinspelat trams?

Jag kan även med säkerhet säga att sedan hans medverkan i Trosapodden eller vad den hette har han var rätt avskräckt för det tänker jag. Han är ju livrädd för "live event" där syns det vem han är så tydligt och det vet han. sen att han i dagsläget är så jävla canceld är det slutgiltiga svaret, han är på den nivån att det enda innehåll han kan bidra med till en podd är just i att bli ifrågasatt för sitt tidigare beteende.

Till sist: "There seems to be some confusion. My name is Carl Fredrik Alexander Rask. Many of you, no doubt, will have heard of me. Some of you, clearly, have not. For those poor, ignorant souls, I offer illumination. I am not a man to be trifled with. No. I am powerful. I am vicious. I'm King of Stekabajskorv."
Citera
2023-07-14, 21:27
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
En timmes lång fredagsbanger, dags att dra den avlidne L.B i smutsen igen (RIP).

Någon som hunnit se?

En första tanke: hur många cm mäter Rask runt överarmarna? Jag har sett 12 åringar med mer muskler på armarna.
Oj
Försvarstal och självförhärligande. Han är en ny människa som "vi" inte känner...han har ändrat ståndpunkt och så vidare...

Självklart säger han emot sig själv och visar i vanlig ordning att han är samma skithög som han alltid varit.

Någon ifrågasätter hans uppväxt, om inte socialen blev inkopplade, men han har haft många trygga vuxna omkring sig och fått fira födelsedagar och högtider osv...
Eh, vad hände med hans maskrosbarnshistoria?

Han snackar om arvet och att farsan minsann skrivit på och att det är farfars vilja...
Citera
2023-07-14, 21:29
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Ja det är lite småkomiskt att se hur dom skruvar på sig när han kommer upp i samtalet, Anjo har tidigare försökt med uppgiften att förklara för den allvetande skräphögen att hans kanal är död. Det var därför den "såldes" och i kampen med sin egen grandiosa självbild, oförstånd, översittarpersonlighet och att skriva ut följare antal på Insta, gjorde att han åter är i etern med just den kanalen med många återtåg. Mr.Myrsjöproductions AB tuffar på med skygglappar större än innan på grund av viktnedgång täcker dom nu, hela ansiktet på Cobbelpot.

Blev Rask inbjuden till någon Podd i SVT? är det den som han sitter längst fram, jag tittade inte hela är han uppe på scenen ellr medverkar förut med sin uppsyn och försinspelat trams?

Jag kan även med säkerhet säga att sedan hans medverkan i Trosapodden eller vad den hette har han var rätt avskräckt för det tänker jag. Han är ju livrädd för "live event" där syns det vem han är så tydligt och det vet han. sen att han i dagsläget är så jävla canceld är det slutgiltiga svaret, han är på den nivån att det enda innehåll han kan bidra med till en podd är just i att bli ifrågasatt för sitt tidigare beteende.

Till sist: "There seems to be some confusion. My name is Carl Fredrik Alexander Rask. Many of you, no doubt, will have heard of me. Some of you, clearly, have not. For those poor, ignorant souls, I offer illumination. I am not a man to be trifled with. No. I am powerful. I am vicious. I'm King of Stekabajskorv."
Christian och Doris blev inbjudna att köra litepodd hos svt, dom tyckte som vanligt synd om Rask och bjöd in honom, han fick rollen att sitta i städskrubben bakom scenen för att läsa upp frågorna.

Inte ens det lyckades han med utan var tvungen att gå off script för att få strålkastarljuset på sig själv genom olika fula könsord som han tyckte livade upp stämningen på detta familjeevent...

SVT var redan innan detta tveksamma att släppa in Baronkatastrofen men han är numera efter detta spektakel banned for liv i alla deras lokaler.
Citera
2023-07-14, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Lägg även märke till hans rosa loafers, 07:40 från slottet..
Den offentliga utsatthet som Alex utsätter sina barn för, är misshandel.
Han värnar inte om sina barns bästa. Han söker uppmärksamhet och utnyttjar sina barn i den jakten.
Hur många gånger har inte Alex fått dödshot mot sig , sin fru och sina barn? Patroner, kulor, vattenpistoler...
(Även om det är han själv som iscensatt och fabriserat det hela)
Borde han inte inse att han borde lägga av med exponeringsvideorna om han är så rädd för sitt och familjens liv?
Svar nej, eftersom det aldrig fanns några riktiga hotbilder.
Allt är skapat av Alex själv.
Tänk hur många gånger han utnyttjat polis, rättsväsende och ambulans för content?
Det är vidrigt.

Du har då rätt i din text, Rask söker & skapar uppmärksamhet genom sin familj, myndigheter, rättsväsendet.. Narcissister fungerar på det sättet han suger ur all energi ur sina barn, Tessan är redan totalt tom i skallen pga grismunnens beteende...
Sen har token sina 3% riktiga fans socialfallen & förtidspensionerade människor med psykisk sjuka diagnoser... Dom ser token som en styrka då dom ser sig själva i idioten...

När så han kört hela registret med allt från familjen till myndigheter, får inte den responsen han sökte...
Då kommer det bölvideos & Jesus har hälsat på idioten han är frälst..

Grisen är så fruktansvärt skadad som människa, finns inget som kan rädda honom... Men samhället kan rädda människor i hans närhet, genom att låda in idioten på något boende!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in