Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Dom nämner Rask som en "död algoritm" lol. 1:12:40
1:19:50 Diskuteras Rask AI bilder, gissar att dessa föreställer han själv i olika fula poser, ståendes mot väggen med ett ben uppe osv. Cringestuk
Varför blir Rask aldrig inbjuden till några poddar? Skulle garva sönder om äggskallen dök upp i en podd.
Nu räknar jag inte med Dorrans sympatiinbjudning till svtpodden.
Ja det är lite småkomiskt att se hur dom skruvar på sig när han kommer upp i samtalet, Anjo har tidigare försökt med uppgiften att förklara för den allvetande skräphögen att hans kanal är död. Det var därför den "såldes" och i kampen med sin egen grandiosa självbild, oförstånd, översittarpersonlighet och att skriva ut följare antal på Insta, gjorde att han åter är i etern med just den kanalen med många återtåg. Mr.Myrsjöproductions AB tuffar på med skygglappar större än innan på grund av viktnedgång täcker dom nu, hela ansiktet på Cobbelpot.
Blev Rask inbjuden till någon Podd i SVT? är det den som han sitter längst fram, jag tittade inte hela är han uppe på scenen ellr medverkar förut med sin uppsyn och försinspelat trams?
Jag kan även med säkerhet säga att sedan hans medverkan i Trosapodden eller vad den hette har han var rätt avskräckt för det tänker jag. Han är ju livrädd för "live event" där syns det vem han är så tydligt och det vet han. sen att han i dagsläget är så jävla canceld är det slutgiltiga svaret, han är på den nivån att det enda innehåll han kan bidra med till en podd är just i att bli ifrågasatt för sitt tidigare beteende.
Till sist: "There seems to be some confusion. My name is Carl Fredrik Alexander Rask. Many of you, no doubt, will have heard of me. Some of you, clearly, have not. For those poor, ignorant souls, I offer illumination. I am not a man to be trifled with. No. I am powerful. I am vicious. I'm King of Stekabajskorv."