Citat:

Ursprungligen postat av 
knark-kungen

Precis så fungerar den svagsinnade narcissisten som hellre förstör oskyldiga människor liv istället för att gå till botten med sina personliga problem.
Nu har 1/3 av sommaren gått, har barnen fått göra något roligt ännu? Kanske man slagit på stort och köpt två räkmackor till båda barnen denna gång? Astrid är så liten att hon inte märker vad hon äter det är därför Rask köper ica basic hundmat till henne.

Det är synd om barnen helt enkelt. 
Kommer inte en meter utanför för trosas kommungräns. Tror ni dom fått bada i havet än ?
Eller dom är förvisade till en badhus. Fast å andra sidan kostar det ju pengar att gå in på ett badhus. Och några slantar på andra än sig själv lär ju knappast hägra inom det närmsta.
Tänk så glada barnen hade varit om dom kunde få uppleva något spännande denna sommaren. Och inte bara se sin extremt fula pappa med en reklam från häxans rengöringsmedel på sitt äggformade huvud samt hans andra totalt värdelösa och betydelselösa tatueringar.
Nä, bajsbaronen ska sluta förtrycka sin familj och ska ge fan i att förtala folk på sina lilla betydelselösa kanal.
Jag skrev detta 18:18. Så jag kan säga och göra precis vad jag vill, för universum ligger på min frekvens