2023-07-27, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Fast Micke MÅSTE hängas ut och se dålig ut eftersom Micke är sjuk i hela huvudet och farlig för både kvinnor och barn.

Anders Eklund är också lindrigt förståndshandikappad. Hade du inte önskat att han hade hamnat under luppen hos några troll som hade kunnat påvisa vad han egentligen satt och runkade åt? Nu hände inte det. Istället dog Engla...

Ja jo, fast Anders Eklund var en återfallsförbrytare som börjat sin sexualbrottskarriär redan i typ 20-årsåldern. Han började med att lukta på tjejernas trosor i omklädningsrummet och stegrade upp till att blotta sig för att sedermera börja våldta och tillslut mörda. Han var hela tiden ute i samhället, han rörde sig där människor fanns. Mikael har suttit i decennier och runkat i en lägenhet. Hade han haft riktiga våldstendenser så hade de visat sig vid det här laget, det är så det brukar fungera. Det är därför vi haft sådant som straffrabatter för unga förbrytare. En våldsbenägen person är som mest benägen att begå våldsdåd mellan 18-25 år. Har inte Micke huggit någon i magen vid det laget då så lär han inte debutera vid 40 års ålder. Det är väl kanske det som hans vårdare och personalen på kommunen vet om, att han säger såna saker men det är inget som kommer att hända på riktigt?
Citera
2023-07-27, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nu är CP-cirkusen igång.
Vad fan är det här för video?? Han sitter och besvarar trollkommentarer och halva videon går åt en Glimrande Sir att äääga alla trollen. "Här har vi en till kommentar från en anonym användare"
Citera
2023-07-27, 20:59
Medlem
Lakkajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Vad fan är det här för video?? Han sitter och besvarar trollkommentarer och halva videon går åt en Glimrande Sir att äääga alla trollen. "Här har vi en till kommentar från en anonym användare"
Han pratar 5% om Magmys Micke och använder honom som clickbait.
Citera
2023-07-27, 21:01
Medlem
Citat:

Narcissisten blir, tvärtemot vad han säger, väldigt kränkt av kritiska kommentarer och hat. För det får honom att känna sig otillräcklig, varpå hans självförtroende får sig en törn. Genom att ta upp hatkommentarerna kallar han på sina flying monkeys, som, som ett brev på posten, kommer skriva kommentarer om att "hatarna är misslyckade, du är fan kuuuuuung", så hans självförtroende höjs tillfälligt. Det är anledningen.
Citera
2023-07-27, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lakkajen
Han pratar 5% om Magmys Micke och använder honom som clickbait.

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Narcissisten blir, tvärtemot vad han säger, väldigt kränkt av kritiska kommentarer och hat. För det får honom att känna sig otillräcklig, varpå hans självförtroende får sig en törn. Genom att ta upp hatkommentarerna kallar han på sina flying monkeys, som, som ett brev på posten, kommer skriva kommentarer om att "hatarna är misslyckade, du är fan kuuuuuung", så hans självförtroende höjs tillfälligt. Det är anledningen.
Han går verkligen all-in på rollen som hemmafru. Han har maxade specs, engagerar sig till och med i gossiping och jaga likes.
Citera
2023-07-27, 21:06
Citat:
Däremot hade jag förväntat mig någon form av aktion mot Micke från kommunen, exempelvis att han inte skulle få så fria tyglar att sitta och anordna Skypedejtingtävlingar hipp som happ. Ta ifrån muppen nätkabeln.

Haha, att ha såna problem med att en isolerad mupp arrangerar en efterbliven fantasitävling som INGEN nånsin på allvar kommer att delta i? Du är patetisk, skaffa dig ett liv för fan.

Citat:
Jag har heller aldrig varit en del av den grupp som kallar sig Leverantörskompaniet. Kompaniet är i sig naturligtvis inte ett företag men det är en grupp av troll och där är jag inte medlem, även om jag utmålats som "säkerhetsansvarig" på en lapp över den så kallade företagsstrukturen som något troll skickat hem till Micke. Alltihop är bluff och båg. Jag har alltid arbetat ensam.

Den raden från dig liksom.
Mr "Jag-är-för-smart-för-att-arbeta" kallar att anonymt trakassera en förståndshandikappad för sitt arbete. Och är så stolt över det att det dryper från skärmen. Detta är så bra.

Citat:
Vad som skiljer är att jag inte anser att det finns ett skäl att härja med Rask eftersom hans barn blir lidande av det. När ni ger er på Rask är det skillnad från att ge sig på Micke eftersom det finns tre barn med i bilden.

Han, till skillnad från Micke, har oskyldiga barn som blir lidande.

Än Mickes stackars mamma och pappa då? Och syskonbarn? Tänker du på dom när du "arbetar"?

Din dumma j-a dubbelnugge. Spyr på dig.
Citera
2023-07-27, 21:07
Medlem
Citat:
MOTORLÄGRET!!!111

Micke kastades ut från sitt älskade motorläger eftersom han var inne i tjejernas omklädningsrum med sin kamera i syfte att filma runkfilmer.

Fråga Addeboi.

Det är absolut inget krav att man måste vara en aktiv del av sitt lokalsamhälle för att bli ett skruvat pervo. Tvärtom är det sådana som suttit hemma i femton år som plötsligt ballar ur och tar sig rätten att få det man anser sig ha rätt till. Och Micke anser att han har rätt till magmys, till en partner, till ett harem, till en Jocke-och-Jonna-villa, till tjejer som jobbar som polis och väktare som kan skydda honom mot troll som... ja, typ jag.

Sant. Våldsdårar brukar vara som mest aktiva när de är unga men det finns exempel på late bloomers. Anders Eklund var 33. Dennis Rader var också över 30 när han var som mest aktiv.

Visst är Mikael äcklig, jag håller med dig. Men jag köper inte att han är farlig. Det känns mest som något du använder för att rättfärdiga ditt drev mot honom. Anders Eklund dömdes till sitt första fängelsestraff år 1994, vilket var en våldtäkt. Antagligen hade han begått andra saker innan han fick sin första dom. Samma med Rader, det var inte som att han började när han var över 30. Han begick sina första mord också i sena 20-årsåldern, och sedan blev det värre. Sedan är det inte som att det är deras våldsdebuter bara för att de mördade först då. Har Mikael en historia av att plåga djur som barn, och andra våldsdåd mot personer? Då kan jag köpa ditt resonemang om att han är en tickande bomb. Tills dess är han bara en tragisk filur som sitter hemma och runkar kuken i förbannelse hemma på kammaren.
Citera
2023-07-27, 21:41
Bannlyst
Rasks senaste video är för fan samma sörja som han sagt i alla dom andra videosarna? Öppningen av den här säsongens turné är fan episk!
Citera
2023-07-27, 22:03
Medlem
mrtowlies avatar
Som vanligt en skapas en massa skenheliga vitriddare när de har känt till magmysmicke i 5 minuter. De brukar snabbt ändra åsikt när de bemödat sig att gräva lite djupare i objektet. De kan ju börja med att besöka kanalen Michael knight.

Här är alltså en psykiskt störd person som ägnar hela sin vakna tid, år efter år, efter att jaga tjejer på nätet och ventilera sina sexualsadistiska fantasier i vad han tror är slutna rum. Om inte det är en farlig tickande bomb så vad fan är det.

Rask är den mest skenheliga av dem alla. Att han postar en video där han pratar om magkukmunken är absurt. Det är min åsikt om Rask här i Rask-tråden, att han postar en video och är en fjant. Så att jag håller mig till ämnet ordentligt.
Senast redigerad av mrtowlie 2023-07-27 kl. 22:06.
Citera
2023-07-27, 22:03
Medlem
knark-kungens avatar
Älskar detta, rövhatten svarar på haters från fb-tråden i modern tappning. Fast nu skriker inte yogabaronen, han mediterar och snortar krossade damppiller istället.

Säg mig, varför jobbar inte Rask på lss boende med all sin kunskap?
Citera
2023-07-27, 22:21
Citat:
Rasks senaste video är för fan samma sörja som han sagt i alla dom andra videosarna? Öppningen av den här säsongens turné är fan episk!
Allt som laddas upp på youtube får kommenteras och kan inte bli till förtal, enligt Carlfredrik.
Bra, då säger vi så.
Han påpekar många gånger att han känner sig snygg och han vet att hatten är för stor, det beror på att han har gått ner så mycket i vikt...

Alexander har lärt sig att tänka efter och postar inget utan att rådfråga sina kollegor, banjo och jocke...
Senast redigerad av Mumsbulle 2023-07-27 kl. 22:30.
Citera
2023-07-27, 22:45
Medlem
Addebooii88s avatar
Men den stora frågan återstår, gör rask videos för att mjölka visningar och pengar eller för att han vill mickes bästa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in