2023-07-01, 16:52
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/H2MfHcDqpXU

Här försäger han sig, gällande Ulf och skadeståndet.
Han vill ha bevisvpå att han lurat Ulf, tja...han säger emot sig själv, dessutom finns 1a och 2:a samt 3:e filmen om bitcoinbaronen att se, det är ocker på hööög nivå.
Rask måste känna sig jävligt bäst...

Utöver allt annat måst jag inflika att han verkligen är sämst på att städa. Sprayar som en idiot i lådorna, gnor med frottéhandduk som han sedan kastar över axeln.

Rask, frotté lämpar sig inte i köket!
Citera
2023-07-01, 16:57
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Utöver allt annat måst jag inflika att han verkligen är sämst på att städa. Sprayar som en idiot i lådorna, gnor med frottéhandduk som han sedan kastar över axeln.

Säkert samma handduk han använder som underlägg när barnen äter, gör sin beefjerky eller torkar sig i arslet med.

För att haft en "städfirma" finns det många invändningar när det kommer till hans städteknik.
Citera
2023-07-01, 17:02
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Säkert samma handduk han använder som underlägg när barnen äter, gör sin beefjerky eller torkar sig i arslet med.

För att haft en "städfirma" finns det många invändningar när det kommer till hans städteknik.

Tror bakterierna letar sig in djupt i de där badlakanen. Dessutom behöver de tvättas hela tiden i 90 grader.

En trasa är väl bara att koka om den blir ofräsch. Matlagningsytor är fräschast att torka av med lite papper.
Citera
2023-07-01, 17:03
Medlem
Maskotens avatar
Citat:

Fin kommentar, det är så fint att vissa fortfarande tror på Rask och att han kan bättra sig, men jag måste ändå påpeka faktum och det är: Självklart vet Rask inte hur man städar, han gör det bara i kameran så att han har något som helst att peka på när folk ifrågasätter hans vardag. Varför jobbar du inte Rask? "För att jag mår dåligt, men jag städar iallafall 2 gånger per dag, storstäd, kolla den här videon, jag sprayar ju för fan Ajax i lådan, det är obestridliga bevis för att jag är en hyvens karl som jobbar hårdare än dom flesta"

För övrigt så hörde jag Rask nyss säga att anledningen till att han inte kan jobba är för att han inte är extrovärt. Fattar inte Rask att över 50% av befolkningen inte är extroverta? Rask verkar tro att ett jobb och en karriär bara handlar om att förflytta försörjningsansvaret från T till arbetsgivare, medan Rask får behålla bekvämligheten. Men så är det inte. Rask, du ska skatta dig jävligt lycklig som ens har en partner. Nu när jag skrev denna mening så blev jag tvingad till att tänka till, hur FAN kan T stanna kvar hos Rask? Och jag kom då på att T har ju otroliga skulder samt 3 barn, så där har vi anledningen. Fyfan Rask, om du bara skaffat ett jobb när vi sa till dig så skulle T stanna hos dig pga kärleken, inte pga bidragen. Som Rask brukar säga: Hur kan han stå när han helt saknar ryggrad? Jag mår fan dåligt av att titta på Rask, han får mig att vilja gå utomhus och motionera eller vad fan som helst, bara jag inte gör någonting alls som Rask också gör. Fullständigt WT. Att barnen gömmer sig i garderoben och skäms ögonen ur sig pga sin far gör mig också så ledsen i hjärtat. Till och med Lennart Bladhs barn skämdes mindre över sin far än vad Rasks ungar gör. Kan inte vara roligt att gå till skolan och få höra från killgänget att dom såg gårdagens video där Rask har nagellack på sig och pratar om att steka bajskorvar och hur han somnade när någon som inte var hans fru - barnens mamma - sög av honom.

SOCIALEN, KOM OCH TA BARNEN!
VALFRI INCEL MED PENGAR, KOM OCH TA T!!
PSYKAKUTEN, KOM OCH TA ALEX!!!
Citera
2023-07-01, 17:09
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Tror bakterierna letar sig in djupt i de där badlakanen. Dessutom behöver de tvättas hela tiden i 90 grader.

En trasa är väl bara att koka om den blir ofräsch. Matlagningsytor är fräschast att torka av med lite papper.
Att använda en handduk som trasa i köket har jag aldrig sett någon förutom Rask göra.

I övrigt håller jag med dig, jag kör också mycket hushållspapper i köket.

Hans kompetensbrist när det kommer till städning kan mycket väl ha något att göra med det faktum att han är sjuk 25 gånger per år. Han borde gå en kurs i kökshygien. Hans mamma har uppenbarligen inte lärt honom det heller.
Citera
2023-07-01, 17:15
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Fin kommentar, det är så fint att vissa fortfarande tror på Rask och att han kan bättra sig, men jag måste ändå påpeka faktum och det är: Självklart vet Rask inte hur man städar, han gör det bara i kameran så att han har något som helst att peka på när folk ifrågasätter hans vardag. Varför jobbar du inte Rask? "För att jag mår dåligt, men jag städar iallafall 2 gånger per dag, storstäd, kolla den här videon, jag sprayar ju för fan Ajax i lådan, det är obestridliga bevis för att jag är en hyvens karl som jobbar hårdare än dom flesta"

För övrigt så hörde jag Rask nyss säga att anledningen till att han inte kan jobba är för att han inte är extrovärt. Fattar inte Rask att över 50% av befolkningen inte är extroverta? Rask verkar tro att ett jobb och en karriär bara handlar om att förflytta försörjningsansvaret från T till arbetsgivare, medan Rask får behålla bekvämligheten. Men så är det inte. Rask, du ska skatta dig jävligt lycklig som ens har en partner. Nu när jag skrev denna mening så blev jag tvingad till att tänka till, hur FAN kan T stanna kvar hos Rask? Och jag kom då på att T har ju otroliga skulder samt 3 barn, så där har vi anledningen. Fyfan Rask, om du bara skaffat ett jobb när vi sa till dig så skulle T stanna hos dig pga kärleken, inte pga bidragen. Som Rask brukar säga: Hur kan han stå när han helt saknar ryggrad? Jag mår fan dåligt av att titta på Rask, han får mig att vilja gå utomhus och motionera eller vad fan som helst, bara jag inte gör någonting alls som Rask också gör. Fullständigt WT. Att barnen gömmer sig i garderoben och skäms ögonen ur sig pga sin far gör mig också så ledsen i hjärtat. Till och med Lennart Bladhs barn skämdes mindre över sin far än vad Rasks ungar gör. Kan inte vara roligt att gå till skolan och få höra från killgänget att dom såg gårdagens video där Rask har nagellack på sig och pratar om att steka bajskorvar och hur han somnade när någon som inte var hans fru - barnens mamma - sög av honom.

SOCIALEN, KOM OCH TA BARNEN!
VALFRI INCEL MED PENGAR, KOM OCH TA T!!
PSYKAKUTEN, KOM OCH TA ALEX!!!

Haha jag tror absolut inte att han kommer sluta använda frotté. Är fullt medveten om att han inte kan ta till sig tips utifrån, dock ska han ha skit för så mycket som möjligt och det är mycket roligare för en själv att se narcissisten fäkta för kung och fosterland för att upprätthålla den bild han vill visa av sig själv.

Exakt! Rask anser sig stå över arbetsmarknaden och att han ska syssla med mer meningsfulla saker än att slava under en chef. Nu fick han det inte att flyga med sina influencerplaner så då gick han in i imagen av en "klassisk hemmafru". Det spelar ingen roll vad familjen behöver utan det viktigaste är hans egna täckmantlar för att själv framstå i bra dager, det är så lätt att se igenom.
Citera
2023-07-01, 17:26
Medlem
Wooqiprwos avatar
Jag tror det som hände med Rasks neuropsykiatriska utredning, där han skulle utreda om han hade exempelvis ADHD eller ADD, var att terapeuten insåg att Rask var narcissist efter 15 minuter och sedan ville inte Rask fortsätta utredningen.
Citera
2023-07-01, 17:31
Medlem
Citat:
Jag tror det som hände med Rasks neuropsykiatriska utredning, där han skulle utreda om han hade exempelvis ADHD eller ADD, var att terapeuten insåg att Rask var narcissist efter 15 minuter och sedan ville inte Rask fortsätta utredningen.

Hur länge sedan var detta? Kan man övht få diagnos så sbabbt? Hur lång är väntetiden?
Citera
2023-07-01, 17:32
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Hur länge sedan var detta? Kan man övht få diagnos så sbabbt? Hur lång är väntetiden?

Nej han har ju inte fått någon diagnos. Detta är min teori till varför.
Citera
2023-07-01, 17:36
Medlem
Citat:
Nej han har ju inte fått någon diagnos. Detta är min teori till varför.

Måste först veta när och hur lång väntetiden är innan vi kan spekulera varför, eller hur?
Citera
2023-07-01, 17:39
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Utredningen skulle självklart vara klar för över ett år sedan men enligt Rask tar en utredning 3-5 år Efter det tror han alla har glömt bort det.

En utbildad person ser att Rask är narcissist redan innan han hunnit sätta sig ner på stolen, rolig video som länkade där han var övertygad om att han hade gad, adhd och aspberger

Tufft när man inte får den diagnos man vill ha.
Citera
2023-07-01, 18:02
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Måste först veta när och hur lång väntetiden är innan vi kan spekulera varför, eller hur?

Oavsett vad så har han med största sannolikhet varit på ett bedömningssamtal där utbildad personal med lätthet skulle märka att de har att göra med en narcissist.

Så det här med väntetid etc behövs inte för att jag ska få spekulera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in