2023-08-18, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nu har TeamOdiffats klipp om att de köper Baronens gamla skrothög om de får 50 000 likes fått över 50 000 likes. Nu ska de köpa in bilen, och förhoppningsvis göra några väldigt underhållande videor. Förhoppningsvis med en massa roliga referenser till AMG-mannen.

Carl-Fredrik sa någonstans att han hoppas att de köper in den och att han vill vara med i en video om de köper den. Om ni ser det, gör inte det är ni snälla. Låt inte Skithögen försöka äga den här grejen.
Kan du skicka länk till den. Jag hittar inte
Citera
2023-08-18, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Kan du skicka länk till den. Jag hittar inte

https://www.tiktok.com/search?q=team...=1692005759237

Rubrik: "50 k likes och vi köper bilen som legat längst ute på Blocket."
Citera
2023-08-19, 00:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Så tvärsäker som att jag gick in och läste socialtjänstlagen och normen för ekonomiskt bistånd! Dom är gifta och hennes lön vilket man ser på Skatteverket och det extremt lilla Carl Fredrik taxerar enligt Skatteverket plus swishar hit och dit gör att dom har varit och är över den gräns som det krävs att man ligger under för att ens kunna fundera på att söka ekonomiskt bistånd!
Förstår du då hur jag kan vara tvärsäker på det?
Nej jag förstår hur du tänker - men inte hur du kan känna dig tvärsäker.
Tack för att du redogjorde för din utgångspunkt.
Citera
2023-08-19, 00:30
Medlem
knark-kungens avatar
Ingen ny musik på g?

Om han ska slå igenom och bli känd så är troligtvis musiken hans största chans, han har gjort några riktigt bra låtar, den här klassikern bla.

https://youtu.be/NxCinYD6RjI
Citera
2023-08-19, 00:32
Medlem
micro113s avatar
Jag tror inte att Fredrik Rask kommer motsäga bodelningen som ger hans söner rätten till arvet.
Fredrik har mycket omtanke om sina barn och sina barnbarn framförallt och han vill att de har det bra - precis som Alf alltid ville.
Om de håller sin del av avtalet och löser Fredriks skulder så kommer han inte begära mer än så-

Det många glömmer på Flashback är att det faktiskt är Fredriks barn och barnbarn man pratar om. Han vill dem väl - och det är hans utgångspunkt.
Citera
2023-08-19, 01:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror inte att Fredrik Rask kommer motsäga bodelningen som ger hans söner rätten till arvet.
Fredrik har mycket omtanke om sina barn och sina barnbarn framförallt och han vill att de har det bra - precis som Alf alltid ville.
Om de håller sin del av avtalet och löser Fredriks skulder så kommer han inte begära mer än så-

Det många glömmer på Flashback är att det faktiskt är Fredriks barn och barnbarn man pratar om. Han vill dem väl - och det är hans utgångspunkt.
Ja vi får väl se när den dagen kommer. En sån handling indikerar en enorm empatisk förmåga, synd för Bajsbaronen så tog han efter sin sinnessjuka morsa istället för Freddan.

Hur mår Fredrik nu för tiden, håller han sig i skinnet?

Sist jag såg honom var i en video strax efter att Alf gått bort, då såg han sjuk och flöddrad ut. Har han kvar jobbet? Han måste väl börja närma sig pensionsålder.
Citera
2023-08-19, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://www.tiktok.com/search?q=team...=1692005759237

Rubrik: "50 k likes och vi köper bilen som legat längst ute på Blocket."
Tackar, jag var på youtube och sökte.
Citera
2023-08-19, 03:28
https://youtu.be/ZZwlxEXcL7k

Rask hade storslagna programidéér, Rasks smutstvätt
🙄😬
Citera
2023-08-19, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

🙄😬
Så han tänkte leka Jerry Springer och påstod att han var den första som någonsin haft den idén?
Citera
2023-08-19, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Så tvärsäker som att jag gick in och läste socialtjänstlagen och normen för ekonomiskt bistånd! Dom är gifta och hennes lön vilket man ser på Skatteverket och det extremt lilla Carl Fredrik taxerar enligt Skatteverket plus swishar hit och dit gör att dom har varit och är över den gräns som det krävs att man ligger under för att ens kunna fundera på att söka ekonomiskt bistånd!
Förstår du då hur jag kan vara tvärsäker på det?

Du kollade väl upp allt det efteråt, därav det sena svaret. ”Tvätsäker” men har 0 koll?
Citera
2023-08-19, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

🙄😬

Hade kunnat bli bra, folk hade garanterat tittat. Men det faller på Carl-Fredriks oförmåga att följa upp saker. Han ska hitta gäster, förbereda med dem, planera och boka in möten, organisera, rigga upp, genomföra. Det är en stor och tidskrävande process, och det funkar inte för Carl-Fredrik. Allt han bestämmer sig för att göra rinner ut i sanden. Han ska plugga upp sina betyg, men slutar efter någon månad. Han ska göra diverse olika serier på sin kanal, han gör ett par avsnitt och lägger ner. Han ska skaffa sig arbete och försörjning, men han slutar efter någon dag. Allt som kräver någon form av ansträngning avbryter han, oftast innan han ens hunnit börja. För det ger ett större och snabbare dopaminpåslag att skrolla igenom sociala medier.

Det enda han kunnat hålla en röd tråd med under en längre tid, det är att filma när han sitter och pratar om sig själv. Eftersom han är så uppslukad av sin egen person så behöver aldrig videor på det temat ta slut. 2015 börjar han, det är 2023 idag. Åtta år. Tänka sig om han bara kunde ha sitt huvud nere i något som han tar sig för. Om han bara kunde sjösätta sitt Jerry Springer-program och göra ett par avsnitt. Då kanske han hade kommit någonstans. Men han är fortfarande på samma plats som innan, han sitter framför kameran och pratar "jag, jag, jag" timme ut och timme in och färre och färre kollar.
Citera
2023-08-19, 13:30
Medlem
Kickassfarsans avatar
Har Rask gått ut med hur stort hans del av arvet kommer bli?

Chrippa snackar om en halv kanin. Kan det stämma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in