Citat:
Ursprungligen postat av
Cykelhjelm
Jag skiter i vad idioten vill. Barnen får komma ut och få det kul, vare sog en förälder vill eller inte. Tror inte många pappor vill gå till bollhav med deras barn, men gör det ändå för det är vad man gör.
Barnen får komma ut och ha det kul, ja. Det blev två aktiviteter i sommar. En heldag på Gripsholms slott där de fick titta på det roliga uppstoppade lejonet, och det blev glass efter. Den andra aktiviteten var ett par timmar på Grönan, oklart om det blev någon glass. Jag bryr mig inte heller, jag konstaterar bara att det är konstigt att pappan som tydligen leeeever för sina barn valde att stanna hemma under sommarens andra aktivitet, trots att han inte har någonting annat som drar. (Borträknat Instagram då, förstås). Sedan raka spåret hem till den trånga lägenheten och spela Fortnite
Nu ska vi inte vara såna. Sommaren är inte slut än, det kanske blir en tredje aktivitet i augusti för familjen? Bara någon annan lättar på lädret förstås. Carl-Fredrik har ju aktivt valt att inte gå och jobba en endaste dag under hela året, så förhoppningsvis kan någon annan lägga ut för honom.