Citat:
Ursprungligen postat av
Cachero
Jag har varken rövslickat eller pekat på något moraliskt övht. Tråden handlar om Rask, vi dissluterar väl ändå om honom? Men allt har en gräns. När ni för bara nån vecka sedan blandade in hans kids gick ni över gränsen.
Hata på Rask men ge fan i att snacka om hans oskyldiga barn.
Vi vet vad han ägnar sig åt. Tror du på allvar idiotfan hade lyckats sälja?! Han skulle bli rånad och lips över det. Skärp till dig nu för fan börjar bli pinsamt. 🤣
Jo, du är väldigt bra på att komma med pekpinnar och berätta vad man ska diskutera, att man inte ska snacka för man är inte bättre själv, samt är i allmänhet apologetisk till
Den Kriminelle Skithögen.
Vem har blandat in hans barn? Varför känner jag överhuvudtaget till att Rasken har barn, kan det vara så att Rasken har berättat för mig att han har en massa barn? Man måste inte delge allt om sig själv i videor på internet, så folk har en massa saker att spekulera kring.
Att sälja droger är inte svårt, det beror väl på vem man säljer till? Det bästa är att sälja till någon du vet inte kommer råna dig. De flesta knarkare är snälla och timida människor.