2022-09-25, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Jag har varken rövslickat eller pekat på något moraliskt övht. Tråden handlar om Rask, vi dissluterar väl ändå om honom? Men allt har en gräns. När ni för bara nån vecka sedan blandade in hans kids gick ni över gränsen.
Hata på Rask men ge fan i att snacka om hans oskyldiga barn.

Vi vet vad han ägnar sig åt. Tror du på allvar idiotfan hade lyckats sälja?! Han skulle bli rånad och lips över det. Skärp till dig nu för fan börjar bli pinsamt. 🤣

Jo, du är väldigt bra på att komma med pekpinnar och berätta vad man ska diskutera, att man inte ska snacka för man är inte bättre själv, samt är i allmänhet apologetisk till Den Kriminelle Skithögen.

Vem har blandat in hans barn? Varför känner jag överhuvudtaget till att Rasken har barn, kan det vara så att Rasken har berättat för mig att han har en massa barn? Man måste inte delge allt om sig själv i videor på internet, så folk har en massa saker att spekulera kring.

Att sälja droger är inte svårt, det beror väl på vem man säljer till? Det bästa är att sälja till någon du vet inte kommer råna dig. De flesta knarkare är snälla och timida människor.
Citera
2022-09-25, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Jag har varken rövslickat eller pekat på något moraliskt övht. Tråden handlar om Rask, vi dissluterar väl ändå om honom? Men allt har en gräns. När ni för bara nån vecka sedan blandade in hans kids gick ni över gränsen.
Hata på Rask men ge fan i att snacka om hans oskyldiga barn.

Vi vet vad han ägnar sig åt. Tror du på allvar idiotfan hade lyckats sälja?! Han skulle bli rånad och lips över det. Skärp till dig nu för fan börjar bli pinsamt. 🤣

Vem tror du att du är, du är noob i rasks värld så sätt dig ner i båten och stfu.
Citera
2022-09-25, 18:44
Medlem
Spirualitets-Baronen mår bra nuförtiden sänder gud positiva budskap via klockan är den tex. 11.11 så är det guds änglar som skickar positiv energi till baronen. Han är speciellt utvald att se dessa nummer och detta är en del av den spirituella resa han är på. Baronen hävdar att han är en helt annan människa idag, jag ställer mig tveksam. Borderline är ett hemskt tillstånd...synd bara att baronen själv inte inser det.
Citera
2022-09-25, 18:48
Medlem
FriendlyNo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Spirualitets-Baronen mår bra nuförtiden sänder gud positiva budskap via klockan är den tex. 11.11 så är det guds änglar som skickar positiv energi till baronen. Han är speciellt utvald att se dessa nummer och detta är en del av den spirituella resa han är på. Baronen hävdar att han är en helt annan människa idag, jag ställer mig tveksam. Borderline är ett hemskt tillstånd...synd bara att baronen själv inte inser det.
Jag förutspår (som så många andra) en Lenn*rt Bl*dh 2.0.

Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Alex är sig lik ser jag…
Inte följt Alex på ett tag, men såg hans vlogg idag. Hur har dom fortfarande inte löst lägenhetsproblemet?
Sover E i nya 3-sits soffan i pojkrummet? Eller har han fått förrådet på utsidan?
A har fått V rummet.
Sket det sig helt med jobbet som försäljare? (Ungefär där jag gav upp på praktikanten)

Kul att se att tråden fortfarande håller sig vid liv….. Ni är några tappra legender som ångar på!

// Fiskmasen7
Nämen, den legendariske Fiskmasen7!
Senast redigerad av FriendlyNo1 2022-09-25 kl. 19:30.
Citera
2022-09-25, 18:56
Medlem
Alex är sig lik ser jag…
Inte följt Alex på ett tag, men såg hans vlogg idag. Hur har dom fortfarande inte löst lägenhetsproblemet?
Sover E i nya 3-sits soffan i pojkrummet? Eller har han fått förrådet på utsidan?
A har fått V rummet.
Sket det sig helt med jobbet som försäljare? (Ungefär där jag gav upp på praktikanten)

Kul att se att tråden fortfarande håller sig vid liv….. Ni är några tappra legender som ångar på!

// Fiskmasen7
Citera
2022-09-26, 00:55
Medlem
Miys avatar
Med tanke på Baronens affärerdriv och överpriser är jag väldigt nyfiken på vad han tog för pris per tablett.
Citera
2022-09-26, 11:50
Hej Alexander

Ja, jag pratar direkt till dig nu Alexander Rask. Jag VET att du läser i den här tråden titt som tätt, även om du inte skriver några inlägg. Så jag vill att du lyssnar noga nu.

Ärligt talat, VAD FAN SYSSLAR DU MED???? Du är verkligen en skam för svenska folket. Du kostar oss skattebetalare tusentals kronor om året. Och vad får vi för det??? INTE ETT JÄVLA PISS!!! Du driver en medioker jävla skitkanal på Youtube som man får cancer av att bara kolla på. Vem fan vill titta på en lönnfet jävla gubbe som ligger i en fucking säng??? INGEN VILL SE SKITEN!!!! DU ÄR FUCKING SÄMST!!!! Och din jävla podd skall vi inte prata om. Här snackar vi verkligen om helvetet på jorden. Nu låter som en kåt jävla pedofil! Sluta med dessa jävla fasoner. Väx upp din lobotomerade haschtomte!

Nu är det dags att ta tag i ditt liv Alexander. Skaffa dig ett jävla jobb!!! Du påstår att du inte "klarar av ett vanligt jobb". Vilket är totalt skitsnack! Jag vill inte heller jobba, men jag gör det fan ändå. Skaffa dig åtminstone ett jobb för dina barns skull. Dina barn lever fan i misär. Är man pappa så får man göra vissa uppoffringar. Din pedofilpodd eller Youtubeknarkande kommer aldrig att ge dig några vettiga inkomster. Så, skriv in dig på Arbetsförmedlingen nu din late jävel. Och skyll fan inte på "psykisk ohälsa". Jag får psykisk ohälsa bara av att se dig, men jag knegar på ändå. Tack för ordet!

Hälsningar,
Martensite

Så, nu har jag avreagerat mig. Var bara tvungen att få ut all frustrationen jag känner när jag ser den här luffaren.
Citera
2022-09-26, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Hej Alexander

Ja, jag pratar direkt till dig nu Alexander Rask. Jag VET att du läser i den här tråden titt som tätt, även om du inte skriver några inlägg. Så jag vill att du lyssnar noga nu.

Ärligt talat, VAD FAN SYSSLAR DU MED???? Du är verkligen en skam för svenska folket. Du kostar oss skattebetalare tusentals kronor om året. Och vad får vi för det??? INTE ETT JÄVLA PISS!!! Du driver en medioker jävla skitkanal på Youtube som man får cancer av att bara kolla på. Vem fan vill titta på en lönnfet jävla gubbe som ligger i en fucking säng??? INGEN VILL SE SKITEN!!!! DU ÄR FUCKING SÄMST!!!! Och din jävla podd skall vi inte prata om. Här snackar vi verkligen om helvetet på jorden. Nu låter som en kåt jävla pedofil! Sluta med dessa jävla fasoner. Väx upp din lobotomerade haschtomte!

Nu är det dags att ta tag i ditt liv Alexander. Skaffa dig ett jävla jobb!!! Du påstår att du inte "klarar av ett vanligt jobb". Vilket är totalt skitsnack! Jag vill inte heller jobba, men jag gör det fan ändå. Skaffa dig åtminstone ett jobb för dina barns skull. Dina barn lever fan i misär. Är man pappa så får man göra vissa uppoffringar. Din pedofilpodd eller Youtubeknarkande kommer aldrig att ge dig några vettiga inkomster. Så, skriv in dig på Arbetsförmedlingen nu din late jävel. Och skyll fan inte på "psykisk ohälsa". Jag får psykisk ohälsa bara av att se dig, men jag knegar på ändå. Tack för ordet!

Hälsningar,
Martensite

Så, nu har jag avreagerat mig. Var bara tvungen att få ut all frustrationen jag känner när jag ser den här luffaren.

Varför då? Och varför skulle han när han inte ens ser anledningen till att göra det? Som att få en rökare att skuta röka fast den inte själv vill. Skippa snacket om att hans plikt är ta hand om barnen osv osv… Det gör han med hjälp av Alfs pengar osv. Han klarar sig pga hjälpen han får, vilket resulterar i att han fortsätter med sin kanal. Det är inte bara han som är problemet i det stora hela.
Citera
2022-09-26, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Hej Alexander

Hälsningar,
Martensite

Jag antar att du kastar sten i glashus hur har du tid en måndag förmiddag att skriva en sån text av skit? Jag har inget emot att några slantar av min skatt går till den familjen. Finns hundratals andra irriterande saker som skattepengar går åt. En svensk barnfamilj som tillsynes verkar bete sig är inte ett av dom.
Citera
2022-09-26, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hon verkar ha ärvt daddys immunförsvar, allergisk mot mygg i ett land som Sverige, vilken nitlott.

Det är att leka med elden, den personen som vågar sig nära Rasks dotter får vara beredd att bli ofrivillig statist i en 10 delar lång videoserie, jag tänker också att det kan bli svårt att hooka upp henne då hennes "sovrum" är en 1,5kvm liten plätt som ligger bredvid soffan I vardagsrummet och det är där kickass ligger och softar halva dygnet. (Ja dom kommer bo kvar om 15 år).
Undrar också hur förskolepersonalen såg att det var en mygga som bet henne mitt på ljusa dagen.
Jag tror farsan rask har drämt till henne pga olydnad.
Även historian om kinapinnen i örat låter fabricerat , var nog en lavett sonen åkte på.
Senast redigerad av razerdayzer 2022-09-26 kl. 16:55.
Citera
2022-09-26, 19:02
Medlem
Wooqiprwos avatar
Fan vad påflugen Rask var på ungen som kom hem(håller inte reda på vem som är vem av dem). Ungen ville ju inte kramas eller att han skulle rufsa i håret hela tiden, det såg man ju tydligt. Det hela verkade lite påtvingat framför kameran tycker jag.
Citera
2022-09-26, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Fan vad påflugen Rask var på ungen som kom hem(håller inte reda på vem som är vem av dem). Ungen ville ju inte kramas eller att han skulle rufsa i håret hela tiden, det såg man ju tydligt. Det hela verkade lite påtvingat framför kameran tycker jag.

Ja det var E som kom hem, honom hade jag inte sett på ett år varken på hans insta eller youtubevideos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in