Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Precis som du säger är Carl-Fredrik inte mycket bättre själv. En tragisk figur som använder sina egna sorger för ekonomisk vinning. Men Carl-Fredrik projicerar alltid sina värsta sidor på andra. Skulle inte förvåna mig om han gjorde videon som ett led av att det diskuterades vilken kriminell skithög han är i tråden igår. Projektionen är ju en försvarsmekanism. För att stå ut med sig själv och sitt smutsiga rykte måste han peka på någon annan som enligt honom är värre.
Hela hans kanal under det senaste året har varit en enda stor projektion. Allt det handlat om är hur Lokal är precis som Rask var förr, trots att alla som kan se längre än näsan räcker ser att de är av samma skrot och korn idag. Rask saknar helt och hållet självinsikt och hans enda sätt han tycker att han kan skydda sig på är att tillskriva sina dåliga sidor på andra.
Alexanders eventuella uppvaknande kommer inte vara nådigt, den dag det kommer.
Insikten om hur han har förstört livet för inte bara sin egna familj, utan även massor av okända försvarslösa människor, som han inte har något som helst att göra med, kommer träffa honom hårt och först då är det försent för gottgörelse.
Han har överhuvudtaget inte fått ett kännbart straff för sina brottsliga handlingar.
Inga personliga besök på plats hos frivården, utan hdmifrån, via datorn.
Skadestånd lurade han av en värnlös man och lögnerna om hur allt gick till finns bevarade, tack och lov och jag hoppas Ulfs familj orkaf och vågar anmäla.
Alexander löser sina brott med nya brott och sitter och gapar om att den är lika dum, titta, precis, men durå...
Alexander är besatt av att se bra ut och endast fasaden räknas.
Han är en bortskämd avundsjuk skithög som aldrig behövt stå för någonting.
"Anmäl mig då om ni tycker jag gör fel"
Jo, tjena, vem fan vill bli stalkad av spaghettimannen med alla prints och dm's?