Citat:

Ursprungligen postat av 
Mumsbulle

Oj
Försvarstal och självförhärligande. Han är en ny människa som "vi" inte känner...han har ändrat ståndpunkt  och så vidare...
Självklart säger han emot sig själv och visar i vanlig ordning att han är samma skithög som han alltid varit.
Någon ifrågasätter hans uppväxt, om inte socialen blev inkopplade, men han har haft många trygga vuxna omkring sig och fått fira födelsedagar och högtider osv...
Eh, vad hände med hans maskrosbarnshistoria?
Han snackar om arvet och att farsan minsann skrivit på och att det är farfars vilja...

Nya Rask, hur många gånger har vi inte hört den? Börjar bli en stående klassiker. 
Kommit otroligt långt i min personliga utveckling lol.. Behöver jag ens säga något här? 

Narcissister är fascinerande på så vis. Man kan ta dom red handen mitt i lögnen men dom kommer ta med sig den ner i graven. Tror lögnerna och självbedrägeriet sitter så djupt rotat i personligheten. 
1300 visningar på tre timmar, vilken tur att Carl bara gör youtube för skojs skull numera och inte för visningar.
Angående medicinen haha, sämsta lögnen, men hans iq 75 fans går säkert på den.
En mer spattig unge får man leta efter, förmodligen för pappa Rask stjäl sonens medicin. 
Vi vet att T äter, Rask har även sagt att grabben gör det, om hans adhd inte var självklar nog för någon härinne