2023-06-18, 08:56
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Tror ni att Therese är medveten om denna tråd?
Eller har hon blivit gaslightad så in i helvete att hon är helt omedveten om denna?
Är hon läskunnig?

Alla som är/ ser sig som någon form av *kändisar* är medvetna om detta forum.
Påstår dom annat ljuger dom.
Therese är lika puckad hon. Om inte mer ..
Tänk dig själv om du figurera i Sveriges största forum. Skulle du inte läsa?
Citera
2023-06-18, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Alla som är/ ser sig som någon form av *kändisar* är medvetna om detta forum.
Påstår dom annat ljuger dom.
Therese är lika puckad hon. Om inte mer ..
Tänk dig själv om du figurera i Sveriges största forum. Skulle du inte läsa?
Carl-Fredrik läser med all säkerhet, men det skulle inte förvåna mig om övriga familjemedlemmar har strängt förbud att läsa denna tråd beslutat av Mäster-Baronen.
Citera
2023-06-18, 09:17
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Carl-Fredrik läser med all säkerhet, men det skulle inte förvåna mig om övriga familjemedlemmar har strängt förbud att läsa denna tråd beslutat av Mäster-Baronen.

Barnen läser nog inte här. Men det kommer en dag då dom gör det
Om inte annat så har dom klasskamrater som gör det.
Jag skulle inte vilja byta med någon av dem.
Citera
2023-06-18, 09:25
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Detta är det bästa med just Flashback
Här kan dom inte stänga av eller rensa kommentarer som dom inte tycker passar.
Buhuuu.. Ni är bara fega anonyma säger dom.
Må så vara ..Men dom har själva valt att vara offentliga.
Citera
2023-06-18, 09:49
Medlem
Citat:
Tror ni att Therese är medveten om denna tråd?
Eller har hon blivit gaslightad så in i helvete att hon är helt omedveten om denna?
Är hon läskunnig?

Ja, hon är fullt medveten om tråden. Hon har läst, och mycket av kritiken håller hon garanterat med om innerst inne. Men det handlar troligen om gaslighting från Carl-Fredriks sida, som fått henne till en ställning där hon kommer försvara alla Skithögens tillkortakommanden. Hon är en flygande apa precis som alla runtikring narcissisten.

Saken är att det inte alltid varit på det sättet. Innan Therese satt fast så djupt med Carl-Fredrik, och han nyss börjat på Youtube, kunde man höra hur Carl-Fredrik pratade om att hon ville att han skulle ta ett vanligt jobb och hur hon tyckte att det inte var rätt att hon skulle försörja Carl-Fredrik på sin lön. Sedan kom 2018, och Baronen började snacka om att han tjänade mer än T gör på ett halvår på en månad, och han snackade mer eller mindre ner sin morsa och Therese och farfar för att de försökt pusha honom ut i arbetslivet. "Men jag visste att grindar jag på så kommer det här betala sig".

Jag tror för all del att Skithögen hade en del cash på fickan under 2018-19, mycket tack vare stora mängder obeskattad Swish. Så han kunde tuta i Therese att det gick bra. Carl-Fredrik är en bedragare uti fingerspetsarna, som ljuger för precis alla, och inte bara sina följare.

Så Carl-Fredrik kan försöka ljuga för någon annan om att Therese är helt fine med att han går hemma och dammsuger istället för att dra sitt strå till stacken till familjens ekonomi. Hon har inte alltid tyckt så, men den manipulativa dåren har ju fått henne att säga det, genom år av gnatande där han bankat in i hennes skalle att "Så här är det!"

Nu sedan 2020 har det ju dessutom varit syyynd om Carl-Fredrik, han har psyyykisk oooohälsa, och kan inte jobba. Man utgår ju inte ifrån att en som ska älska en så flagrant ska hålla på och ljuga och manipulera en. Så det är klart att Therese köper att Carl-Fredrik mår dåligt när han ber att bli inkörd till psykakuten för att han har ångest. Man räknar inte med att människor är så störda att de skulle göra en sådan sak för uppmärksamhet, i synnerhet inte någon man tror att man känner.

Carl-Fredrik är en väldigt, väldigt sjuk man.
Citera
2023-06-18, 11:12
Medlem
Citat:
Detta är det bästa med just Flashback
Här kan dom inte stänga av eller rensa kommentarer som dom inte tycker passar.
Buhuuu.. Ni är bara fega anonyma säger dom.
Må så vara ..Men dom har själva valt att vara offentliga.

Enda problemet med att vara anonym är när man orosanmäler, är ju som ett skämt.
Citera
2023-06-18, 11:16
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Enda problemet med att vara anonym är när man orosanmäler, är ju som ett skämt.

Ja det är ett skämt men många av anmälningarna brukar vara anonyma oavsett om man e *känd*
eller inte. Har själv råkat ut för det och jag är inte känd.

Och dom måste följa upp alla anmälningar. Om dom så är anonyma eller inte.
Du får inte reda på vem som anmält även om dom nu skrivit under med sitt namn.
Men sådant kan råka komma fram på annat sätt..

edit
Jag gillar inte heller folk som anmäler. Ska man nu anmäla
så ... Ja då ska det vara fog till det anser jag.
Nej.. Ursh för sådant. Sådana människor vill man inte ha med att göra.
Jag anser inte att barnen hos Rask far illa.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2023-06-18 kl. 11:41.
Citera
2023-06-18, 12:04
Nu försöker raskis äga att han gjort bort sig.. lägger upp ännu en bild på instagram med texten lila pyjamas💜
Citera
2023-06-18, 12:36
https://youtu.be/j7DV19EnApg
Crazypatric som även gjort en lustig video med Alexander i Trosor
https://youtube.com/shorts/0QQ2C7p2eU4?feature=share
Citera
2023-06-18, 13:01
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nu försöker raskis äga att han gjort bort sig.. lägger upp ännu en bild på instagram med texten lila pyjamas💜
Vadå, han har alltså gått runt med pyjamas utomhus och märker ingenting?

Dagcenter nivå
Citera
2023-06-18, 13:44
Medlem
Citat:
Ja det är ett skämt men många av anmälningarna brukar vara anonyma oavsett om man e *känd*
eller inte. Har själv råkat ut för det och jag är inte känd.

Och dom måste följa upp alla anmälningar. Om dom så är anonyma eller inte.
Du får inte reda på vem som anmält även om dom nu skrivit under med sitt namn.
Men sådant kan råka komma fram på annat sätt..

edit
Jag gillar inte heller folk som anmäler. Ska man nu anmäla
så ... Ja då ska det vara fog till det anser jag.
Nej.. Ursh för sådant. Sådana människor vill man inte ha med att göra.
Jag anser inte att barnen hos Rask far illa.

Nej, inte jag heller. Det ska finnas substans i anmälningarna, man ska inte okynnesanmäla för att man hatar fadern. Så Carl-Fredrik kan sluta med "Ni har anmält mina barn till socialen". Bara för att man tycker att barnens farsa är en förbannad clown betyder det inte att man aktivt ska hålla på och försöka göra livet surt för honom. Det är någon enstaka som anmält dåren, de flesta nöjer sig med att göra narr av Baronen på FB och i hans kommentarsfält.

Med det sagt ska jag säga att jag inte bryr mig nämnvärt när Carl-Fredrik råkar ut för skit. Det rör mig knappt ens i ryggen när Carl-Fredrik börjar måla ut sig själv som ett offer. Ett första steg för att kanske få en gnutta sympati vore att han inte gjorde världens grej av all skit han råkar ut för. Polissaker blir följetonger med videor, det filmas när det högläses ur socanmälningar, sjukhusbesök och familjemedlemmars bortgångar ska dras i långbänk i både poddar och videor, där Bajsmannen samtidigt annonserar ut Swishnummer. Ingenting är heligt för Baronen, allt är content som han tycker att han ska tjäna pengar på. Det framstår inte riktigt som att Carl-Fredrik tycker att det är jobbigt, snarare som möjligheter till att tjäna en hacka genom att anspela på människors sympati. Då får man ingen sympati av mig i alla fall.
Citera
2023-06-18, 14:01
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vadå, han har alltså gått runt med pyjamas utomhus och märker ingenting?

Dagcenter nivå
Ja, tur att vi kunde upplysa honom om det. Idag är det storstädning på gång...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in