2022-08-10, 19:42
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tycker han är något på spåret .. giljotin för snorren för våldtäktsmän. Man kan ju börja med honom då - men hänvisning till våldtäkten på hans sovande kompis. Våldtäkt är ju inte enbart när man stoppar snorren i någon utan föremål räknas också dit. .. Det var väl en dildo han körde upp i arslet på sin kompis om jag minns rätt?

Riktigt äckligt blir det ju när han svara på frågan om det finns en övre gräns för att bli hans fru .. Det gör det inte.
Det finns inte heller någon undre gräns för honom ... Kallas inte det pedofili??
Jo, det är raskis egna tankar.. att ens skämta på ett sånt sätt blir magstarkt och jättekonstigt i sammanhanget.
Våldtäkt-snoppgiljotin-peddofantasier😳🤷‍♂️
Citera
2022-08-10, 20:01
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Jag tycker han är något på spåret .. giljotin för snorren för våldtäktsmän. Man kan ju börja med honom då - men hänvisning till våldtäkten på hans sovande kompis. Våldtäkt är ju inte enbart när man stoppar snorren i någon utan föremål räknas också dit. .. Det var väl en dildo han körde upp i arslet på sin kompis om jag minns rätt?

Riktigt äckligt blir det ju när han svara på frågan om det finns en övre gräns för att bli hans fru .. Det gör det inte.
Det finns inte heller någon undre gräns för honom ... Kallas inte det pedofili??

Det är ju annorlunda när det gäller han själv. Sånt där är ju bara en galen historia i hans rockärm.

Oavsett hur allt har gått till så är det onormalt att killkompisar kör upp saker i arslet och sprutar ner varandra.

Men Rask hymlar väl bara med ögonen och pratar med mongoröst om man tycker detta.
Citera
2022-08-10, 20:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Det är ju annorlunda när det gäller han själv. Sånt där är ju bara en galen historia i hans rockärm.

Oavsett hur allt har gått till så är det onormalt att killkompisar kör upp saker i arslet och sprutar ner varandra.

Men Rask hymlar väl bara med ögonen och pratar med mongoröst om man tycker detta.
Jag kan bara upprepa vad jag sagt förr -- och det är inte min erfarenhet utan folk som gick i skolan med honom.

Han uppfattas som konstigt och äcklig. Han brukade sitta på rasterna och glo på tjejer som han sen strök sig mot.
Han blev lite mobbad på grund av sitt konstiga beteende och hur sjuk han försökte se ut ... Alla uppfattade honom som ett EMO med inga egentliga kompisar .. kanske en som flöt emellan normal och den konstiga killens uttryck.
Tjejerna gick till och med till kuratorn och ville ha bort honom eftersom han var äcklig och ingen tyckte hans försök till närhet var annat än äcklig.

Inte mina ord - utan ord från folk som gick i samma skola som honom.
Citera
2022-08-10, 20:47
Medlem
Citat:
Jag kan bara upprepa vad jag sagt förr -- och det är inte min erfarenhet utan folk som gick i skolan med honom.

Han uppfattas som konstigt och äcklig. Han brukade sitta på rasterna och glo på tjejer som han sen strök sig mot.
Han blev lite mobbad på grund av sitt konstiga beteende och hur sjuk han försökte se ut ... Alla uppfattade honom som ett EMO med inga egentliga kompisar .. kanske en som flöt emellan normal och den konstiga killens uttryck.
Tjejerna gick till och med till kuratorn och ville ha bort honom eftersom han var äcklig och ingen tyckte hans försök till närhet var annat än äcklig.

Du menar att han gick runt och strök sig mot brudarna, lite som en katt samtidigt som han kurrade?

Eller han kanske fräste?

Just det här med att stirra med en tom död blick är en typisk grej narcissister gör, dom är så inne i sitt stirrande att det kan ta dom flera sekunder efter ögonkontakt att komma på sig själva vad dom gör. Jag kan tänka mig att det var obehagligt för en tonårstjej när en 17 årig sminkande emorask stirrade sönder dom.
Citera
2022-08-10, 21:08
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Asså Baronen sitter ju uppenbart o ljuger i rättegången, på något sätt känns det som att Rask gör detta för o få känna sig som ett offer. Förra gången han var i rättegångssalen så var han tilltalad. Under rättegången pratar Rask som att han är en större youtuber än Jockiboi vilket är pinsamt. Att E inte får göra vissa saker i skolan för att det finns stora risker osv. Killen som hotar är helt klart utvecklingsstörd och ingen man ens behöver bry sig om, och framförallt inte öppna meddelanden i facebook som man inte ens behöver. Rask njuter när han får sitta o känna sig som ett offer, vi är återigen tillbaka i uppbyggnanden av egot. Cirkeln går runt runt runt, Rask är en förutsägbar person. Han har även stort kontrollbehov och känner sig underlägsen om han inte svarar.

Exakt. Han är inte alls rädd för hoten.. Men han måste få vara ett offer även om han tar pengar från en mamma till en unge som hämnas på mamman och sig själv.. Så är huvudsaken alltid att rask får vara ett offer som måste svara och kolla alla meddelanden istället för att blockera ungens nummer och facebookprofil.

Han har en vad jag kallar slavmentalitet som hittar på tävlingar för att vinna över andra trälar som när dom får för sig att den som säger sista ordet vinner tävlingen. Fett drygt att försöka snacka med sånt folk som förvandlar allt till en tävling för att visa sig vara bättre än andra.

Jag undviker sånt folk eftersom deras tävlingar repeteras för evigt. Allt är en tävling för dom.
Citera
2022-08-10, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Exakt. Han är inte alls rädd för hoten.. Men han måste få vara ett offer även om han tar pengar från en mamma till en unge som hämnas på mamman och sig själv.. Så är huvudsaken alltid att rask får vara ett offer som måste svara och kolla alla meddelanden istället för att blockera ungens nummer och facebookprofil.

Han har en vad jag kallar slavmentalitet som hittar på tävlingar för att vinna över andra trälar som när dom får för sig att den som säger sista ordet vinner tävlingen. Fett drygt att försöka snacka med sånt folk som förvandlar allt till en tävling för att visa sig vara bättre än andra.

Jag undviker sånt folk eftersom deras tävlingar repeteras för evigt. Allt är en tävling för dom.

Inte rädd nej men man ska veta varför, för han tror inte att någon ger sig på en pappa med 3 barn hemma hos han själv. Det är ju inte så att han hänger ute mycket... hans barn är hans mur. Han har ofta påpekat i samband med tjafs att han är en 3barnspappa och äkta man. Vill inte bråka men tuppar sig gärna på internet.

Tycker så jävla synd om dom, inga barn förtjänar det där. Alex pappa är världens bästa om man jämför hur Alex själv är mot sin familj. Kal-fredrik alexander Fnask blev aldrig mordhotad över situationer farsan påverkat och fick inte leva under hot och höra hur främlingar vill döda honom.
Senast redigerad av drrty 2022-08-10 kl. 21:28.
Citera
2022-08-10, 21:26
Medlem
Tosse61s avatar
Citat:

Fy fan vad du ljuger.
Citera
2022-08-10, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tosse61
Fy fan vad du ljuger.

Motbevisa Micro då. Micro har aldrig farit med osanning om bukkakebaronen.
Citera
2022-08-10, 21:41
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Han fick idag frågan om han kunde leva på podden, svaret löd: inte riktigt men nästan! Forsätter det såhär kan jag snart göra det.

Du kan försöka lura dig själv och begå dina självbedrägerier men oss gamla rävar rår du inte på din skitsnackare.

Såhär lät det för 4 år sedan från Moralbaronen, han har jobbar jättemycket med sig själv, visst märks det?

https://www.dailymotion.com/video/x7...laylist=x67gkg

Herregud.... finner inga ord...
Citera
2022-08-10, 21:42
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Asså Baronen sitter ju uppenbart o ljuger i rättegången, på något sätt känns det som att Rask gör detta för o få känna sig som ett offer. Förra gången han var i rättegångssalen så var han tilltalad. Under rättegången pratar Rask som att han är en större youtuber än Jockiboi vilket är pinsamt. Att E inte får göra vissa saker i skolan för att det finns stora risker osv. Killen som hotar är helt klart utvecklingsstörd och ingen man ens behöver bry sig om, och framförallt inte öppna meddelanden i facebook som man inte ens behöver. Rask njuter när han får sitta o känna sig som ett offer, vi är återigen tillbaka i uppbyggnanden av egot. Cirkeln går runt runt runt, Rask är en förutsägbar person. Han har även stort kontrollbehov och känner sig underlägsen om han inte svarar.
Visst är det så. Jag tycker synd om grabben. Rasken är väldigt stolt över sin bevisning i form av sitt egna bevismaterial. Alla hans tidigare anmälnkngar har lagts ner, så nu riggade han en fälla och hetsade en ung kille som var lätt att leta reda på, kontakta via messenger, för att starta sitt drev och äntligen få sitta på målsägandeplatsen

Jävla självgoda fan.

Vad har utretts? Ingenting. Det är raskens klipp och ord.

Allt han gör är för visningar och content, pengar. Hade han varit rädd, fruktat för sitt liv, hade han blockat och inte nämnt "karln" han brukar annars kalla såna killar för snorungar, nu är det en "karl" som ropat åt rasken i kungsängen, vid bilköp eller liknande. Han sa väl att rasken var en horunge, pisskass youtuber, ska knu**a din mamma osv... då blev raskis butthurt. VEM GÖR SÅ MOT GLIMRANDE SIR?!
Citera
2022-08-10, 21:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Du menar att han gick runt och strök sig mot brudarna, lite som en katt samtidigt som han kurrade?

Eller han kanske fräste?

Just det här med att stirra med en tom död blick är en typisk grej narcissister gör, dom är så inne i sitt stirrande att det kan ta dom flera sekunder efter ögonkontakt att komma på sig själva vad dom gör. Jag kan tänka mig att det var obehagligt för en tonårstjej när en 17 årig sminkande emorask stirrade sönder dom.
Jag har inte en aning - jag återgav vad jag hört

De tyckte han var äcklig och otäck.
Citera
2022-08-10, 21:46
Medlem
Citat:
Tosse61
Micro har tillfört mycket tillförlitlig information gällande Bajsbaronen i denna tråd genom åren, vi har ingen anledning att tvivla på Micro.

Det enda du gjort är att försvara en skithög, varför ska vi tro på dig? Om något säger ditt beteende mig att ditt omdöme avseende BB sviktar rejält och du är en aning partisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in