2023-04-27, 11:37
Medlem
Hur går det med Farfar Alf? hoppas verkligen det går bra med honom, han verkar faktiskt som en riktigt trevlig herre till skillnad från sitt barnbarn Carl-Fredrik som är extremt osympatisk och otrevlig.
Citera
2023-04-27, 11:40
Medlem
Har Carl-Fredrik sökt något mer jobb? eller blev de inget mer efter han provade på telefonförsäljare i nån timma? Banksaldot måste ju vara på typ 90 kronor hos Carl-Fredrik utan ett riktigt jobb förfan, vill du leva på korvören och släktingar hela livet? Väx upp nu för helvete!
Citera
2023-04-27, 11:44
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Har Carl-Fredrik sökt något mer jobb? eller blev de inget mer efter han provade på telefonförsäljare i nån timma? Banksaldot måste ju vara på typ 90 kronor hos Carl-Fredrik utan ett riktigt jobb förfan, vill du leva på korvören och släktingar hela livet? Väx upp nu för helvete!
Nej, eftersom han inte vill.
Han är så traumatiserad och "trasig"...
Han får in sin del av hyran och barnen har kläder på kroppen, mat i magen, kärlek omkring sog, tak över huvudet...jadajadajada..
Citera
2023-04-27, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han får in sin del av hyran och barnen har kläder på kroppen, mat i magen, kärlek omkring sog, tak över huvudet...jadajadajada..

Kärlek är allt bro-fist!
Citera
2023-04-27, 12:55
Medlem
Citat:
Bettan är särbo till Affe. Så hon ärver ingenting utan ett giltigt testamente.
Med tanke på att bröderna Rask genomsökt farfars lägenhet i jakt på viktiga papper, så kan det ha "försvunnit" om det ens funnits.

Rasks olika uttalanden om hur han gråter ögonen ur sig, blir så osmakligt.

Freddan är skriven hos sin far, så han får väl överta lägenheten per automatik? Hoppas det. Många fordon och sommarstugan osv
Hoppas verkligen att Affe klarar denna kamp.
Alf känns inte som en person som skulle lämna sin partner helt lottlös.

Att familjen redan varit där och letat igenom stället är så sjukt. Var det verkligen vad Alf ville? Det vore det sista jag själv skulle tänkt på vid ett sånt tillfälle.

Rask borde vara bättre på att låtsaslipa med tanke på hur många gånger han dragit igång den showen till allmän beskådan, han nominerar inte ens till kalkongalan.
Citera
2023-04-27, 13:22
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Alf känns inte som en person som skulle lämna sin partner helt lottlös.

Att familjen redan varit där och letat igenom stället är så sjukt. Var det verkligen vad Alf ville? Det vore det sista jag själv skulle tänkt på vid ett sånt tillfälle.

Rask borde vara bättre på att låtsaslipa med tanke på hur många gånger han dragit igång den showen till allmän beskådan, han nominerar inte ens till kalkongalan.
Enligt Alex, så var det för att leta försäkringspapper, vilket jag spontant känner är skumt, med tanke på att Ludde arbetar och är delägare i farfars företag och bör ha koll på det mesta, eller veta vad som finns, då han verkar ha någonting innanför pannbenet.
Jag förstår att han kan ha svårt att stoppa storebror, när han går igång, Ludde är faktiskt medberoende till sin bror, har hängts ut åtskilliga gånger, vill inte exponeras på Alex kanaler, ändå har man sett honom, fästmön och även deras barn på figurera...
Alex är respektlös.
Senast redigerad av Mumsbulle 2023-04-27 kl. 14:04.
Citera
2023-04-27, 14:04
https://ambulanssverige.se/about/
Det är denna volontärorganisation som ska föra hem farfar.
Hoppas det går bra.
Undrar om Alex donerat någonting själv?
Citera
2023-04-27, 14:24
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Jag blir riktigt triggad av att höra äggskallen klaga på att han gått igenom så mycket trauma, missär och använder det som ursäkt till att inte jobba.
Du har förfan 3 barn och fru som du ska försörja, hur kan du ens sätta dig själv före din egen familj??
Vadå barnen har det bättre för du är hemma mer en någon farsa som tjänar mer!?
Dem är ju förfan i skolan halva dagen, då kan du lika gärna vara på jobbet istället för att sova.

Carl-Fredrik Alexander Patrask, jag vet att du läser detta och jag vill verkligen att du ska fundera på varför du har Svergies största influenser tråd på Flashback.
Över 5 miljoner besökare, 3000 sidor och nästan 3500 unika inlägg.
Borde inte klockan ringa snart?
Du är en jävla loser som konstant skyller på andra för konsekvenserna av dina egna handlingar. Det är DITT fel att du inte har några pengar för du inte jobbar. Försök inte att lägg den skulden på Fredrik, äckligt.
Citera
2023-04-27, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpiken
Jag blir riktigt triggad av att höra äggskallen klaga på att han gått igenom så mycket trauma, missär och använder det som ursäkt till att inte jobba.
Du har förfan 3 barn och fru som du ska försörja, hur kan du ens sätta dig själv före din egen familj??
Vadå barnen har det bättre för du är hemma mer en någon farsa som tjänar mer!?
Dem är ju förfan i skolan halva dagen, då kan du lika gärna vara på jobbet istället för att sova.

Carl-Fredrik Alexander Patrask, jag vet att du läser detta och jag vill verkligen att du ska fundera på varför du har Svergies största influenser tråd på Flashback.
Över 5 miljoner besökare, 3000 sidor och nästan 3500 unika inlägg.
Borde inte klockan ringa snart?
Du är en jävla loser som konstant skyller på andra för konsekvenserna av dina egna handlingar. Det är DITT fel att du inte har några pengar för du inte jobbar. Försök inte att lägg den skulden på Fredrik, äckligt.

Han är bäst enligt sig själv, finns IIIIIIIIINGENTING någon här på Flashback kan göra. Att bli ens sur över sån sak är lite oroväckande, då man bör ha förstått redan att såna som Rask kan inte botas. Allt du skrev är en lögn enligt honom själv, så därför sker inget.

Hans vidriga familj gör ingenting åt skiten heller, det är mest skrämmande tycker jag…
Citera
2023-04-27, 15:35
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Han är bäst enligt sig själv, finns IIIIIIIIINGENTING någon här på Flashback kan göra. Att bli ens sur över sån sak är lite oroväckande, då man bör ha förstått redan att såna som Rask kan inte botas. Allt du skrev är en lögn enligt honom själv, så därför sker inget.

Hans vidriga familj gör ingenting åt skiten heller, det är mest skrämmande tycker jag…
Jag blir förbannad över att en farsa till tre barn bokstavligen skiter i familjen och prioriterar sig själv istället för sina tre oskyldiga barn. Är nog snarare normalt att man blir sur eller förbannad över det. Vi vill ju bara barnens bästa.
Tyvärr tycker jag mig att man redan börjar se farsans beteende i Edvard.
Citera
2023-04-27, 16:09
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpiken
Jag blir förbannad över att en farsa till tre barn bokstavligen skiter i familjen och prioriterar sig själv istället för sina tre oskyldiga barn. Är nog snarare normalt att man blir sur eller förbannad över det. Vi vill ju bara barnens bästa.
Tyvärr tycker jag mig att man redan börjar se farsans beteende i Edvard.
Det här är så jävla trist att läsa men om farsan är en skithög blir sonen också till 99% sannolikhet en skithög..

Sen är ju Therese ingen vidare förebild heller. Både fet och skuldsatt och tar skitfarsan i försvar, vad ska ungarna tro?

Det känns tryggt att veta att barnen en vacker dag kommer få svaren på varför pappa är så konstig i denna tråden.
Citera
2023-04-27, 16:12
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Chefsposition??? Han är allt i allo på något lager thats it! Han har ingen jävla chefsposition var fan har du fått det ifrån? 🤣
Han har iaf gått från att vara en hemlös, arbetslös pundare till en respektabel medborgare som både jobbar och sköter sig, det är mer än vad man kan säga om skithögen. Han hade aldrig kunnat göra samma förändring utan hade dött i rännstenen inom några månader som den värdelösa skit han är.

Seriöst, finns det något han är bra på? Kan inte komma på en enda skill han har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in