Citat:
Ursprungligen postat av
Fisosgrisos
Ja! Den lögnen tar fan priset av alla hans jävla idiotlögner som han tror ska ta honom rakt in i kändisskap! Jasså Bajsbaronen vore det sant så hade du upprepat det 103838 gånger redan! Inte passat på när en legend inom musik och en extremt duktig skådespelare är avliden! Jävla ägg han är!
Han är mytoman på riktigt! En mytoman som lever i en psykotisk drömvärld! Kända musiker ska vallfärda till Trosa för att hos Bajsbaronen som tidigare haft äääärslen o bajs, framstjärtar, grejer uppkörda överallt etc som tema ”promota” sin musik 🤔 Det är nära ett mentalt sammanbrott snart igen för glimmrande skithög af Trosa
Rask brukar fråga sig vad som är grandiost med honom idag. Han tror att bara för att han inte skryter om vilken fin bil han har så har han inga grandiosa tendenser kvar.
En sak som är väldigt grandios är att skryta om sina 138 000 prenumeranter, och på det snacka som att det är hans stora följe som gör att kändisar ser honom som en jämlik och besvarar hans inlägg.
Jag tror inte det förhåller sig på det sättet. Jag tror Hank von Hell såg att Rask var ett hängivet fan, och därför bjöd in Carl-Fredrik till hans gig och gav honom backstage-pass. Samma med alla dessa rockikoner som svarar honom i DM. Att de skulle tycka att Carl-Fredrik är så mycket viktigare än deras övriga fans bara för att han själv har en skock flygande apor som följer honom på insta tror jag inte.
Alla är ju inte som du Carl-Fredrik, och sätter värdet på människan i antalet följare och kändisstatus. Det kan ju faktiskt vara så att den där trummisen blev glad för kommentaren och sprang några extra kilometer för att kommentaren var fin, och att han öppnar alla kommentarer. Inte bara de som kommer från viktiga ”influencers”.
Sen att du skrytsamt berättar om att du umgåtts med sångaren i Crashdiet vet jag inte om det är så uppskattat. Det känns som att han kanske hängde med dig för att ni har gemensamma intressen i hårdrock etc och skulle på samma konsert. Men du måste ta upp det i en video och berätta hur häftig du är som är kompis med en kändis. Jag är inte så säker på att han vill komma och vara med på din kanal då, han ser ju att det viktiga för dig inte är att han är en skön snubbe som du gillar för personligheten. Han är bara en kändis du vill associera dig med för att visa upp hur viktig du är.