2022-04-06, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtube.com/shorts/LlSvzaTePlY?feature=share
Rask slickar på en dildo, tiktok

30+ farsa?
Citera
2022-04-06, 00:38
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Kör inte Inbrottsbaronen live längre?
Citera
2022-04-06, 00:50
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Kör inte Inbrottsbaronen live längre?
Sällan, största anledningen till lajven var att tigga pengar från andra soc-fall, sen blev han sköntaxerad och får inte behålla lika mkt av tiggeriet sen han bytte till företagsswish, det drog ner motivationen rejält.
Citera
2022-04-06, 00:55
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Sällan, största anledningen till lajven var att tigga pengar från andra soc-fall, sen blev han sköntaxerad och får inte behålla lika mkt av tiggeriet sen han bytte till företagsswish, det drog ner motivationen rejält.
Vad hände med företagsswishen då? Blev det för dyrt att inneha tjänsten?
Jag undrar hur stor skattesmällen blivit? Visst är det 5 år tillbaka som deklarationer kan kontrolleras och man kan bli straffad?

Det går bra nu, pengar rullar in
Citera
2022-04-06, 01:02
Medlem
123....s avatar
Citat:
Jag undrar hur stor skattesmällen blivit? Visst är det 5 år tillbaka som deklarationer kan kontrolleras och man kan bli straffad?

Är man så illa omtyck som BB så kan det bli dyrt med företagsswish, om jag förstått det rätt så kostar varje transaktion 2kr oavsett hur stor swish man får..
Kan tänka mig att det swishas mycket enkronor då ....
Citera
2022-04-06, 01:05
https://youtu.be/s1RKjO5TErg
Lite om när Rask skulle hjälpa Jim.. hur många har egentligen blivit hjälpta av frälsaralex?
Citera
2022-04-06, 01:06
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:

1, Vet ej, jag vet bara att hans falska tryne dyker upp i lajven mer sällan hähähä (wish shades).

2, Jag gissar att Bajsmannen blivit upptaxerad en halv årsbajslön dvs drygt 40 lax. Detta kan vi kolla när vi plockar ut hans deklaration (tror jag, inte 100%).

3, 5 år tillbaka i tiden kan skatteverket taxera upp bolaget.

Bajsbaronen fick just en vänsterjabb med karma och en högerkrok med upptaxering.

Till sist, idag är jag glad att jag inte är en Bajsbaron.
Citera
2022-04-06, 01:11
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Är man så illa omtyck som BB så kan det bli dyrt med företagsswish, om jag förstått det rätt så kostar varje transaktion 2kr oavsett hur stor swish man får..
Då kanske några välgörare kan räkna med att bli uppringda och ifrågasatta av skurkalex? Kanske till och med blir polisanmälda för sin godhet? Tur att kokkoalex kan ta av sig offerkoftan ibland, så han kan brösta upp mot alla haters.
Trosas största skräck bajsibyxanalex🤜🤛
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-04-06 kl. 01:37.
Citera
2022-04-06, 01:17
Citat:
Ursprungligen postat av 123....

Attans att jag inte visste det. Hade swishat enkronor dagen lång.
Citera
2022-04-06, 06:16
Medlem
Nu är kanalen rask borta eller dold.
Gick in på ett annat klipp där jag vet att han kommenterat och kommentaren låg kvar men kontonamnet var bara ”.” Alltså en punkt, det gick inte heller att gå in på kontot. Kan inte hitta den på socialblade heller.
Har han tagit bort den eller sålt den?!, är de därför han lyxar till det i köket där hemma för att han dragit in några kronor och kan unna frugan med lite lyx
Citera
2022-04-06, 06:24
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Nu är kanalen rask borta eller dold.
Gick in på ett annat klipp där jag vet att han kommenterat och kommentaren låg kvar men kontonamnet var bara ”.” Alltså en punkt, det gick inte heller att gå in på kontot. Kan inte hitta den på socialblade heller.
Har han tagit bort den eller sålt den?!, är de därför han lyxar till det i köket där hemma för att han dragit in några kronor och kan unna frugan med lite lyx
Man kan ju alltid hoppas att T gett ultimatumet att de är hon och familjen eller tuben...

Såg för övrigt klippet när jag äter ostar... som npgon skrev, en otroligt mycket sämre svullo. Fyfan, ångrar att jag såg de två minuterna.
Citera
2022-04-06, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Man kan ju alltid hoppas att T gett ultimatumet att de är hon och familjen eller tuben...

Såg för övrigt klippet när jag äter ostar... som npgon skrev, en otroligt mycket sämre svullo. Fyfan, ångrar att jag såg de två minuterna.

Skulle rask få det ultimatumet så skulle han nog göra samma val som han säger att hans far gjorde när han fick ultimatumet droger eller familjen. Rask är för egenkär för att välja familjen, såklart hade han valt tuben, det har han gjort dom senaste 6 åren utan att tänka på konsekvenserna för sin familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in