2023-03-27, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Är det ur det citatet du menar att det var spikat? Är du efterbliven på riktigt? Så då kan jag spika massa möten med folk som inte kommunicerar med mig, utan jag kör bara lite monolog på min Instagram-live och bokar in mig hos folk menar du?

Till sist: Spikat..

Att vissa här inte begriper basic kommunikation där när något är bokat består i att en tid, dag eller annat specifikt föreslås eller på annat sätt meddelas och först när den andra parten faktiskt bekräftat det och sagt ”ja jag kommer eller accepterar utsatt tid” först DÅ är någonting bokat det är fan i mig häpnadsväckande! Att man kan vara så dimmig i kolan är på samma nivå som Carl Fredriks intelligens! Då är man snäll när man ändå talar om hans karaktär och ens använder termen ”intelligens” i sammanhanget! Med betoning på att den är extremt låg och jävligt tvivelaktigt att måttet nere på det apstadiet fortfarande benämns som intelligens! Men tydligen finns de fler av Carl Fredriks kaliber i denna tråd! Fan värt en skrikgråtvideo där ”man funnit kraften av gud” bara det för fan 🤦🏼
Citera
2023-03-27, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Han berättade i senaste videon att Therese ibland jobbar sex dagar i veckan, själv drar han runt dammsugaren en söndag i månaden och tycker deras sysslor är jämställda.

Med tanke på hur mycket Therese jobbar och vilken stress hon utsätts för av att leva med en narcissist kommer hon gå in i väggen och bli utbränd igen. Hennes kropp mår inte bra, just passerat 30 och ser inte ut att vara en dag under 45.

Medans frun är på jobbet ligger han själv på soffan i kalsonger på dagarna och äter chips och filmar sig själv.

Skäms han inte?

Vad hände med voyd, inget uppladdat på flera månader. Exit scam?

Har han lyckats med nått här i livet?

Pricksäker beskrivning om familjen Rask, Tessan är en riktigt kuvad kvinna. Att leva med en kontroll beroende jättebäbis som pendlar mellan gråt & gapande tar otroligt mycket på psyket..

Kan tänka mig stressen, hon vet inte vad äggskallen jättebäbisen gör när han vaknar upp vid 13 tiden...
Vem är han osams med idag, han lovar & lovar om genombrottet & pengarna men inget händer...

Inkasso breven ligger fulla inne i köket pga den grandiosa kreatörens hårda arbete lek med kameran & mikrofon..

Tror fan att Tessan tar sexuella möjligheten när hon åker på kryssning eller går ut med vänner..

Kan inte vara så upphetsande med en värdelös oduglig Karl som inte duger till något eller tillför något positivt i hemmet..
Citera
2023-03-27, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Så nu har han börjat hänga ut lokal, igen. Han måste verkligen hata den människan.

Jag undrar varför, är det Jocke som håller i tyglarna?

Inget är omöjligt! Han har en skara stjärtslickare runt sitt lillfinger där ibland Anjo, Cluee etc Carl Fredrik får nog inte vara med och leka då att ens associeras med honom nog kan kosta dyrt i förlorade samarbeten etc då INGEN som driver någon form av verksamhet som är beroende av vad en enda människa tycker hade frivilligt velat ha något att göra med Carl Fredrik då allt han tar i blir till brinnande bajs, exakt allt!

Att Carl Fredrik trots det försökt i år att stjärtslicka sig in hos Jocke råder det inga tvivel om. Är det någon som var hemma hos Jocke i sexuellt syfte var det nog Carl Fredrik Alexander själv, då han inte hade tvekat en sekund om Jocke så bad honom att gå ned på knä och suga hans kuk medans Carl Fredrik var den som fick den där cigaretten fimpad i stjärthålet.
Det är nog den isåfall ”någon sett” hemma hos Jocke då de flesta vet om vilken grov förkärlek för sexuella övergrepp på andra män med olika föremål som körs upp i ”ääärschlet” etc som Carl Fredrik har. Det är ju av ett par anledningar han bär öknamnet Bajsbaronen! Hans fetisch för andra mäns anus är en av dom! Vilket han själv redogjort för i många videos! Ingen direkt hemlighet!
Citera
2023-03-27, 11:43
Medlem
Bajsmannen annonserar på Insta att han funderar på att göra en tatuering över hela äggskallen.

Väldigt dålig idé, av flera skäl:

1. Du ska inte göra mer synligt kludd - istället borde du ta bort kluddet i ansiktet och sluta se ut som ett slödder.

2. Tatueringar kostar pengar - du har inga

3. Du är en långtidsarbetslös luffare - ditt prio borde vara att bli anställningsbar, inte att göra mer saker som får arbetsgivare att rygga undan.

Den dagen Rask slutar fundera på hur han ska ändra sitt utseende och istället funderar på att utbilda sig till något, då har han kommit en bra bit på vägen.

Tatuera hela huvudet alltså, var får han allt ifrån.
Citera
2023-03-27, 11:49
Medlem
abvs avatar
Varför skryter han hela tiden om att det tar honom tolv timmar att städa den lilla lägenheten? Och varför städar han alltid på söndagar när familjen är hemma? Han har ju precis hela veckan på sig att städa.
Citera
2023-03-27, 11:49
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Bajsmannen annonserar på Insta att han funderar på att göra en tatuering över hela äggskallen.

Väldigt dålig idé, av flera skäl:

1. Du ska inte göra mer synligt kludd - istället borde du ta bort kluddet i ansiktet och sluta se ut som ett slödder.

2. Tatueringar kostar pengar - du har inga

3. Du är en långtidsarbetslös luffare - ditt prio borde vara att bli anställningsbar, inte att göra mer saker som får arbetsgivare att rygga undan.

Den dagen Rask slutar fundera på hur han ska ändra sitt utseende och istället funderar på att utbilda sig till något, då har han kommit en bra bit på vägen.

Tatuera hela huvudet alltså, var får han allt ifrån.
Han är som ett litet barn som efter en impuls bara ska ha direkt.

Skulle inte bli förvånad om han kritat en Mike Tyson tattoo i ansiktet nästa vecka. Givetvis är det en dålig idé på alla sätt och vis, men hans uppmärksamhetsbehov är viktigare än hyran och mat till sin familj lol.
Citera
2023-03-27, 12:00
Medlem
knark-kungens avatar
Satan så dum I huvudet han är, föreställ er det samtalet.

Hallå det är Alf

Hej farfar det är Alex

Hej Alex vad gör du?

(klockan 1140 en måndag) Ligger i sängen, kollar på gilmore girls. Du får jag låna 10.000? Jag vill tatuera hela huvudet

Jättebra idé Alexander. Jag swishar över 10.000 på en gång
Citera
2023-03-27, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Satan så dum I huvudet han är, föreställ er det samtalet.

Hallå det är Alf

Hej farfar det är Alex

Hej Alex vad gör du?

(klockan 1140 en måndag) Ligger i sängen, kollar på gilmore girls. Du får jag låna 10.000? Jag vill tatuera hela huvudet

Jättebra idé Alexander. Jag swishar över 10.000 på en gång

Det värsta är att det är så det kommer se ut. Han har inga pengar men ska ändå bara ha och ha. En dagsedel bak i äggskallen är vad han förtjänar.

Sätt den där handlingsförlamade dåren i ett arbetsläger, han är inte fungerande i ett samhälle.

Det är kul att han vill motivera latmaskar att också städa varenda millimeter av lägenheten på sin lediga dag. Är han rätt man att kalla andra för lata? De flesta jobbar 40 timmar eller mer i veckan, och får pengar för det. Men den ansiktstatuerade luffaren gör 12 på något som inte betalar sig, och skryter sen om hur ordentlig han är.

Den vanliga arbetaren kanske inte har ett lika städat hem, å andra sidan har man pengar och kan ge sina barn ett minnesvärt sommarlov. Man gör nog hellre annat än att ta ADHD-medicin och städa maniskt under en ledig dag.
Citera
2023-03-27, 12:48
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Varför skryter han hela tiden om att det tar honom tolv timmar att städa den lilla lägenheten? Och varför städar han alltid på söndagar när familjen är hemma? Han har ju precis hela veckan på sig att städa.
Var det inte Rask som skröt om i företagsvideon om hur snabb han var på att städa och hur alla andra "drar fötterna efter sig" och "såsar"?
I den videon gick han runt i hemmet tills ingen nytta under dagen. När familjen äntligen kommer hem, då lämnar han hemmet iklädd kostym för att ta ett "varv" i becknar-mercan, samtidigt som han skryter om hur effektiv han är på att städa.

Rask är mannen som säger emot sig själv varje dag.
Citera
2023-03-27, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpiken
Var det inte Rask som skröt om i företagsvideon om hur snabb han var på att städa och hur alla andra "drar fötterna efter sig" och "såsar"?
I den videon gick han runt i hemmet tills ingen nytta under dagen. När familjen äntligen kommer hem, då lämnar han hemmet iklädd kostym för att ta ett "varv" i becknar-mercan, samtidigt som han skryter om hur effektiv han är på att städa.

Rask är mannen som säger emot sig själv varje dag.

Visst. Samtidigt var det när han snackade om hur det var på en arbetsplats. På ett jobb gör man rent det som behövs, man tar inte och gnuggar bort smuts som inte finns. Att han tömmer skåp och lådor och går med en trasa, vad ska det egentligen vara bra för?

Det enda jag ser är en man som har för mycket tid och för lite åtaganden, så han kan avvara tid till att torka ur en låda som inte är smutsig. Han hade ändå lagt den tiden på något annat trams som inte ger honom något i slutändan, typ som att kolla Youtube-shorts, scrolla igenom sociala medier eller porrsurfa.
Citera
2023-03-27, 13:09
Medlem
storpikens avatar
Såg Rasks insta storry nyss.
Rask pratade om hur länge och varmt han skulle duscha igår kväll / natt.
Kl 07:00 står han i duschen igen för att "värma" upp sig.

Jag finner inte ord, om du nu fryser Rask, gör ett par armhävningar när du vaknar, då får du även igång cirkulationen.
Men det är ju regler utan undantag att Rasken ska ta sig en dusch var sjätte timme, sen vidare direkt till sängen eller soffan för att skrolla "insta" och leta inspiration för äggskalle-tattisar.

Detta måste ju få ett slut. Vem ska betala för Rasks äggskalle-tattisar? Ulf, Alf eller Tessan kanske?
Lägg dina pengar på ta bort samtliga av din WT-tatueringar istället, och sluta måla naglarna bög.

Och till sist, hur fan har du mage till att ligga och snusa å snooza bort hela dagarna när du har tre barn och en inkomst på 8000:- som din farfar betalar dig varje månad.
Senast redigerad av storpiken 2023-03-27 kl. 13:11.
Citera
2023-03-27, 13:44
Medlem
HeroicDozes avatar
Storpiken, stortuffbiker, knark-kungen, kickassfarsan, vilka legendarer ni är. Ni sätter guldkant på tillvaron. Till och med en måndag kan vara kul när man läser era sammanfattningar om Rask. Sluta aldrig vara just ni, och tack för att ni är just ni. Tänk om folk kunde ha samma fingertoppskänsla för kultur som ni har… Hade velat ta en öl med er grabbar, självklart så skulle jag stått för notan eftersom att jag inte är en luffare som Rask.

Som rask hade sagt, ”Jag är såååå tacksam 😇”

Haaaaade!
Senast redigerad av HeroicDoze 2023-03-27 kl. 13:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in