Citat:
Ursprungligen postat av
Blacksabbath87
Att han orkar göra videos om lokal hela tiden är fan mig ett under... Lasra bort tatueringarna i ansiktet och skaffa sig ett gymkort och sök jobb är mitt råd till sovatillunchbaronen.
Han har alldeles för mycket fritid. Att han aldrig heller kommer på sig själv med att han upprepar sig själv i trettio minuter är slående. Han vet att han gör det, han har redigerat videon, han har länge blivit kritiserad för sina cirkelresonemang. Men han fortsätter ändå.
Det framgick vid första tillfället du sa att du inte tror tjejen gjorde det för att hon ångrade sig på riktigt, mer för att hon inte hade något val. Att du pausar videon och upprepar samma sak typ tio gånger till efter det, det är en skymf mot dina följare. Men det säger också något om din låga intelligens. Du tycker att du är en väldigt smart person, men du har inte ett särskilt stort ordförråd, och är inte kapabel till att vara mer analyserande än så där. Du lyckas analysera ut en enda take, som du upprepar i förbannelse i över en halvtimme.
Men jag förstår, det är inte lätt att vara lindrigt utvecklingsstörd.