2023-10-12, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Rask är så jävla smutsig att han inte ens ser det själv. Hans första video på sin huvudkanal som han ladda upp efter att han köpt tillbaka den är en video på sin dotter som ligger med slangar och maskiner i en sjukhussäng. 47 minuter lång video om sin dotters nära döden upplevelse. Han är den sista jävla råttan att snacka om att göra content på andras sjukdomar.

Vi ska heller inte glömma att rask gjorde reklam för sin pod i dessa videos. Han som nu gnäller på att Pontus gör detta för att växa i prenumeranter. Rask försökte öka sina lyssningar genom att clickbaita sin dotters nära döden. Spott på dig rask

Lite som familjen Rasmusson gör. Gör content på sjukdomar.
Citera
2023-10-12, 13:30
Medlem
123....s avatar
HELT OTROLIGT att Bajsmannen kan göra content på andras dåliga smak att offentliggöra familjemedlemmars sjukdomar och elände!

Han är kungen av detta smutsiga hantverk och tydligen saknar han totalt förmågan till självrannsakan! ....
Citera
2023-10-12, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Lite som familjen Rasmusson gör. Gör content på sjukdomar.

Är du dum? Det vet jag väl, jag sa inget om det. Det jag vänder mig emot som äggskallen sysslar med är att han gör content på Rasmus och säger hur fel det är att göra content på hans mammas cancer, när rask har hängt ut i princip vartendaste familjemedlems sjukdomar.
Citera
2023-10-12, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
HELT OTROLIGT att Bajsmannen kan göra content på andras dåliga smak att offentliggöra familjemedlemmars sjukdomar och elände!

Han är kungen av detta smutsiga hantverk och tydligen saknar han totalt förmågan till självrannsakan! ....

Precis, och i samband med att han gör det har han ofta den goda smaken att tigga Swish.

Kollade lite på hans första video han laddat upp på kanalen. Den handlar om när dottern låg på intensiven. Innan han går in på ämnet så säger han dock med darr på rösten att "nu orkar jag inte podda p.g.a omständigheterna, så vill ni stötta får ni gärna swisha". Givetvis föll en massa blödiga morsor för det betet, och swishade, precis enligt Bajsmannens utstuderade plan.

Även när hans farfar låg för döden gjorde han något konstigt inslag i hans jättedåliga podcast, där han ingående berättade för sina lyssnare om händelseförloppet och hur jobbigt det var, och att han därför inte kunde göra nya avsnitt. Så under tiden han inte kan ladda upp får ni gärna swisha.

Det är inte för inte han förtjänar ett välplacerat slag över näsan.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2023-10-12 kl. 18:48.
Citera
2023-10-12, 18:51
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Precis, och i samband med att han gör det har han ofta den goda smaken att tigga Swish.

Kollade lite på hans första video han laddat upp på kanalen. Den handlar om när dottern låg på intensiven. Innan han går in på ämnet så säger han dock med darr på rösten att "nu orkar jag inte podda p.g.a omständigheterna, så vill ni stötta får ni gärna swisha". Givetvis föll en massa blödiga morsor för det betet, och swishade, precis enligt Bajsmannens utstuderade plan.

Även när hans farfar låg för döden gjorde han något konstigt inslag i hans jättedåliga podcast, där han ingående berättade för sina lyssnare om händelseförloppet och hur jobbigt det var, och att han därför inte kunde göra nya avsnitt. Så under tiden han inte kan ladda upp får ni gärna swisha.

Det är inte för inte han förtjänar ett välplacerat slag över näsan.
Det krävs en särskilt störd människa för att utnyttja en släktings död för att tigga pengar.

Det var som att han skulle stå på begravningsceremonin med en kopp fast nu gjorde han det på internet istället. Nej fy vad vidrig han är alltså.
Citera
2023-10-12, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det krävs en särskilt störd människa för att utnyttja en släktings död för att tigga pengar.

Det var som att han skulle stå på begravningsceremonin med en kopp fast nu gjorde han det på internet istället. Nej fy vad vidrig han är alltså.

Finns en anledning till att han fått alla namn Bajsbaronen, grismun, gamnacken, skithögen, narcissisten..
En vuxen familjefar som sitter & lever jävulen på socialamedier med andra människor...

Men som han själv säger han är ju den pappan som han ville att hans pappa Fredrik hade varit...

Grismun önskade sig alltså att hans pappa var arbetsskygg, lat, en narcissist, som älskar att göra andra människor illa genom en youtubekanal...
Hans pappa skulle vara känd som en elak idiot då hade bajsbaronen rask varit stolt över sin pappa...

Frågan är när kommer skithögen stoppas, han är trotts allt en mycket sjuk människa!

Hallå hallå socialtjänsten i Trosa!, upplever ni verkligen att han är en stabil & fungerande pappa??
När ingriper ni & omhändertagar barnen??
Om han är så här störd på sina socialamedier, hur skadad är då inte idioten i verkliga livet???
Citera
2023-10-12, 22:16
Medlem
Citat:
Alf sitter garanterat däruppe i himlen och skäms röven av sig just nu, men värre blir det när det riktiga arvet kommer.

Då kommer det visa sig vilket egoistiskt svin han verkligen är om nu någon mot förmodan fortfarande inte förstått det.

Han kommer radera det Alf byggt ihop på en livstid som skulle gå till barnbarns barnen på ett ynka år.

Efter den blundern då blir det gråtvideo efter gråtvideo med swishloggan uppe i hörnet. Kanske tom ungarna sitter med i videon och gråter för extra effekt...

Har dessvärre redan blivit kaos i bajsbaronens liv..
När farfar låg på sjukhuset, så kunde inte idioten låta bli & fotta sin döende farfar & lägga ut...
Sitter & pratar öppet om sin farfar som om han var någon filmstjärna.. Alf var en hårt arbetande karl som dessvärre fick ett mongo till barnbarn...

Genom sin farfars död så fick tokstollen luft igen & pengar så han kunde fortsätta leka med sitt låtsasjobb youtube...

Dröjer inte länge innan han drar in sina stackars barn i sin tiggeri verksamheten... Gråtande barn som har mött Jesus med sin pappa, nu behöver dom pengar.....

Bajsbaronen är en ond människa utan empati & hjärta!
Citera
2023-10-13, 01:17
Medlem
Tja!

Vill säga hej och upplysa er att jag är med er ibland. Har hållit mig lite sporadiskt uppdaterad på Rask under flera år. Tycker hans misstag och snedsteg kan vara underhållande. Och jag får erkänna att jag skrattar jag åt honom, inte med honom. Tycker hans affärsidéer varit komiska samt AMG- och hundköpet mm. Sen klarar jag inte av att titta mer än några sekunder på hans videor. Hans aggressiva och konstant upprepande tomprat är besvärligt att lyssna på.

Om han gjort nån rolig tabbe har jag också tittat in här och fått mig något gott garv emellanåt. Det är en liten blandning av högt och lågt här inne. Ibland väldigt komiska kommentarer och ibland lite väl hatiska kan jag tycka. Jag är lite mer av inställningen "förlåt honom, ty han vet inte bättre".

Något som kanske kan vara intressant för någon här är att jag jobbar som psykolog. Har dessutom jobbat deltid med med utredningar inom frivården för många år sedan. Nu går det ju inte att diagnostisera någon man inte träffat men många i tråden verkar ha förstått vilken typ av diagnostik han uppvisar tydliga tecken på

Frågor på det?
Senast redigerad av Ralfhead 2023-10-13 kl. 01:19.
Citera
2023-10-13, 04:09
Medlem
Citat:
Ja hon är ett unikum i sig. Hur orkar hon stiga upp och gå till jobbet varje dag medans hennes skulder blir större och större?

Hennes självrespekt är helt bortblåst, för några år sedan kunde hon ändå säga till honom att skaffa ett jobb, hon är nu så nedbruten att hon inte längre vågar. Stackars man som kommer ta över den där kvinnan.

Jag tror på fullaste allvar att hon bara är en dumbom som tror på bajsbaronens lögner år ut och år in. Svårare än så är det inte! Att lyckas gaslighta någon har Carl Fredrik inte IQ till att klara av så det är uteslutet.
Alternativt att hon bara helt enkelt inte orkar att tjata, gnälla, vara mamma åt den som ska vara mannen i huset! Hon är väl så van vid att det inte blir ett skit av någonting som kommer ur Carl Fredriks mun ändå så hon fokuserar den energin hon har kvar efter jobbet på barnen istället som förtjänar den!
I Carl Fredriks mening dock när han försvarar sig ang den kritiken så är fallet att Therese håller med honom! Det gör hon också utåt sett, för att hon förmodligen pallar inget annat! Det krävs endast att man förklarar scenariot för vilken kvinna som helst som bor med en mansbebis så förklarar dom väldigt enkelt varför det verkar som att hon är totalt urblåst och hjärntvättad! Det är hon inte, men självbevarelsedriften kickar in för att man ska orka med någon som Carl Fredrik som är som en död jävla hund i koppel familjen får flämtandes släpa på vart fan dom än ska! Hoppas hans grabbar tröttnar i tonåren och ger mansgrisen ett kokt stryk för alla år deras mamma fick dra runt allt ensam på en vårdlön överviktig efter att ha gett dom 3 barn! Carl Fredrik är inte ett dugg jävla bättre än hans egen beskrivning av sin farsa när Carl Fredrik var barn!
Senast redigerad av Fisosgrisos 2023-10-13 kl. 04:17.
Citera
2023-10-13, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Tja!

Vill säga hej och upplysa er att jag är med er ibland. Har hållit mig lite sporadiskt uppdaterad på Rask under flera år. Tycker hans misstag och snedsteg kan vara underhållande. Och jag får erkänna att jag skrattar jag åt honom, inte med honom. Tycker hans affärsidéer varit komiska samt AMG- och hundköpet mm. Sen klarar jag inte av att titta mer än några sekunder på hans videor. Hans aggressiva och konstant upprepande tomprat är besvärligt att lyssna på.

Om han gjort nån rolig tabbe har jag också tittat in här och fått mig något gott garv emellanåt. Det är en liten blandning av högt och lågt här inne. Ibland väldigt komiska kommentarer och ibland lite väl hatiska kan jag tycka. Jag är lite mer av inställningen "förlåt honom, ty han vet inte bättre".

Något som kanske kan vara intressant för någon här är att jag jobbar som psykolog. Har dessutom jobbat deltid med med utredningar inom frivården för många år sedan. Nu går det ju inte att diagnostisera någon man inte träffat men många i tråden verkar ha förstått vilken typ av diagnostik han uppvisar tydliga tecken på

Frågor på det?

Tjena,

Vad tror du kan vara orsaken till att ingen sätter stopp och hjälper Rask? Som med AMG köpet t ex. Varför tror du inte hans bror eller farfar hjälpte till med beslutet?
Citera
2023-10-13, 08:28
Medlem
HeroicDozes avatar
Rask uppger sig blivit sprutad i ansiktet ett 100-tal gånger, https://youtu.be/x7EaVnXyLrs?si=U3v71JBB6WjkT3k_&t=2950

Enligt han själv så är de som inte ser humorn i det tråkiga och torra, konstigt att folk reagerar, eller inte
Citera
2023-10-13, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Tja!

Frågor på det?

Har också försökt ha den inställningen till Skithögen mellan varven. Ibland tycker jag rentav synd om honom. Men sedan kommer han och gör något i stil med att tigga Swish i samband med att han gör content om någon släktings sjukdom, gör poddar där han på ett okänsligt sätt imiterar gärningsmännen och lägger till ljudeffekter på hur han tror att det lät innan han läser högt ur förundersökningen om ett riktigt mord, blåser en psykiskt sjuk man för att få pengar till att betala sitt skadestånd, osv osv, och man vänder på en femöring. Det är svårt att ha medkänsla för någon som inte har medkänsla för någon annan. Det enda som finns inom Rask är honom själv.

Tror att en apa skulle kunna diagnosticera Baronen med narcissistisk personlighetsstörning. Men jag finner att han har flertalet psykopatiska drag också. Många verkar inte hålla med mig i den saken. Men det är väl främst hur han mobbar och förnedrar folk utan att känna någonting, även sin egen släkt, samt hur han sätter upp egna regler som han förhåller sig till, och som han snabbt gör sig av med när det inte passar honom längre. Vad tror du om den saken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in