Citat:
Ursprungligen postat av
Fisosgrisos
Dumpen klarar sig 100% bra utan Carl Fredrik! Det enda hans inblandning riskerar att göra är att folk som känner till Carl Fredrik inte tar Dumpen seriöst längre vilket vore en stor förlust för alla utsatt barn som hjälper!
Carl Fredrik bör sitta hemma och söka arbete så att han kan försörja sin familj över nivån av existensminimum då det inte är det som är meningen när man knullat till sig 3 ungar frivilligt!
Att han istället åker runt i baksätet med Dumpen och leker frilansreporter är totalt efterblivet precis som allt annat Carl Fredrik tar sig för mig! Jag citerar honom själv ”Allt jag tar i blir till skit” som han vrålade störtbölandes i sätet på en 25år gammal Volvo i samma veva han påstod att han funnit gud och fått en sådan magisk kraft.
Använd den kraften för i helvete då till att skaffa en hållbar inkomst så att din familj kan få leva och ha det bra över nivån av white trash på gränsen till socialfall!
Sagt det förr o säger det igen… Carl Fredrik är för dum i huvet att ta hand om sig själv och verkligen för dum då för att klara av att ta hand om någon annan! Han är fast i idiotstadiet för han saknar iq att ta sig där ifrån! Han fyller ungefär samma funktion som ett vedträ för sin omgivning! Förutom att vedträt går att elda och värma sig på då förstås!
Carl Fredrik är nog den enda människan i hela världen som får "bönsvar" och känner "guds kraft" för att sedan bara skita i det och köra på med samma destruktiva piss som vanligt.
Och hela den här Dumpen-grejen; det känns som att han bara vill associera sig själv med sidan som är mot pedofiler bara för att få lite godhets-poäng. Mannen är totalt gränslös och hänsynslös annars, han skiter fullständigt i traumatiserade barn så länge han inte har något att tjäna på det.
Det är så dåligt omdöme av Dumpen att låta Rask vara med. Rask har säkert historia av opassande kontakt med tonårstjejer, jag har det på känn med tanke på hur gränslös han är.