Citat:
Det är ett väldigt märkligt resonemang som Rask har precis som du skriver. Hade nu Rask verkligen varit en bra vän med den här Kammi, så hade väl Rask funnits till och varit där för henne?. Det är ju fan inte konstigt att Rask inte har några vänner och nej jag tror inte Jocke är en "Vän" till Rask och jag tror inte heller att Anjo är en vän till Rask även om Anjo skulle gå ut och säga det offentligt. Jag tycker att de endast är "Jobb kollegor" Men ingen utav de har haft ett riktigt jobb så de kan inte relatera till det tänket. Hade jag betraktat alla kollegor som jag kommer överens med som "Vän" så hade jag haft ett par tusen vid det här laget.
Precis som du skriver så gör Rask allt för sin egna vinning, men det är så jävla märkligt med tanke på att Rask aldrig kommer att bli en "Stor Youtuber" som han en gång I tiden var, ifall han inte återgår till att vara Rask 2.0 offentligt vilket skulle göra han stor igen. Det kan man se på alla Tiktokers, de drar säkert in åtminstone 30-50k i fickan per drama video.
Samt att hans Podd kommer inte slå igenom och göra han miljonär, 35 åringen sitter och drar in 7000 i månaden och tigger Swish som en Zigenare ifrån Östeuropa utöver som går ner i fickan, och allt ska gå till T och Barnen. Jävla mentalt tänk allt för att han påstår att han är så pass handikappad i skallen att han inte kan lyfta en hammer utan att han får ett Mentalt breakdown och lägger sig i fosterställning och börjar gråta.
Han skulle behövt göra Lumpen eller GMU så han lär sig att bli Vuxen innan han fyller 40. För att han vill uppenbarligen inte syssla med drama ifall han måste gå i krig med personerna helt själv utan Anjo som hans lilla sköld.
En Sergeant som står och skriver åt han att gå upp och gå till jobbet och arbeta 8 timmar och sedan syssla med sina mysiga vardagssysslor efteråt hade fått Rask att tänka tillbaka efter 3-4 månader "Fan vad efterbliven jag var under den tiden som jag beskyllde alla mina dåliga handlingar på min psykiska ohälsa".
Precis som du skriver så gör Rask allt för sin egna vinning, men det är så jävla märkligt med tanke på att Rask aldrig kommer att bli en "Stor Youtuber" som han en gång I tiden var, ifall han inte återgår till att vara Rask 2.0 offentligt vilket skulle göra han stor igen. Det kan man se på alla Tiktokers, de drar säkert in åtminstone 30-50k i fickan per drama video.
Samt att hans Podd kommer inte slå igenom och göra han miljonär, 35 åringen sitter och drar in 7000 i månaden och tigger Swish som en Zigenare ifrån Östeuropa utöver som går ner i fickan, och allt ska gå till T och Barnen. Jävla mentalt tänk allt för att han påstår att han är så pass handikappad i skallen att han inte kan lyfta en hammer utan att han får ett Mentalt breakdown och lägger sig i fosterställning och börjar gråta.
Han skulle behövt göra Lumpen eller GMU så han lär sig att bli Vuxen innan han fyller 40. För att han vill uppenbarligen inte syssla med drama ifall han måste gå i krig med personerna helt själv utan Anjo som hans lilla sköld.
En Sergeant som står och skriver åt han att gå upp och gå till jobbet och arbeta 8 timmar och sedan syssla med sina mysiga vardagssysslor efteråt hade fått Rask att tänka tillbaka efter 3-4 månader "Fan vad efterbliven jag var under den tiden som jag beskyllde alla mina dåliga handlingar på min psykiska ohälsa".
Precis. Det är nog därför Jocke och de andra tar så stort avstånd ifrån Rask. Det är inte en person som man vill ha någonting med att göra, eller dela något känsligt med. Det är lätt hänt att det används emot en vid en senare tidpunkt när Baronen kan tjäna någonting på det. Precis som du skriver, de är tjenis. Det är lite som att jobba på samma arbetsplats. Det finns personer där som man gillar mer och som man gillar mindre. Men man försöker alltid vara reko mot alla. Eftersom man ibland kommer behöva ha med varandra att göra så försöker man ge ett gott intryck. Det betyder inte per automatik att man är polare. Det handlar bara om vanligt hyfs.
Precis, hans tid som "stor youtuber" är över, därför blir det extra patetiskt att han verkligen inte kan släppa taget. Det finns många på Youtube-himlen man sett under årens lopp som hunnit med att dra sig tillbaka. Börjat med annat. Men inte Baronen, han håller ihärdigt på med samma skit, fast färre och färre tittar, och han får fler och fler barn att försörja. Det är så övertydligt att det enda som finns för honom är att bli känd och framgångsrik, och detta tar bort all form av verklighetsförankring hos honom. Det ska vara videor, poddar, han ska associeras med kändisar och vara en medieperson som syns och hörs. Det finns inte i Baronens värld att han någonsin ska ha en tillbakadragen tillvaro med ett vanligt jobb. Han ska bli känd!
Tror fan lumpen är alldeles för milt för jättebebisen. Han skulle behöva vara med i ett militärt bootcamp med ungefär lika hård disciplin som den franska främlingslegionen för att han ska kunna ändra sig. Han är så enormt jävla mjäkig och omanlig. Han behöver bli totalt nedbruten för att sedan bli uppbyggd till en ny och bättre människa.