Citat:
Ursprungligen postat av
Romanche92
Varför började han sätta igång med Utredningen tror ni? Han gick ifrån att säga på sina videos "Att man är en latmask ifall man kan syssla med Youtube men inte arbeta i det riktiga livet. Det finns alltid något arbete till åt oss alla även för någon som är så pass sjuk att man inte kan lyfta på saker för då kan man sitta och svara i telefon istället. Hans egna ord "Jag tror att det finns arbeta åt oss alla"" O.s.v Till "Jag är för sjuk att jobba och arbeta i vårt samhälle"
Jag fattar absolut ingenting utav den här människan han är ju tydligen ute och promenerar mycket och med hans logik så varför hittar han inte ett jobb som att rasta hundar?
Han har drivit närmare 10 olika företag och har tjänat över 100.000 kronor i månaden, ska han gå ut med någon annans byracka? Han är chef, ingenting annat.
Utredningen var bara för att köpa tid innan nästa projekt startades, han var tvungen att skylla på något när folk ifrågasatte honom.
Carl-Fredriks ego kraschade som det gör för narcissister ibland när den egna självbilden inte bekräftas av omgivningen, när den "psykiska ohälsan" var över startade han igång podden och det är till dagens datum den senaste ursäkten till att han inte förvärvsarbetar för nu kan han "nästan leva på podden", vilket alla förstår är ännu en av hans självbedrägerier.
Carl-Fredriks pappa hade iaf ett jobb och gjorde så gott han kunde, man brukar säga att äpplet inte faller långt ifrån trädet men i det här fallet är äpplet en maskäten, rutten gammal äppelkart från ett annars väldigt fint äppelträd.